Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2015 voor vrouwen

Op 7 juni begint het WK Vrouwenvoetbal in Canada. Voor het eerst doet ook het Nederlands Elftal mee.
Ik ben persoonlijk erg fan van het Nederlands Elftal en zal daarom ook actief het WK volgen. Het Nederlands Elftal heeft een erg leuk elftal met zeer goede spelers (Miedema, Martens, Spitse, van de Donk etc.)

In dit topic zal ik dus enkele tips gaan plaatsen tijdens het WK. Hiervoor zal ik ook www.voetballeeuwinnen.nl in de gaten houden. Een leuke site omtrent het Nederlands Elftal met daarbij ook aandacht voor de bookmakers: http://www.voetballeeuwinnen.nl/wk-2015/hoe-ver-komt-het-nederlands-elftal/

Via dat stuk zag ik ook dat Unibet de eerste groepswedstrijd al online heeft staan. Nederland speelt de eerste groepswedstrijd tegen Nieuw Zeeland. Voor een overwinning van Nederland krijg je @1.62. Dit lijkt mij al een zeer mooie bet!
Daarnaast wacht ik nog op de tournament bets. Momenteel is het alleen mogelijk om op de groepswinnaars te wedden. Ik verwacht echter dat het Nederlands Elftal op plek 2 in de groep eindigt. Hiervoor zal een mooie odd komen, van rond de @2,00 gok ik.

Nog een tip: Bij wedstrijden op dit WK is het handig om de doelpunten in de gaten te houden. De kwaliteitsverschillen in het vrouwenvoetbal zijn behoorlijk groot. Je moet dus niet raar opkijken als bijvoorbeeld Duitsland - Thailand 8-1 wordt.

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik hoor ook graag bets van jullie. Ik ben ervan overtuigd dat we bij dit WK véél bets goed kunnen hebben, voornamelijk op doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsaviola9 in 29-05-2015 14:46 Voetbal
in 29-05-2015 14:46 Voetbal
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel Frankrijk met jullie mee (y)

Daarnaast pak ik Spanje to win to nill @1.86

Costa Rica heeft aanvallend niets in te brengen en ik verwacht niet dat Spanje een monsterscore gaat boeken waardoor ze in de laatste minuten misschien een tegentreffer incasseren. Costa Rica zal het op de verdediging gooien, maar Spanje moet dit wel kunnen winnen. Iets van 2-0 FT.
0 Vind ik leuk's
Ik heb zelf Spanje -2 AH @1.84. Geen tip, want odd is al gedropt rond de 1.70. Misschien dat er mogelijkheden zijn tijdens het live betten.

Costa Rica lijkt mij een van de zwakste teams van dit WK, die er alleen bij zit omdat het WK uitgebreid is naar 24 landen, anders had het er nooit bijgezeten.

Jong team, de coach is zelfs maar 28 jaar, hebben ook een 15 jarig meisje geselecteerd, geen enkele ervaring in europese competitie, behalve 1, speelt de rest allemaal in de lokale competitie van Costa Rica.

Spanje heeft de laatste jaren zeker vorderingen gemaakt, heeft bv Boquete die bekend staat als een van de beste spelers in het vrouwen voetbal, ook met Natalia heeft het een spits die makkelijk goals maakt.

De coach van Spanje kent Costa Rica goed, heeft zelf daar gewerkt in het vrouwen voetbal, dat kan natuurlijk een voordeel zijn, kwaliteitsverschil is ook behoorlijk groot.

Ik ben zeker geen expert in het vrouwen voetbal, maar normaal gesproken hoort Spanje geen enkele moeite met dit Costa Rica te hebben.

Zoals ik zeg, odds zijn al gedropt, en zou tegen huidige odds ook zeker niet volgen, maar er zijn live eventueel kansen, als er geen snelle goal is en de odd stijgt. naar minimaal 1.80.
0 Vind ik leuk's
Ik zie Frankrijk en Mexico in een BTTS eindigen
0 Vind ik leuk's
Fijn dat Spanje zo met de kansen omspringt en CR ook nog laat scoren. Snel vergeten (h)

Korea geen slechte ploeg en kunnen scoren. Ik zeg Brazil to win & btts.
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor de over 3,5 bij duitsland - noorwegen vanavond @ 2.38

Duitsland 4 van de 5 laatste wedstrijden over 3,5
Noorwegen 4 van de 5 laatste wedstrijden over 3.5
Laatste ontmoeting onderling vorig jaar ook over 3.5

Met name duitsland veel mooie aanvallen en een goed scorend vermogen.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Ik ga voor de over 3,5 bij duitsland - noorwegen vanavond @ 2.38

Duitsland 4 van de 5 laatste wedstrijden over 3,5
Noorwegen 4 van de 5 laatste wedstrijden over 3.5
Laatste ontmoeting onderling vorig jaar ook over 3.5

Met name duitsland veel mooie aanvallen en een goed scorend vermogen.

