Noorse Tippeligaen 2013
Aankomende maandag en dinsdag zal speelronde 2 gespeeld worden in Noorwegen.
Ook dit seizoen zijn weer de voorbeschouwingen te vinden op voetbalwedden.net!
Molde, de kampioen van vorig seizoen, verloor zijn eerste duel van het seizoen verrassend met 2-1 bij Viking. Rosenborg mist voorin scorend vermogen, maar wist zijn 1e duel wel met 0-1 te winnen bij Odd. De ploeg uit Trondheim snakt weer naar een titel. De laatste kampioenschap dateert alweer van 2010! Naast Molde en Rosenborg zal ook Stromsgodset zich mengen aan de kop van de ranglijst. Aanvallend is de ploeg egr sterk, maar het zal dit seizoen moeten aantreden zonder zijn sterspeler van vorig seizoen: Anders Konradsen.
Onderin zullen Sandnes Ulf, Sarpsborg 08, Sogndal, Honefoss BK en Start uit gaan maken welke 2 ploegen er rechtstreeks zullen degraderen. De nummer 14 speelt 2 nacompetitie duels tegen de nummer 3 uit de 1e divisie.
in 30-03-2013 13:32 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Weet je zeker dat diomande niet geselecteerd is knight? :)
Staat bij UB namelijk nog not to score open op 1.50
munckie:
Als hij niet start zal de bet gevoid worden ;)
@Knight waar zag je dat hij niet geselecteerd is? Alleen Horn en Ibrahim zijn geschorst bij de thuisclub. De rest is iedereen fit volgens mij.
Diomande start inderdaad wel in de basis vanavond.
19.00 uur:
Boateng (Stromsgodset) to score @ 4.30 (ComeOn) 2/10
19.00 uur:
Boateng (Stromsgodset) to score @ 4.30 (ComeOn) 2/10
munckie:
Dat zegt niets, er staan soms gewoon geblesseerde spelers in de lijst.
onzemichael:
@Knight waar zag je dat hij niet geselecteerd is? Alleen Horn en Ibrahim zijn geschorst bij de thuisclub. De rest is iedereen fit volgens mij.
Gisteren op de site van Stromsgodset, maar zag nu idd dat ze beide geselecteerd (degene die niet zouden spelen), heel vreemd. Stake was dan misschien iets te hoog, maar dan alsnog wel value.
Buiten de twee picks voor Molde - Honefoss heb ik zelf deze er nog bij:
1/10 Toivio Scoort Molde - Honefoss @ 8,00
In Valerenga - Rosenborg zie ik weinig brood, behalve op Daniel Fredheim Holm, deze oud speler van Rosenborg heeft het vertrouwen van zijn coach. Normaal zou ik hem 1/10 spelen maar gezien de value bij Betsson pak ik hem 2/10@ 4.70.
Edit: Nielsen speelt niet begrijp ik van de site van Rosenborg, daarom klein value betje:
Mikkelsen Scoort Valerenga - Rosenborg @3,55
In Valerenga - Rosenborg zie ik weinig brood, behalve op Daniel Fredheim Holm, deze oud speler van Rosenborg heeft het vertrouwen van zijn coach. Normaal zou ik hem 1/10 spelen maar gezien de value bij Betsson pak ik hem 2/10@ 4.70.
Edit: Nielsen speelt niet begrijp ik van de site van Rosenborg, daarom klein value betje:
Na gisteren een goede dag, vandaag een mindere dag.
Ik merk wel dat het in de Noorse competitie iets lastiger lijkt, dan de Zweedse.
Ik merk wel dat het in de Noorse competitie iets lastiger lijkt, dan de Zweedse.
knight876:
Toivio is void want hij heeft niet gespeeld.
Bedoel je Bille Nielsen van Rosenborg? Vaak wordt hij in Noorwegen aangeschreven als Bille ;) Hij startte vandaag wel gewoon (nummer 9) maar scoorde helaas niet. Elyounoussi startte vanaf de bank?? Denk licht geblesseerd?
Mikkelsen had nog een grote kans met 1 op 1 met de keeper maar keeper redde helaas :(
Idd Toivio was void.
Namen moet je idd af en toe goed op letten, Abdellaoue heette vandaag ook alleen Mo, ik zoeken hebben ze gewoon zijn voornaam afgekort.
Bedankt voor je extra info, altijd handig.
