Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
totomaster:
mitrovic blijft bij anderlecht 2.70... Ik las dat die herman van holsbeeck zei dat ze hem niet wilden verkopen. Heeft er iemand meer info?

Herman Van Holsbeeck zei dat er als een super bod van rond de 25 miljoen op tafel komt, dan laten ze hem vertrekken, anders blijft hij gewoon. Newcastle was een tijdje geïnteresseerd, maar ik heb onlangs ergens gezien dat ze afgehaakt zouden zijn. 2,70 lijkt mij een goeie odd, il zie niet direct een club met 25 miljoen afkomen voor een 20-jarige met degelijke maar geen fantastische stats in de Jupiler Pro League (y)
0 Vind ik leuk's
Van Persie naar Juve niet een om in de gaten te houden? Staat op dit moment @8.5
0 Vind ik leuk's
scfc:
Van Persie naar Juve niet een om in de gaten te houden? Staat op dit moment @8.5

Ze hebben net 32 miljoen betaald voor Dybala, bovendien verdien je in Italie niet zoveel salaris, en van Persie gaat echt geen 50% inleveren lijkt mij, dan zal ie eerder naar een andere Engelse, Spaanse club oid gaan.
0 Vind ik leuk's
tino23:
bovendien verdien je in Italie niet zoveel salaris

LOL, niet zo veel?? (a)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
In tegenstelling tot andere landen ;)
0 Vind ik leuk's
^
Juventus kon Tevez ook halen en hij had een topsalaris bij Manchester City. Dan kunnen ze van Persie ook betalen.
0 Vind ik leuk's
futre:
^
Juventus kon Tevez ook halen en hij had een topsalaris bij Manchester City. Dan kunnen ze van Persie ook betalen.

Ik zeg ook niet dat Juventus hem niet kan betalen, maar dat van Persie het zelf niet zal doen. Je geeft een voorbeeld over Tevez, maar die zat destijds op een zijspoor bij CIty en wilde sowieso weg uit Engeland.
0 Vind ik leuk's
Van Persie nu weer bij Lazio genoemd :P Wel een grote kans dat hij vertrekt bij Man U.
0 Vind ik leuk's
jordi85:
Heb gelezen dat Advocaat alsnog doorgaat als manager van Sunderland, helaas voor degene die er vanuit gingen dat hij zou stoppen.. :(

Weddenschap is al uitbetaald, Jordi. Het is alleen afwachten of Bwin het geld nog terugvordert. Indien je deze hebt meegespeeld, verwijs ik je door naar mijn ledentopic, daar staat uitgelegd wat je in dat geval het beste doet.
0 Vind ik leuk's
Balotelli naar Sampdoria @ 12,00 (Unibet, uitleenbeurten tellen mee)

De president van Sampdoria zou in Engeland (geweest) zijn om met Liverpool te praten over een uitleenbeurt. Om hem te kopen is hij namelijk te duur.

Ik denk niet dat Liverpool onwelwillend tegenover zijn vertrek staat, maar of Balotelli dit ook ziet zitten is moeilijk te voorspellen. Het blijft namelijk een vreemde vogel...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.