Wedden op de transfermarkt 2015-2016
Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hypnotist86:
Balotelli naar Sampdoria @ 12,00 (Unibet, uitleenbeurten tellen mee)
De president van Sampdoria zou in Engeland (geweest) zijn om met Liverpool te praten over een uitleenbeurt. Om hem te kopen is hij namelijk te duur.
Ik denk niet dat Liverpool onwelwillend tegenover zijn vertrek staat, maar of Balotelli dit ook ziet zitten is moeilijk te voorspellen. Het blijft namelijk een vreemde vogel...
Balotelli naar Sampdoria @ 12,00 (Unibet, uitleenbeurten tellen mee)
De president van Sampdoria zou in Engeland (geweest) zijn om met Liverpool te praten over een uitleenbeurt. Om hem te kopen is hij namelijk te duur.
Ik denk niet dat Liverpool onwelwillend tegenover zijn vertrek staat, maar of Balotelli dit ook ziet zitten is moeilijk te voorspellen. Het blijft namelijk een vreemde vogel...
Hij mag van Liverpool vertrekken en zelf wil hij daar niet blijven, de eigenaar van Sampdoria zit al een tijdje achter hem aan. Ik zie hem inderdaad eerder vertrekken naar een club in Italie terug dan dat ie in Engeland blijft. Ik ga wel mee met 15 eurootjes op Sampdoria, thanks voor de tip.
AC Milan schijnt hem te willen overnemen voor circa 15 miljoen, odd op 23, zeker de moeite waard.
[quote]
‘Hij is de topprioriteit voor Barcelona op de transfermarkt’
Gepubliceerd: 9 juni 2015 - 13:26
Barcelona maakt deze zomer van Paul Pogba de topprioriteit op de transfermarkt. Dat weet het Spaanse Sport.
Heel het bestuur van Barcelona staat achter een mogelijke transfer van Pogba. De club gaat de onderhandelingen dan ook starten.
De Fransman van Juventus zou wel bijna 100 miljoen euro moeten kosten. Bovendien is er bijzonder veel belangstelling in de middenvelder.
Er zijn echter wel een aantal obstakels. Zo mag Barcelona pas vanaf januari 2016 nieuwe spelers aantrekken. Daarnaast is er de vertroebelde relatie tussen de club en de manager van Pogba, Mino Raiola.
Barca @ 3.00 maar de kans is groot dat hij op 1 september nog bij Juve speelt toch?
‘Hij is de topprioriteit voor Barcelona op de transfermarkt’
Gepubliceerd: 9 juni 2015 - 13:26
Barcelona maakt deze zomer van Paul Pogba de topprioriteit op de transfermarkt. Dat weet het Spaanse Sport.
Heel het bestuur van Barcelona staat achter een mogelijke transfer van Pogba. De club gaat de onderhandelingen dan ook starten.
De Fransman van Juventus zou wel bijna 100 miljoen euro moeten kosten. Bovendien is er bijzonder veel belangstelling in de middenvelder.
Er zijn echter wel een aantal obstakels. Zo mag Barcelona pas vanaf januari 2016 nieuwe spelers aantrekken. Daarnaast is er de vertroebelde relatie tussen de club en de manager van Pogba, Mino Raiola.
Barca @ 3.00 maar de kans is groot dat hij op 1 september nog bij Juve speelt toch?
Barca kan en mag niet kopen dus dat is weggegooid geld.
hollandia:
Nee daarom Juve @ 1.70 pakken bedoel ik :)
Daarnaast gaat Tevez vertrekken bij Juve. Van Persie of Cavani zijn de beoogde opvolgers voor een plek in de spits. Cavani staat bij een vertrek van Van Persie op het lijstje van Van Gaal om de spitspositie op te vullen. De kans is groot dat hij vertrekt bij PSG.
Cavani speelt op 2 september bij PSG: NEE @ 3.35 (Unibet)
steve mclaren naar newcastle united 1.45 @betsson
hollandia:
Klopt dit wel? Ze hebben gister of eergisteren ook Aleix Vidal van Sevilla aangetrokken. De odd van Barca is natuurlijk niet voor niets 'maar' 3.
Met het vastleggen van Vidal overtreedt Barcelona de opgelegde sancties niet. Volgens het officiële vonnis is het de Spaanse club niet toegestaan spelers te registreren tot en met de transferperiode van juni 2015. Het transfereren van spelers is wel toegestaan. Dit betekent dat Vidal pas in januari 2016 zijn eerste officiële wedstrijd voor Barcelona kan spelen
onzemichael:
Daarnaast gaat Tevez vertrekken bij Juve. Van Persie of Cavani zijn de beoogde opvolgers voor een plek in de spits. Cavani staat bij een vertrek van Van Persie op het lijstje van Van Gaal om de spitspositie op te vullen. De kans is groot dat hij vertrekt bij PSG.
hollandia:
Kans is erg groot dat Pogba bij Juve zal vertrekken, 1,70 bij Juve blijven is zeker dus niet de moeite waard.
mclaren naar newcastle hoop dat iemand hem heeft gezet ik had 200 gezet