Wedden op het WK 2015 voor vrouwen
Op 7 juni begint het WK Vrouwenvoetbal in Canada. Voor het eerst doet ook het Nederlands Elftal mee.
Ik ben persoonlijk erg fan van het Nederlands Elftal en zal daarom ook actief het WK volgen. Het Nederlands Elftal heeft een erg leuk elftal met zeer goede spelers (Miedema, Martens, Spitse, van de Donk etc.)
In dit topic zal ik dus enkele tips gaan plaatsen tijdens het WK. Hiervoor zal ik ook www.voetballeeuwinnen.nl in de gaten houden. Een leuke site omtrent het Nederlands Elftal met daarbij ook aandacht voor de bookmakers: http://www.voetballeeuwinnen.nl/wk-2015/hoe-ver-komt-het-nederlands-elftal/
Via dat stuk zag ik ook dat Unibet de eerste groepswedstrijd al online heeft staan. Nederland speelt de eerste groepswedstrijd tegen Nieuw Zeeland. Voor een overwinning van Nederland krijg je @1.62. Dit lijkt mij al een zeer mooie bet!
Daarnaast wacht ik nog op de tournament bets. Momenteel is het alleen mogelijk om op de groepswinnaars te wedden. Ik verwacht echter dat het Nederlands Elftal op plek 2 in de groep eindigt. Hiervoor zal een mooie odd komen, van rond de @2,00 gok ik.
Nog een tip: Bij wedstrijden op dit WK is het handig om de doelpunten in de gaten te houden. De kwaliteitsverschillen in het vrouwenvoetbal zijn behoorlijk groot. Je moet dus niet raar opkijken als bijvoorbeeld Duitsland - Thailand 8-1 wordt.
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik hoor ook graag bets van jullie. Ik ben ervan overtuigd dat we bij dit WK véél bets goed kunnen hebben, voornamelijk op doelpunten.
Ik ben persoonlijk erg fan van het Nederlands Elftal en zal daarom ook actief het WK volgen. Het Nederlands Elftal heeft een erg leuk elftal met zeer goede spelers (Miedema, Martens, Spitse, van de Donk etc.)
In dit topic zal ik dus enkele tips gaan plaatsen tijdens het WK. Hiervoor zal ik ook www.voetballeeuwinnen.nl in de gaten houden. Een leuke site omtrent het Nederlands Elftal met daarbij ook aandacht voor de bookmakers: http://www.voetballeeuwinnen.nl/wk-2015/hoe-ver-komt-het-nederlands-elftal/
Via dat stuk zag ik ook dat Unibet de eerste groepswedstrijd al online heeft staan. Nederland speelt de eerste groepswedstrijd tegen Nieuw Zeeland. Voor een overwinning van Nederland krijg je @1.62. Dit lijkt mij al een zeer mooie bet!
Daarnaast wacht ik nog op de tournament bets. Momenteel is het alleen mogelijk om op de groepswinnaars te wedden. Ik verwacht echter dat het Nederlands Elftal op plek 2 in de groep eindigt. Hiervoor zal een mooie odd komen, van rond de @2,00 gok ik.
Nog een tip: Bij wedstrijden op dit WK is het handig om de doelpunten in de gaten te houden. De kwaliteitsverschillen in het vrouwenvoetbal zijn behoorlijk groot. Je moet dus niet raar opkijken als bijvoorbeeld Duitsland - Thailand 8-1 wordt.
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik hoor ook graag bets van jullie. Ik ben ervan overtuigd dat we bij dit WK véél bets goed kunnen hebben, voornamelijk op doelpunten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
rutger133:
Marozsan to score outside penalty box , 10 euro bij unibet! dit lijkt me een hele mooie bet
;-)
Deze dame scoort aardig vaak in interlands en heeft een goed afstandschot!
Marozsan to score outside penalty box , 10 euro bij unibet! dit lijkt me een hele mooie bet
;-)
Deze dame scoort aardig vaak in interlands en heeft een goed afstandschot!
staat niet in basis elftal
Zit die wedstrijd te kijken maar Duitsland loopt er zo makkelijk doorheen dat ze het niet eens nodig hebben om van afstand te schieten. Het is dan eigenlijk een beetje hopen op een vrije trap of een afvallende bal vanuit een corner.
tino23:
ok, dus het ligt niet aan mij alleen ;)
want dat zou dus betekenen dat zij dus een odd van 1,76 hebben gegeven bij een 3-0 HT om 6-0 FT te eindigen , dat zou echt bizar laag zijn.
totomaster:
Niet bij comeon spelen dan gebeuren deze dingen niet ze zijn zo vaag als wat ;)
Niet bij comeon spelen dan gebeuren deze dingen niet ze zijn zo vaag als wat ;)
ok, dus het ligt niet aan mij alleen ;)
want dat zou dus betekenen dat zij dus een odd van 1,76 hebben gegeven bij een 3-0 HT om 6-0 FT te eindigen , dat zou echt bizar laag zijn.