Voor morgen na wat speurwerk weer wat bets:
1,5/10 [B]Palmason[/B] Scoort [B]Lillestrom[/B] - Haugesund @4,45 Betsson
1/10 [B]Soderlund[/B] Scoort Lillestrom - [B]Haugesund[/B] @3,35 Unibet
1/10 [B]Skjolsvik[/B] Scoort Odd - [B]Sandnes[/B] @6,25 Unibet
3/10 [B]Mane[/B] Scoort [B]Sogndal[/B] - Start @3,20 Betsson
1/10 [B]Hoff[/B] Scoort Sogndal - [B]Start[/B] @3,75 Betsson
1/10[B] Nystrom[/B] Scoort Viking - [B]Tromso[/B] @ 4,90 Unibet
1/10 [B]Olsen[/B] Scoort Brann - [B]Sarpsborg[/B] @4,50 Unibet
Namen moet je idd af en toe goed op letten, Abdellaoue heette vandaag ook alleen Mo, ik zoeken hebben ze gewoon zijn voornaam afgekort.
Bedankt voor je extra info, altijd handig.
Voor morgen na wat speurwerk weer wat bets:
1,5/10 [B]Palmason[/B] Scoort [B]Lillestrom[/B] - Haugesund @4,45 Betsson
1/10 [B]Soderlund[/B] Scoort Lillestrom - [B]Haugesund[/B] @3,35 Unibet
1/10 [B]Skjolsvik[/B] Scoort Odd - [B]Sandnes[/B] @6,25 Unibet
3/10 [B]Mane[/B] Scoort [B]Sogndal[/B] - Start @3,20 Betsson
1/10 [B]Hoff[/B] Scoort Sogndal - [B]Start[/B] @3,75 Betsson
1/10[B] Nystrom[/B] Scoort Viking - [B]Tromso[/B] @ 4,90 Unibet
1/10 [B]Olsen[/B] Scoort Brann - [B]Sarpsborg[/B] @4,50 Unibet
[B]Brann - Sarpsborg[/B]
1/10 Larsen Scoort Brann @4,40 UB
1/10 Larsen Scoort Brann @4,40 UB
Rosenborg - Stromsgodset
Pick: Stromsgodset +0,5 @ 2,06
Stromsgodset is bezig aan een sterk seizoen en staat dan ook terecht bovenaan met zijn aanvallend spel. Het won zondag met 3-5 bij Sarpsborg 08 (0-4 voorsprong) en lijkt klaar voor het 2e seizoenshelft.
Rosenborg kende een moeizame periode in april, maar heeft zich hierna hersteld met enkele overwinningen. De ploeg uit Trondheim staat nu op plaats 2 in de competitie met 5 punten achterstand op tegenstander Stromsgodset. Rosenborg speelt woensdag echter nog een bekerduel thuis tegen Tromso en moet zaterdag alweer aan de bak voor de kraker tegen Stromsgodset.
Vandaag is bekend geworden dat aanvaller Tarik Elyounoussi per direct naar 1890 Hoffenheim vertrekt. Elyounoussi was de clubtopscoorder van Rosenborg met 6 treffers in 12 duels. Maandag trok Rosenborg Alexander Soderlund aan als zijn vervanger. De 25 jarige spits van Haugesund tekende voor 4,5 jaar en scoorde dit seizoen 3 doelpunten in 11 duels. Hij zal samen met Bille Nielsen moeten gaan strijden om de spitspositie bij Rosenborg.
Gezien het vertrek van Elyounoussi, het sterke aanvallend spel van Stromsgodset en het midweekse programma vind ik een bet op Stromsgodset @ 2,06 wel de moeite waard.
http://www.ed.nl/algemeen/sport/elyounoussi-naar-1890-hoffenheim-1.3872330
Pick: Stromsgodset +0,5 @ 2,06
Stromsgodset is bezig aan een sterk seizoen en staat dan ook terecht bovenaan met zijn aanvallend spel. Het won zondag met 3-5 bij Sarpsborg 08 (0-4 voorsprong) en lijkt klaar voor het 2e seizoenshelft.
Rosenborg kende een moeizame periode in april, maar heeft zich hierna hersteld met enkele overwinningen. De ploeg uit Trondheim staat nu op plaats 2 in de competitie met 5 punten achterstand op tegenstander Stromsgodset. Rosenborg speelt woensdag echter nog een bekerduel thuis tegen Tromso en moet zaterdag alweer aan de bak voor de kraker tegen Stromsgodset.
Vandaag is bekend geworden dat aanvaller Tarik Elyounoussi per direct naar 1890 Hoffenheim vertrekt. Elyounoussi was de clubtopscoorder van Rosenborg met 6 treffers in 12 duels. Maandag trok Rosenborg Alexander Soderlund aan als zijn vervanger. De 25 jarige spits van Haugesund tekende voor 4,5 jaar en scoorde dit seizoen 3 doelpunten in 11 duels. Hij zal samen met Bille Nielsen moeten gaan strijden om de spitspositie bij Rosenborg.
Gezien het vertrek van Elyounoussi, het sterke aanvallend spel van Stromsgodset en het midweekse programma vind ik een bet op Stromsgodset @ 2,06 wel de moeite waard.
http://www.ed.nl/algemeen/sport/elyounoussi-naar-1890-hoffenheim-1.3872330