Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ricardo Kishna blijft bij Ajax @1.80
Ajax heeft uitgesproken hem graag te willen behouden. Ik denk ook helemaal niet dat Kishna weg wil bij Ajax. Mino Raiola dreigde met een eventueel vertrek van Kishna, maar daar hebben we nu ook al maanden niks van gehoord. Daarnaast kan ik me noet voorstellen dat clubs voor hem in de rij staan.

Van Persie naar Fenerbache@5.00
Ik verwacht een vertrek van Van Persie bij Man Utd. Fenerbache lijkt kanshebber nummer 1 te zijn.
0 Vind ik leuk's
@Jappindo: Denk je niet dat het ook een reële mogelijkheid is dat van Persie naar Juventus gaat?
0 Vind ik leuk's
multimaker:
@Jappindo: Denk je niet dat het ook een reële mogelijkheid is dat van Persie naar Juventus gaat?

Juventus ook een goede kanshebber inderdaad! Verwacht in ieder geval een vertrek bij United. Toch geeft Unibet maar 1.35 voor Van Persie blijft bij United, misschien spreiden over Juventus en Fener aangezien die clubs het meest waarschijnlijk zijn.
0 Vind ik leuk's
Falcao nr Chelsea @ 4.00 (Ladbrokes) (uitleenbeurten tellen mee!!)

Falcao is met Chelsea in gesprek over een overgang, al dan niet op uitleenbasis. Hij zou zelfs willen inleveren op zijn salaris om in Engeland te kunnen blijven voetballen.

Chelsea zoekt sowieso een vervanger voor Drogba. Daarnaast bestaat een kleine kans dat ook Diego Costa zou vertrekken omwille van heimwee, hoewel ik met zijn vertrek niet echt rekening houd. Hoe dan ook zie ik hier wel value in, aangezien Falcao dezelfde manager heeft als Mourinho.
0 Vind ik leuk's
Marc Wilmots naar Schalke 04 @1.40 (Unibet);

Volgens verschillende bronnen gaat Wilmots naar Schalke 04 en daarom zie ik deze bet eigenlijk niet fout gaan. Aan de volgende teksten kun je zien dat er belangstelling is van Schalke 04 voor Wilmots.

Het lijkt nog nauwelijks twijfel dat Wilmots naar Schalke 04 verhuist. De onderhandelingen zijn zeer concreet en de club uit Gelsenkirchen wil absoluut met zijn ex-speler in zee gaan.

De geruchtenmolen die op gang is gekomen, is niet meer te stoppen. De kans dat Wilmots na Wales nog aan het hoofd van de nationale ploeg staat, is dan ook bijzonder klein te noemen. [url]

Na de EK-Kwalificatiewedstrijd tegen Wales op 12 juni wordt het bekend of Wilmots doorgaat als bondcoach van de Rode Duivels.
0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
Waar vind ik bij Unibet de transferbets?
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
Waar vind ik bij Unibet de transferbets?

Football -> Specials -> Transfers
0 Vind ik leuk's
Manuel Pellegrini coach of Man City NO op 8 augustus 2015@ 2.10

Volgens mij was die sjeik op hem uitgekeken. Ik denk dat hier wel value op zit.
0 Vind ik leuk's
Club van Mitrovic na sluiten transfermarkt: Anderlecht @ 2,70 (Unibet).

Ik heb hem nog gedeeltelijk kunnen spelen @ 3,50 en gedeeltelijk @ 3,20. Nu mag ik er niet meer op inzetten van Unibet :o

Newcastle is volgens unibet favoriet, maar een paar dagen geleden las ik dat Newcastle zou zijn afgehaakt op het karakter van Mitrovic. Ze vrezen dat hij niet goed in de groep gaat liggen. Daarnaast vraagt Anderlecht ook 25 miljoen voor Mitrovic, die nog enkele jaren onder contract ligt. Een serieus overdreven bedrag naar mijn mening, wat geen enkele club zal willen betalen, zelfs als ze er nog 5 miljoen van af doen.

Tot slot wil Mitrovic zelf ook nog graag een seizoen bij Anderlecht blijven.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150603_01711961
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.