Wedden op het WK 2015 voor vrouwen
Op 7 juni begint het WK Vrouwenvoetbal in Canada. Voor het eerst doet ook het Nederlands Elftal mee.
Ik ben persoonlijk erg fan van het Nederlands Elftal en zal daarom ook actief het WK volgen. Het Nederlands Elftal heeft een erg leuk elftal met zeer goede spelers (Miedema, Martens, Spitse, van de Donk etc.)
In dit topic zal ik dus enkele tips gaan plaatsen tijdens het WK. Hiervoor zal ik ook www.voetballeeuwinnen.nl in de gaten houden. Een leuke site omtrent het Nederlands Elftal met daarbij ook aandacht voor de bookmakers: http://www.voetballeeuwinnen.nl/wk-2015/hoe-ver-komt-het-nederlands-elftal/
Via dat stuk zag ik ook dat Unibet de eerste groepswedstrijd al online heeft staan. Nederland speelt de eerste groepswedstrijd tegen Nieuw Zeeland. Voor een overwinning van Nederland krijg je @1.62. Dit lijkt mij al een zeer mooie bet!
Daarnaast wacht ik nog op de tournament bets. Momenteel is het alleen mogelijk om op de groepswinnaars te wedden. Ik verwacht echter dat het Nederlands Elftal op plek 2 in de groep eindigt. Hiervoor zal een mooie odd komen, van rond de @2,00 gok ik.
Nog een tip: Bij wedstrijden op dit WK is het handig om de doelpunten in de gaten te houden. De kwaliteitsverschillen in het vrouwenvoetbal zijn behoorlijk groot. Je moet dus niet raar opkijken als bijvoorbeeld Duitsland - Thailand 8-1 wordt.
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik hoor ook graag bets van jullie. Ik ben ervan overtuigd dat we bij dit WK véél bets goed kunnen hebben, voornamelijk op doelpunten.
Ik ben persoonlijk erg fan van het Nederlands Elftal en zal daarom ook actief het WK volgen. Het Nederlands Elftal heeft een erg leuk elftal met zeer goede spelers (Miedema, Martens, Spitse, van de Donk etc.)
In dit topic zal ik dus enkele tips gaan plaatsen tijdens het WK. Hiervoor zal ik ook www.voetballeeuwinnen.nl in de gaten houden. Een leuke site omtrent het Nederlands Elftal met daarbij ook aandacht voor de bookmakers: http://www.voetballeeuwinnen.nl/wk-2015/hoe-ver-komt-het-nederlands-elftal/
Via dat stuk zag ik ook dat Unibet de eerste groepswedstrijd al online heeft staan. Nederland speelt de eerste groepswedstrijd tegen Nieuw Zeeland. Voor een overwinning van Nederland krijg je @1.62. Dit lijkt mij al een zeer mooie bet!
Daarnaast wacht ik nog op de tournament bets. Momenteel is het alleen mogelijk om op de groepswinnaars te wedden. Ik verwacht echter dat het Nederlands Elftal op plek 2 in de groep eindigt. Hiervoor zal een mooie odd komen, van rond de @2,00 gok ik.
Nog een tip: Bij wedstrijden op dit WK is het handig om de doelpunten in de gaten te houden. De kwaliteitsverschillen in het vrouwenvoetbal zijn behoorlijk groot. Je moet dus niet raar opkijken als bijvoorbeeld Duitsland - Thailand 8-1 wordt.
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik hoor ook graag bets van jullie. Ik ben ervan overtuigd dat we bij dit WK véél bets goed kunnen hebben, voornamelijk op doelpunten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nederland verdiende hoe dan ook de overwinning. Op de eerste 15 minuten na heeft Nederland echt een goede wedstrijd gespeeld. De vraag is nu of ze doorgaan. Ik kwam net deze scenario's tegen: http://www.voetballeeuwinnen.nl/wk-2015/wanneer-gaat-nederland-door/
Het heeft er dus alle schijn van dat Nederland doorgaat. Dan wacht Japan of Duitsland. (y)
Het heeft er dus alle schijn van dat Nederland doorgaat. Dan wacht Japan of Duitsland. (y)
Zwitserland - Kameroen: salonremise.
