Wedden op de transfermarkt 2019-2020
Het blijft een interessante markt, wedden op transfers. Ik heb nog niet veel bookmakers gevonden die (goeie) odds aanbieden. Iemand enig idee waar leuke bets zijn te spelen? Ik zou graag wat centjes op een Neymar transfer willen zetten.
Meer weten? Lees dan het artikel over het wedden op voetbal transfers van spelers en trainers. Geschreven door @Jeroenunibet81
Let op dat je geen transferbets zet bij Leovegas, dan kun je dus tot 3 september wachten tot je een keer wordt uitbetaald.
Neymar's club on 03/09/2019: Real Madrid @2.75 (Unibet, low)
Neymar zit dit weekeinde niet in de selectie voor de seizoensouverture van PSG, omdat hij volgens technisch directeur Leonardo volop in gesprek is met een nieuwe club. Een terugkeer naar Spanje ligt voor de hand. De Engelse transfermarkt is inmiddels al dicht, en FC Barcelona en Real Madrid zijn twee van de weinige clubs die hem zouden kunnen betalen. Volgens Le Parisien zouden de gesprekken met Real Madrid een stuk vlotter verlopen dan die met FC Barcelona. Tevens zou het mij niets verbazen als hij ondanks zijn Barça-verleden toch stiekem een voorkeur heeft voor een overgang naar De Koninklijke. In het Santiago Bernabeu zou hij weer de grote vedette uit kunnen hangen, terwijl hij in het Camp Nou net als enkele seizoenen geleden weer in de schaduw van Lionel Messi zou komen te staan. Daarnaast letten de Catalanen een stuk beter op hun centen, want zo wilden zij in de transfersoap rondom Matthijs de Ligt ook niet tot het uiterste gaan.
Bij de meeste andere bookmakers is de odd voor deze weddenschap inmiddels al onder de 2.00 gedaald. Bijkomend voordeel is dat een eventuele huurdeal ook winnend zou zijn bij Unibet.
https://www.marca.com/en/football/international-football/2019/08/10/5d4eb66e46163fcf708b45d6.html
Update:
En nu lijkt FC Barcelona weer de beste papieren te hebben, met spelers als Philippe Coutinho, Ousmane Dembélé, Nelson Semedo en Jean-Clair Todibo als eventueel ruilmateriaal. Zelf laat ik het gewoon bij bovenstaande pick, en dan zullen we straks wel zien welke club het gaat worden.
Hmm in Italië is de transfersoap nog lang niet afgelopen :)
In Frankrijk lijkt Neymar nu toch wel duidelijk weg te gaan van PSG, waarschijnlijk Real Madrid, want bij Barça komt hij weer in de schaduw van Messi terecht. Dat zou maken dat PSG een vervanger gaat halen, heel waarschijnlijk Dybala van Juventus, die wil een nieuwe uitdaging. Dat zou dan bij Juve de weg vrijmaken voor Mauro Icardi. Icardi zou nu akkoord zijn met Napoli en Roma maar wacht af, wat kan duiden op een voorkeur voor Juventus.
Veel geruchten en blijft uiteraard gokwerk, maar onderstaande transfercarrousel zie ik wel gebeuren deze maand.
Neymar --> Real Madrid @ 2.25 (@ Ladbrokes)
Dybala --> PSG @ 4.00 (@ Bwin)
Icardi --> Juventus @ 4.00 (@ Bwin)
Laatste dag en er wordt nog wel wat vuurwerk verwacht.
Ziet men Neymar nog richting Barcelona trekken? De odd staat op 4.5 (Betfair).
Verder lijkt Icardi naar PSG te gaan, al heb ik geen bookmaker kunnen vinden die hier een weddenschap voor aanbiedt. Wellicht te laat.
Edit: terecht punt, zojuist in de chat. Neymar is op dit moment in Miami vanwege de interlandperiode, waardoor een transfer niet erg logisch lijkt.
Al mijn predictions fout, transfers zijn echt wel zeer moeilijk te voorspellen, zeker met de media tegenwoordig die geruchten verspreiden voor waarheid. En spelers en managers die warm en koud blazen om hun marktwaarde te verhogen of druk te zetten op hun club.
De deadlineday komt er weer aan. Aangezien er behoorlijk wat clubs onderpresteren (Engeland, Duitsland, Spanje en Italië) verwacht ik nog wel wat transfergeweld. Betfair biedt veel omtrent de Premier League. Zijn er nog andere bookmakers met een breed aanbod?
De deadlineday komt er weer aan. Aangezien er behoorlijk wat clubs onderpresteren (Engeland, Duitsland, Spanje en Italië) verwacht ik nog wel wat transfergeweld. Betfair biedt veel omtrent de Premier League. Zijn er nog andere bookmakers met een breed aanbod?
Op 888 klein aanbod.
Op Betvictor meestal wat meer, en uniek aanbod. Mijn favoriet.
Op William Hill heb ik ook wel eens wat gepakt, maar lang niet meer gekeken.
Cavani ?
Giroud ?
Ik las hier en daar ook wat geruchten omtrent Danny Rose. Hij zou verhuurd worden aan Newcastle United (bron), aangezien ze op zoek zijn naar een back nadat het voor Jetro Willems einde seizoen is gebleken. Odd is wel wat laag: 1.73.
Ik las gisteren dat Ajax bezig is met een nieuwe keeper. Is de kogel al door de kerk dat Onana weg gaat? Ik weet dat hij weg wil maar welke clubs hebben interesse?