Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Op unibet en napoliongames staat Brazillië winnen en Higuain topscorer aan 126
Weet niet of hij hier al gepost is, maar zie hem de afgelopen dagen steeds vaker voorbij komen op het internet en heeft wel een aantrekkelijke odd.
Wordt er een hattrick gescoord op het WK? Nee @ 3.40 Comeone
Zoals iemand het op internet omschreef, kan ik mezelf er wel in vinden:
1 in 2010, ZERO in 2006, 2 in 2002, 1 in 98. Smaller teams more tactically astute now, less totally one-sided games. Massive value here for me.
Wordt er een hattrick gescoord op het WK? Nee @ 3.40 Comeone
Zoals iemand het op internet omschreef, kan ik mezelf er wel in vinden:
1 in 2010, ZERO in 2006, 2 in 2002, 1 in 98. Smaller teams more tactically astute now, less totally one-sided games. Massive value here for me.
Nog een mooie quote bij Unibet.
Duitsland en Portugal door in Groep G @1.65
saviola9:
ronaldo niet zeker en ghana is ook een berenelftal:)
Ronaldo zal gewoon meespelen hoor. Is puur zand in de ogen strooien bij de tegenstanders. En als je naar de verdediging van Ghana kijkt, dat ziet er niet goed uit hoor..
Ghana is een berenelftal als je met ze moet gaan MMA vechten ja, qua voetbal is het niet geweldig.
Ronaldo is op de sukkel,hij heeft nu last van 2 kwetsuren,oa tendinitis aan zn knie en hij speelde al niet 100% in de CHL finale.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Zoals ik al eerder zei, van een Portugese jongen heb ik gehoord dat er in Portugal door de media gewoon gemeld wordt dat Ronaldo zal gaan spelen en dat ie fit zal zijn. Tussen de CL finale en de eerste groepswedstrijd zit ook meer dan 3 weken, wetende dat Ronaldo 24/7 medische hulp van de bovenste plank krijgt, lijkt het me dat Ronaldo gewoon zal spelen.
Daarnaast heeft Portugal gewoon een sterk team staan : Pepe, Coentrao, Veloso, Moutinho, Meireles, Varela. Veel sterker dan Ghana in mijn ogen - wat absoluut geen team is, alleen enkele leuke spelers als Muntari en Ayew.
Daarnaast heeft Portugal gewoon een sterk team staan : Pepe, Coentrao, Veloso, Moutinho, Meireles, Varela. Veel sterker dan Ghana in mijn ogen - wat absoluut geen team is, alleen enkele leuke spelers als Muntari en Ayew.
2014 World Cup - Referee Specials
Which Referee will start in charge of the final?
Pick: Bjorn Kuipers (NED) 6.50
Which Referee will start in charge of the final?
Pick: Bjorn Kuipers (NED) 6.50
-
@nottripping:
Bij welke bookmaker staat deze weddenschap?
Bij welke bookmaker staat deze weddenschap?
Hakuna Matatttta.