Is al sterk gedaald. Ik heb hem net gepakt voor @3.3 UB
Is al sterk gedaald. Ik heb hem net gepakt voor @3.3 UB
Op basis van wat denk je dat dit een salonremise wordt?
Beide ploegen staan op 3 punten.
Een gelijkspel brengt ze beiden op 4 punten.
En 4 punten én hun doelsaldo (doelsaldo SUI = +8) (doelsaldo CAM= +5) is genoeg om door te gaan als nummer 2 en één van de vier beste nummer 3.
Nederland heeft namelijk 4 punten (doelsaldo NED = 0) en Thailand heeft maar 3 punten na drie wedstrijden. (Nummer 3 in de poule)
Bij een gelijkspel gaan beide landen sowieso door.
Een gelijkspel brengt ze beiden op 4 punten.
En 4 punten én hun doelsaldo (doelsaldo SUI = +8) (doelsaldo CAM= +5) is genoeg om door te gaan als nummer 2 en één van de vier beste nummer 3.
Nederland heeft namelijk 4 punten (doelsaldo NED = 0) en Thailand heeft maar 3 punten na drie wedstrijden. (Nummer 3 in de poule)
Bij een gelijkspel gaan beide landen sowieso door.
dat zal alleen in werking gaan in de laatste kwartier misschien, maar in de eerste helft en begin tweede helft gaan beide teams wel gewoon voor de winst. Ik verwacht een overwinning voor de Zwitsers.
Ecuador - Japan: Ecuador +5 AH @1.65 (Unibet)
Net zoals gisteren bij Duitsland en Noorwegen verwacht ik dat Japan zich niet vol gaat inzetten in de laatste groepswedstrijd. Ecuador ging al twee keer flink onderuit, dus die zullen er alles aan doen om nog zo'n monsternederlaag te voorkomen. Overigens is Japan ook niet echt het team voor grote overwinningen.
Zwitserland - Kameroen: under 2.5 goals @1.78 (Unibet)
Ik twijfel of dit echt een salonremise gaat worden, wel verwacht ik dat beide teams terughoudend zullen spelen, want waarom het risico dat je de volgende ronde misloopt? De koppositie van Japan is immers niet haalbaar (tenminste als Japan een punt pakt)
Net zoals gisteren bij Duitsland en Noorwegen verwacht ik dat Japan zich niet vol gaat inzetten in de laatste groepswedstrijd. Ecuador ging al twee keer flink onderuit, dus die zullen er alles aan doen om nog zo'n monsternederlaag te voorkomen. Overigens is Japan ook niet echt het team voor grote overwinningen.
Zwitserland - Kameroen: under 2.5 goals @1.78 (Unibet)
Ik twijfel of dit echt een salonremise gaat worden, wel verwacht ik dat beide teams terughoudend zullen spelen, want waarom het risico dat je de volgende ronde misloopt? De koppositie van Japan is immers niet haalbaar (tenminste als Japan een punt pakt)
Gaat absoluut geen salonremise worden. Voor sommige landen is het namelijk beter om 3e te worden. Dit was bij Nederland ook zo. Dit heeft voornamelijk met het reizen te maken; de afstanden in Canada kunnen erg groot zijn, inclusief tijdzones die overbrugd moeten worden.
Wanneer het ene land na 80 minuten met 1-0 voorstaat, zal het andere land daar hoogstwaarschijnlijk genoegen mee nemen. Voornamelijk ook omdat het doelsaldo voor de beste nummers drie meetelt. 1 of 2 extra doelpunten tegen kunnen dan een hoop verschil maken.
Wanneer het ene land na 80 minuten met 1-0 voorstaat, zal het andere land daar hoogstwaarschijnlijk genoegen mee nemen. Voornamelijk ook omdat het doelsaldo voor de beste nummers drie meetelt. 1 of 2 extra doelpunten tegen kunnen dan een hoop verschil maken.
saviola9:
Gaat absoluut geen salonremise worden. Voor sommige landen is het namelijk beter om 3e te worden. Dit was bij Nederland ook zo. Dit heeft voornamelijk met het reizen te maken; de afstanden in Canada kunnen erg groot zijn, inclusief tijdzones die overbrugd moeten worden.