Dat vind ik eigenlijk best een normale quote voor 3-0 ht naar 6-0 ft. zeker bij vrouwenvoetbal waarbij er zomaar 8 goals kunnen vallen en het verschil in teams flink kan zijn
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Flinke odd drop op Kameroen winst tegen Ecuador. Mensen die hier een onderbouwing bij hebben?
Hoe groot zou het verschil tussen Zweden en Nigeria zijn? Zweden heeft 2 maanden geleden nog van Duitsland gewonnen die gisteren erg domineerde en Nigeria wel een sterker Afrikaans land dan ivoorkunst maar als ik kijk wat Nigeria tegen Ivoorkust heeft gedaan dan vind ik 4-2 een magere overwinning.
Over 4.5 goals realistisch? Notering 4.40
Hmm goede vraag Tim. Van Nigeria heb ik niet echt een beeld. Het is een Afrikaans land en net zoals bij het mannenvoetbal weet je het maar nooit met die landen. Wat ik wel weet is dat het elftal van Nigeria al meer dan 2 weken geleden in Canada zijn gearriveerd. Dit betekent dat ze het wel erg serieus nemen.
Daarnaast vond ik Zweden in de oefeninterland tegen Nederland absoluut niet sterk ogen. In ieder geval niet het Zweden van een paar jaar terug.
Daarnaast vond ik Zweden in de oefeninterland tegen Nederland absoluut niet sterk ogen. In ieder geval niet het Zweden van een paar jaar terug.
timbarrett:
Hoe groot zou het verschil tussen Zweden en Nigeria zijn? Zweden heeft 2 maanden geleden nog van Duitsland gewonnen die gisteren erg domineerde en Nigeria wel een sterker Afrikaans land dan ivoorkunst maar als ik kijk wat Nigeria tegen Ivoorkust heeft gedaan dan vind ik 4-2 een magere overwinning.
Het was een leuke tip geweest ;) (3-2 op het moment van schrijven)
tipsvoorwinst:
Van vrouwenvoetbal heb ik niet zo veel kennis maar vond het wel value hebben met met de gedachte dat de Zweedse vrouwen zouden domineren Toch de over 3,5 en over 4,5 gespeeld.
http://i59.tinypic.com/mim13p.png">
http://i57.tinypic.com/106y2q8.png">
Nigeria had overigens wel moet winnen, vond ik gisteren de betere.
Frankrijk en Engeland maken de dienst uit in deze poule. Frankrijk presteert beter dus die zie ik nipt winnen @1,6.
Colombia & Mexico zijn de zwakke zusters. Als je naar de laatste wedstrijden kijkt, zie je dat Colombia aardig kan verdedigen maar niet scoren. Mexico is meer gebalanceerd en zou moeten kunnen winnen. Voor de zekerheid kan je de Mexico AH +0 spelen voor @1,62
De odds van Spanje lijken me te laag. Ze scoren niet bijzonder veel en Costa Rica staat niet bekend om mega verliezen. Die laat ik links liggen of misschien live corners.
Colombia & Mexico zijn de zwakke zusters. Als je naar de laatste wedstrijden kijkt, zie je dat Colombia aardig kan verdedigen maar niet scoren. Mexico is meer gebalanceerd en zou moeten kunnen winnen. Voor de zekerheid kan je de Mexico AH +0 spelen voor @1,62
De odds van Spanje lijken me te laag. Ze scoren niet bijzonder veel en Costa Rica staat niet bekend om mega verliezen. Die laat ik links liggen of misschien live corners.
Mee eens, Frankrijk presteert de laatste tijd beter en bij Engeland zijn er verschillende afwezigen voor deze wedstrijd, waaronder captain Houghton. Aanvaller Taylor is er ook niet bij waar er ook een aantal ziek zijn bij de ploeg. Ook heeft Engeland al 41 jaar (15 wedstrijden) niet gewonnen, leuk historisch feitje. Op het WK van 2011 won Frankrijk al waardoor ze eruit vlogen en ook op EURO 2013 gebeurde dat. Waar de coach al zei: 'France are a team that are probably ahead of us at the minute in terms of the results they have got recently and the place they are at as a team.' We moeten namelijk niet vergeten dat Engeland de kwalificatie doorkwam door alle 10 de wedstrijden te winnen met een doelsaldo van 52-1 (!), wel tegen mindere teams uiteraard. Ik ga wel mee met Bananas hier, door Frankrijk te zien winnen @ 1,60
Zonder dalen geen pieken!