Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sirtinus:
Clasie naar Southampton > Pröpper naar Feyenoord @9.00 Unibet?

Ik zie Pröpper eerder vertrekken richting Eindhoven.
0 Vind ik leuk's
jappindo:
sirtinus:
Clasie naar Southampton > Pröpper naar Feyenoord @9.00 Unibet?

Ik zie Pröpper eerder vertrekken richting Eindhoven.

Ja ik ook, maar als PSV moet wachten op WIjnaldum centen en Pröpper heeft echt een clausule dan zou het zomaar kunnen. @9 is natuurlijk ook een hoge odd, leuk voor low stake.
0 Vind ik leuk's
totomaster:
jack van gelder zegt net dat laatste transfernieuws is dat schneiderlin naar manchester united gaat pff heb op arsenal gegokt

Denk dat het nog tussen Arsenal en Man. Utd. zal gaan....maar de bet is wel weg bij Unibet nu...;/
0 Vind ik leuk's
Next Derby Manager: Paul Clement, 10/10 @1.12 (BetVictor)

De voormalig assistent van Carlo Ancelotti heeft zojuist voor 3 seizoenen getekend, maar BetVictor zit te slapen. Kans op een void is uiteraard wel groot.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/32955201
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Clasie blijft bij Feyenoord @2.80

Clasie heeft een contract tot medio 2018 en is een echte clubman.
Voor hem is dit niet het ideale moment om weg te gaan, Feyenoord heeft zwaar ondermaats gepresteerd dit seizoen en ook Clasie heeft de laatste periode niet echt een goede vorm gehad.

Ik denk zelf dat Feyenoord zich komend seizoen gaat versterken en dat Clasie zal blijven en graag na het EK 2016 naar een mooie club zal vertrekken.
0 Vind ik leuk's
Blabla
jordi85:

Voor hem is dit niet het ideale moment om weg te gaan, Feyenoord heeft zwaar ondermaats gepresteerd dit seizoen en ook Clasie heeft de laatste periode niet echt een goede vorm gehad.

Ik denk zelf dat Feyenoord zich komend seizoen gaat versterken en dat Clasie zal blijven en graag na het EK 2016 naar een mooie club zal vertrekken.

'Schneiderlin dichtbij overgang naar Man. United, Southampton bereid vraagprijs voor Clasie te betalen'
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/34816_%27Schneiderlin%20dichtbij%20overgang%20naar%20Man.%20United%2C%20Southampton%20bereid%20vraagprijs%20voor%20Clasie%20te%20betalen%27.php
De kans dat Southmapton concreet wordt voor Jordy Clasie lijkt groter te worden. Studio Voetbal meldt dat Southampton middenvelder Morgan Schneiderlin op het punt staat om de overgang naar Manchester United te maken. Het Southampton van Ronald Koeman zou in dat geval bereid zijn om de vraagprijs van Feyenoord voor Clasie te betalen, zo werd gemeld in het programma.

Koeman: 'iedereen weet dat Jordy op mijn lijstje staat indien Schneiderlin vertrekt'
Ronald Koeman stelt in het Algemeen Dagblad dat zijn club geen contact heeft met Jordy Clasie over een mogelijke overgang. De concrete interesse van AS Roma voor de aanvoerder is volgens Koeman geen reden om al in actie te komen. 'Omdat er op dit moment ook niets bij ons gebeurt.' Zodra Morgan Schneiderlin vertrekt, verandert de zaak echter. 'Mocht hij gaan dan kijken we wat wij gaan doen. Dan weet iedereen dat Jordy ook op mijn lijst staat.' Volgens Engelse media is Schneiderlin inmiddels heel dichtbij een overgang naar Manchester United.
0 Vind ik leuk's
jordi85:

10/10 dat dit niet gaat gebeuren. Hij speelt de komende interlands en dan begint de hype en gaat hij 100% zeker weg met een heeeele goede kans dat het Southampton wordt.
0 Vind ik leuk's
Er blijft dus ontzettend veel value zitten in een odd van 6 voor Clasie naar Southampton.

Edit: niet meer, odd gezakt naar 3
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
totomaster:
jack van gelder zegt net dat laatste transfernieuws is dat schneiderlin naar manchester united gaat pff heb op arsenal gegokt

Denk dat het nog tussen Arsenal en Man. Utd. zal gaan....maar de bet is wel weg bij Unibet nu...;/

Gistermiddag was de odd op unibet gedaald naar 1.50. Ik dacht in eerste instantie dan ook dat van Gelder zich versprak en Arsenal bedoelde ipv Man Utd, maar helaas. Zou wel een vieze steal zijn als ManU hem nu nog koopt.
0 Vind ik leuk's
amille:
tipsvoorwinst:
totomaster:

Gistermiddag was de odd op unibet gedaald naar 1.50. Ik dacht in eerste instantie dan ook dat van Gelder zich versprak en Arsenal bedoelde ipv Man Utd, maar helaas. Zou wel een vieze steal zijn als ManU hem nu nog koopt.

Heb voor de zekerheid (hopelijk) 'gecoverd' door paar euro op Clasie -> Southampton (6.00) te zetten :)

EDIT: 2,25 nu maar LOL
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.