Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja tuurlijk wat een onzin man, of er moet in de voorwaarden staan van niet.
0 Vind ik leuk's
evissa:
Onder Unibet World Cup Tournament Bets --> Benzema

Benzema To score 4 of more Goals @2,15

Hij staat nu op 3 goals dus hoeft er nog maar 1tje te maken dit toernooi. Komende wedstrijd is tegen Nigeria, daarna waarschijnlijk Duitsland
Is eventueel ook nog te surebetten met dat hij er maar 3 maakt @2,75. Maar ik geloof nog wel in een goal voor benzema

Volgens mij nu alleen nog maar over/under 4,5 te spelen.. Helaas
0 Vind ik leuk's
iemand tips voor vandaag?
0 Vind ik leuk's
http://imageshack.com/a/img841/6922/s7qvz.jpg">
0 Vind ik leuk's
Uruguay goals under 5,5 @2,00 10/10
0 Vind ik leuk's
rik92:
Uruguay goals under 5,5 @2,00 10/10

Welke bookie?
0 Vind ik leuk's
Ze hoeven er maar 2 nog te maken daarvoor he? En of ze dat komende wedstrijd doen of volgende wedstrijd maakt niet uit. Lijkt me dat yes meer value op zit
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ja, maar :

1. Ze hebben Suarez niet meer, wie moet er dan 2 keer scoren tegen Colombia?
2. Ik verwacht dat ze worden uitgeschakeld tegen Colombia, dus komt er geen volgende wedstrijd..

Dus in mijn ogen absoluut value in de under 5,5 goals.
0 Vind ik leuk's
Colombia was ijzersterk, hun konden al winnen van Uruguay met Suarez. Alleen dan misschien goal. Tegen italie had Suarez het ook lastig. Die odd lijkt me vrij veilig.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.