Wedden op de transfermarkt 2019-2020
Het blijft een interessante markt, wedden op transfers. Ik heb nog niet veel bookmakers gevonden die (goeie) odds aanbieden. Iemand enig idee waar leuke bets zijn te spelen? Ik zou graag wat centjes op een Neymar transfer willen zetten.
Meer weten? Lees dan het artikel over het wedden op voetbal transfers van spelers en trainers. Geschreven door @Jeroenunibet81
Ah top! Bedankt. Zal eens even gaan kijken.
william hill is ook een goede en ladbrokes heeft er ook een paar
Leovegas, WillemHill en Betfirst zijn ook erg mooi voor transfers bets.
Griemann naar Barca. Coutinho zou op weg zijn naar lvp of PSG. Wat denken jullie?
Griemann naar Barca. Coutinho zou op weg zijn naar lvp of psg. Wat denken jullie?
Paris Saint-Germain (in ruil met Neymar misschien?) lijkt mij een stuk reëler dan Liverpool. Bij Liverpool staat het als een huis.
Opvallend genoeg wordt Manchester United ook in de wandelgangen genoemd als nieuwe bestemming van Coutinho. De kans lijkt mij niet heel groot maar met een odd @ 51 (Betfair) is een transfer naar United wel het spelen waard. Bovendien kunnen The Red Devils ook nog wat versterkingen gebruiken.
Opmerkelijk feitje als je het mij vraagt: derde van de transfers na de eerste speelronde.
Interessant artikel en een reden om de komende weken goed in de gaten te houden.
Morgen transferdeadline! Ik verwacht vuurwerk bij een aantal clubs. Tottenham is bezig om Dybala (3.5) en Lo Celso (1.11) te halen. Lukaku lijkt Old Trafford te gaan verruilen voor Inter Milan (1.04) odds van (8.0) als hij blijft. Marcel Brands maakt zich momenteel onsterfelijk bij de Everton aanhang door een bod uit te brengen van meer dan 70 miljoen op Zaha (2.25) en Eriksen kan voor relatief weinig geld, 50 miljoen, bij Tottenham verkassen. Logischerwijs zorgen deze transfers ook weer tot gevolgen, zo zal Crystal Palace opzoek moeten naar een nieuwe spits, namen als Alfredo Morelos (2.1) Fedor Chalov (3.0) hebben al de revue gepasseerd. Kortom het wordt een mooie dag morgen.
Lukaku blijft @ 8.00 is dan toch best de moeite waard? Nog een dagje en er kan van alles gebeuren waardoor een transfer niet doorgaat (afketsen, medische keuring, Raiola-types die meer geld willen).
Waar heb je die odd gevonden, timmotief?