Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
2014 World Cup - Referee Specials
Which Referee will start in charge of the final?
Pick: Bjorn Kuipers (NED) 6.50

Bij betvictor is deze nog steeds te pakken voor @9
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
@nottripping:
Bij welke bookmaker staat deze weddenschap?

Bwin!

Maar bij betvictor een hogere qoute dus, maar dan moet je daar wel een acount hebben natuurlijk (ik niet).

Gezien de kansen van NL en de route die Bjorn volgt (CONF-CL-.....) gokje waard
0 Vind ik leuk's
-
Ahum, ahum

futre:
To Referee The Final - World Cup: Bjorn Kuipers @9,00 1/10 (Betvictor)

De Nederlandse arbiter floot vorig jaar de finale van de Confederation Cup naar ieders tevredenheid. Ook zal hij de Champions League finale leiden. Als hij in die wedstrijd geen al te grote fouten maakt is hij de voornaamste kandidaat voor de finale van het WK. Zoals het er nu naar uit ziet hoeft hij zich geen zorgen te maken dat het elftal uit zijn land de halve finale zal halen. Dit is wel een reeel probleem voor zijn twee voornaamste concurrenten, Rizzoli uit Italie en Proenca uit Portugal.

Team top assist player: Daryl Janmaat @100,00 1/10 (Betsson)

Dit is een mooie bet naar mijn mening. In het nieuwe 5-3-2 systeem is er aanvallend een grote rol weggelegd voor de buitenste verdedigers, die hoger/dieper zullen spelen dan in andere systemen. Ik zie Nederland niet ver komen in het toernooi, de kans is aanwezig dat het na drie wedstrijden al afgelopen zal zijn. Voor zover de oranje spelers zullen weten te scoren, is het niet onmogelijk dat Janmaat de assists hier voor levert. Afgelopen seizoen deed hij dit in het Feyenoordshirt vijf keer. Het blijft natuurlijk een long shot, maar de odd van @100 staat wel veel te hoog. Bij een gelijke stand is de zogenaamde dead heat rule van toepassing. De stake wordt dan gedeeld door het aantal spelers dat gelijk staat.

0 Vind ik leuk's
Top scoring club in the tournament: Barcelona --> odd 1.80 op 888 sport.

Best een aardige odd, als je nagaat welke aanvallers Barca allemaal heeft en de kans die ze maken om ver in het toernooi te komen: Messi, Neymar en in iets mindere mate: Pedro en Sanchez.

Ik speel hem in ieder geval vrij fors.
0 Vind ik leuk's
Goal scored within the first 59 seconds in any match in the tournament/league
NO @ 1.45 Unibet.
Geen hoge value maar wel een aardige denk ik (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Wie gaat door? Bosnië of Nigeria?

Graag zou ik van jullie weten welke 2 landen dat jullie bij elke poule denken dat de poule-fase overleven..
0 Vind ik leuk's
visioen :

Best een aardige odd, als je nagaat welke aanvallers Barca allemaal heeft en de kans die ze maken om ver in het toernooi te komen: Messi, Neymar en in iets mindere mate: Pedro en Sanchez.

Ik zit op m'n telefoon dus kan niet gemakkelijk de odds checken,maar wat is de odd voor City? Ik noem een David Silva, Yaya Toure, Aguero, Dzeko. Kompany kopsterkbij standaardsituaties. Misschien Navas en Negredo die minuten pakken.

Messi vind ik altijd een beetje tegenvallen in het nationale team en heeft ook geen best jaar achter de rug.
0 Vind ik leuk's
winnende confederatie CONMEBOL (Zuid-Amerika) @1.9 bij Unibet
0 Vind ik leuk's
battes:
visioen :

Ik zit op m'n telefoon dus kan niet gemakkelijk de odds checken,maar wat is de odd voor City? Ik noem een David Silva, Yaya Toure, Aguero, Dzeko. Kompany kopsterkbij standaardsituaties. Misschien Navas en Negredo die minuten pakken.

Messi vind ik altijd een beetje tegenvallen in het nationale team en heeft ook geen best jaar achter de rug.

City heeft idd een veel hogere odd, volgens mij ergens in de 5. Van de spelers die jij noemt zie ik als enige concurrenten Dzeko en Aguero. Bosnië zal alleen niet ver in het toernooi komen, is mijn verwachting. In de poulefase mag van Dzeko wel het een en ander verwacht worden. Aguero zal, als teamgenoot van Messi, een stuk verder in het toernooi komen, denk ik. Ik verwacht echter meer van Messi, hij speelde de laatste tijd, voor zijn doen, idd wat minder maar in het nationale elftal heeft hij in de kwalificatieronde voor het WK goed gepresteerd. Ook voorzie ik dat zijn iets mindere presteren bij Barça de laatste tijd, weleens gunstig uit kan pakken. Hij is gebrand om het nu beter te doen. Daarnaast moet hij nog af zien te rekenen met de criticasters die hem pas als beste speler ter wereld zien als hij eens wereldkampioen wordt. Neymar spreekt denk ik voor zich. De grote vedette van titelfavoriet Brazilië. Op de confederations cup liet hij zien waartoe hij in staat is in het shirt van Brazilië.

David Silva is een speler die weinig scoort. Yaya Toure is wel een speler met scorend vermogen maar in het nationale elftal gaat het scoren ook wat moeizamer als bij City bovendien zit Ivoorkust in een vrij lastige poule. Kompany zal wellicht een keer uit een corner kunnen scoren maar daar hoeven we geen wonderen van te verwachten. Van Navas en Negredo verwacht ik ook niet al teveel. Daarnaast zijn er nog een aantal spelers van Barça die kunnen scoren, die ik in mijn vorige post niet genoemd heb: Fabregas, Iniesta en in iets mindere mate Xavi, Dani Alves en Pique.

Misschien zet ik nog wat op City om mijn bet af te dekken. Bedankt voor je feedback! (y)
0 Vind ik leuk's
Sterker nog, Negredo en Jesus Navas zijn toch niet eens geselecteerd?

didison:
Wie gaat door? Bosnië of Nigeria?

Graag zou ik van jullie weten welke 2 landen dat jullie bij elke poule denken dat de poule-fase overleven..

Ik ben ervan overtuigd dat Bosnië door zal gaan. Aan de hand van Pjanic en Dzeko staat er een heel leuk team met een ijzeren discipline. Nigeria daarentegen is altijd los zand en heeft nu in mijn ogen geen spelers waarvan ik denk 'wauw'. Daarnaast speelt Bosnië laatste speelronde tegen Iran en Nigeria tegen Argentinië..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.