Dat er bij Duitsland en Noorwegen in 4 van de laatste 5 wedstrijden over 3.5 doelpunten vielen, zegt niet zo heel veel.
Het niveauverschil bij de vrouwen is vooral in de breedte erg groot. Dat Duitsland nou met 10-0 van Ivoorkust wint, betekent niet dat ze aanvallend zullen spelen tegen Noorwegen. En datzelfde geldt voor Noorwegen dat hun eerste wedstrijd met 4-0 van Thailand won.
0 Vind ik leuk's
Ik heb hier eerder iets geplaatst over Miedema als topscorer van het toernooi. Dat leek me toen een hele mooie odd van 41. Toen had ik alleen nog geen rekening gehouden met Duitsland dat tegen Ivoorkust en Thailand zomaar met 10-0 kan winnen. Miedema scoorde ook niet in haar openingswedstrijd, dus dat gaat niet meer gebeuren. Toch is de odd nog gedaald naar 31 op dit moment.

Maar ik blijf geloof houden in de kwaliteiten van Miedema! Ze zou niet helemaal fit zijn in de aanloop naar het toernooi. Last van haar voet en migraine, maar de laatste training deed ze weer voluit mee en het lijkt er op dat ze vanavond eindelijk los kan gaan! Ik heb dan ook ingezet op:

Miedema to score @ 3.65
Miedema to score and Netherlands to win @5
Miedema to score at least two goals @16
Miedema to score at least three goals @101

De eerste helft tegen Nieuw Zeeland was goed. Maar in de tweede helft werd Nederland aardig weggespeeld. Voetballend kwamen ze er niet meer onderuit en de fysiek sterke Anouk Dekker wordt nu vervangen door de meer voetballende Tessel Middag. Nederland heeft aangekondigd aanvallend te gaan spelen en ik verwacht dan ook dat Nederland veel meer balbezit heeft dan China. En dat leidt meestal ook tot meer corners. Ik heb ook ingezet op:

Nederland meer corners dan China @ 1.70

Tot slot verwacht ik, omdat Nederland aanvallend gaat spelen, dat er minstens 3 goals vallen. China zal meer verdedigen en loeren op een foutje van Nederland. Bovendien is Loes Geurts, de eerste keepster van Nederland, geblesseerd en ik weet niet of haar vervanger van een gelijkwaardig niveau is..

Total goals over 2,5 @ 2.60

Go Miedema!
0 Vind ik leuk's
Nederland - Canada vannacht : Canada win op 1,7 (bwin)

Al de hooggespannen verwachtingen van Nederland zijn totaal ongegrond gebleken.
De oranje leeuwinnen komen echt te kort op zo'n WK.
Nieuw Zeeland was al sterker, maar die wonnen we nog, China daarna was echt een maatje te groot.

De pech voor Nederland is nu ook dat Canada nog niet door is en die spelen nog thuis ook.

Ik denk dat Nederland vannacht niets in te brengen zal hebben en dat Canada een makkelijke overwinning boekt.
0 Vind ik leuk's
Ik zou bovenstaande tip niet al te snel volgen. Nederland heeft tegen Nieuw Zeeland de eerste helft goed gespeeld, bovendien heeft Nieuw Zeeland vrij weinig kansen gehad in de gehele wedstrijd.
Tegen China had Nederland inderdaad een complete off-day, maar dat kan best gebeuren met zo'n onervaren team.

Canada is daarentegen totaal niet goed bezig dit WK. Heel moeizaam gelijk gespeeld tegen Nieuw Zeeland en een zeer gelukkige winst op China. Het thuisvoordeel is niet aanwezig; in de wandelgangen is door de Canadese speelsters toegegeven dat de 50.000 toeschouwers alleen maar extra druk op hun schouders leggen. Het schijnt zelfs dat Canada vanavond met enkele wisselspelers gaat starten, omdat de bondscoach totaal niet tevreden is.

De redenering van Kleij36 raakt dus, kort gezegd, kant noch wal. Een 'verrassing' van Nederland zal mij helemaal niks verbazen.
0 Vind ik leuk's
Ik hoop dat je gelijk hebt, omdat ik ook geld heb staan op Nederland.
Echter, kijkend naar het spel en de laatste resultaten ben ik alle vertrouwen in ze kwijt en zie ik ze echt niet winnen.

Maar we wachten af :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.