Voor Nederland was p1 of p2 toch echt beter geweest. Dat voordeel van minder reizen vervalt wel als je tegen Duitsland of Japan moet, wat nu het geval voor Nederland is. En stel zowel Zwitserland als Kameroen wil derde worden, dan zullen beide juist niet willen scoren en blijft het alsnog 0-0 ;)
If you like sports, you will love Zweeler
saviola9:
Ik denk juist wel dat deze wedstrijd het in zich heeft om in een salonremise te eindigen. Ik kijk zelf het eerste kwartier even aan om te zien of Zwitserland niet een paar klasse beter is dan Kameroen en als er nagenoeg geen kansen zijn en het krachtsverschil is niet al te groot, dan ga ik big stake op gelijkspel. Ik zal hieronder mijn voorspelling onderbouwen.
De nummer 2 van poule C speelt de volgende ronde in Edmonton tegen de nummer 2 van poule A, dat is China. De nummer 3 van poule C speelt in Vancouver tegen de nummer 2 van poule A, dat is Canada. Zwitserland en Kameroen speelden hun poulewedstrijden ook allemaal in Vancouver en Edmonton, wat redelijk dicht bij elkaar ligt. Dus qua speelstad met reizen enzo zullen beide ploegen geen voorkeur hebben lijkt me.
Het lijkt op voorhand wel iets voordeliger om de volgende ronde tegen China te moeten ipv thuisland Canada. Dus de tweede plek in de poule is misschien iets voordeliger, maar Canada en China ontlopen elkaar niet veel. Daarnaast is Zwitserland beter dan Kameroen (in ieder geval is Zwitserland bij unibet de favoriet), dus Kameroen is allang blij als ze het op een gelijkspel kunnen houden en daarmee verzekerd zijn van een plek in de volgende ronde. Zwitserland vindt een gelijkspel ook prima, want dan blijven zij tweede en ontlopen ze Canada.
Als ze de cijfers echter objectief bekijkt, kun je concluderen dat beide landen eigenlijk al door zijn, hoe het vanavond ook eindigt! Er gaan namelijk 4 van de 6 nummers 3 door naar de volgende ronde. De nummers 3 die al bekend zijn, zijn Nederland en Thailand. Nederland met 4 punten (+0) en Thailand met 3 punten met een negatief doelsaldo van -7. Kameroen en Zwitserland hebben momenteel 3 punten met doelsaldi van +5 en +8. Dus Thailand houden ze sowieso al onder zich. Dan moet uit de andere poules elke nummer 3 boven hen eindigen. Dat houdt in dat onder andere Nigeria van de VS moet winnen én Costa Rica moet winnen van Brazilië. Dat gaat natuurlijk nooit allebei gebeuren. Dus eigenlijk zijn beide landen al door. Alleen je wil natuurlijk altijd risico uitsluiten en zo snel mogelijk 100% duidelijkheid hebben. Bovendien verbaas ik mij er altijd over hoe slecht de coaches op de hoogte zijn van de situatie, dus ik vraag me af of ze beseffen dat ze eigenlijk al door zijn. Ze weten in ieder geval wel dat ze bij een gelijkspel hoe dan ook door zijn (dan houden ze Thailand en Nederland onder zich)!
Dus nogmaals, ik zou het begin ff afwachten en wellicht nog tot de tweede helft. Zodra er tekenen zijn dat het op een salonremise lijkt uit te draaien, toeslaan!
Nog een tip bij salonremises: als het echt overduidelijk is en de odd op een gelijkspel al extreem laag staat dat er niks meer te halen valt, dan ligt er meestal nog value door op corners under x te spelen! De bal wordt toch alleen maar rondgespeeld op eigen helft en de tegenstander zet geen druk meer.
best-fixes.blogspot.com
Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.
Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).
Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com
6/17/2015
Ostersunds - Mjallby /soccer, Sweden, Superettan/
Inter Turku - KTP /soccer, Finland, Veikkausliiga/
Fix: Zaragoza - Las Palmas /soccer, Spain, Segunda Division/
Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.
Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).
Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com
6/17/2015
Ostersunds - Mjallby /soccer, Sweden, Superettan/
Inter Turku - KTP /soccer, Finland, Veikkausliiga/
Fix: Zaragoza - Las Palmas /soccer, Spain, Segunda Division/