Wedden op de Franse Ligue 1 2013-2014
LIGUE 1 2013-2014
Dit seizoen zullen wij het seizoen de wedstrijden van de Ligue 1 voorbeschouwen. In dit topic zullen wij tips geven waar we het meest vertrouwen in hebben. LET OP DAT DIT GEEN GARANTIES ZIJN!!
Deze openingspost zal ik volgende week gaan aapassen met info over de clubs die dit seizoen in de Ligue 1 zullen uitkomen. Aanstaande zaterdag begint met in Frankrijk met een bekerwedstrijd tussen Paris Saint Germain en Bordeaux. Hier zullen de clubs spelen voor de 'Trophée des champions'.
Dit seizoen zullen wij het seizoen de wedstrijden van de Ligue 1 voorbeschouwen. In dit topic zullen wij tips geven waar we het meest vertrouwen in hebben. LET OP DAT DIT GEEN GARANTIES ZIJN!!
Deze openingspost zal ik volgende week gaan aapassen met info over de clubs die dit seizoen in de Ligue 1 zullen uitkomen. Aanstaande zaterdag begint met in Frankrijk met een bekerwedstrijd tussen Paris Saint Germain en Bordeaux. Hier zullen de clubs spelen voor de 'Trophée des champions'.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dit seizoen heb ik alle wedstrijden van de Ligue 1 voorbeschouwt voor jullie. Zaterdag de laatste speelronde waar nog maar enkele wedstrijden er echt toe doen. Wedstrijden op in de gaten te houden:
AS Saint Etienne – AC Ajaccio (voor de 3e plek)
FC Lorient – Lille OSC (voor de 3e plek)
Olympique Nice – Olympique Lyon (voor de 5e plek)
Olympique Marseille – Guingamp (voor de 5e plek)
FC Sochaux – Evian Thonon Gaillard (1 van de twee zal degraderen)
Ik hoop dat ik jullie dit seizoen heb kunnen helpen bij het selecteren van de weddenschappen. Succes met deze laatste speelronde en tot volgend seizoen!
Ik speel zelf de volgende tips:
Lille OSC (4/10)
Olympique Lyon (8/10)
Evian TG +0.50 (5/10)
AS Saint Etienne – AC Ajaccio (voor de 3e plek)
FC Lorient – Lille OSC (voor de 3e plek)
Olympique Nice – Olympique Lyon (voor de 5e plek)
Olympique Marseille – Guingamp (voor de 5e plek)
FC Sochaux – Evian Thonon Gaillard (1 van de twee zal degraderen)
Ik hoop dat ik jullie dit seizoen heb kunnen helpen bij het selecteren van de weddenschappen. Succes met deze laatste speelronde en tot volgend seizoen!
Ik speel zelf de volgende tips:
Lille OSC (4/10)
Olympique Lyon (8/10)
Evian TG +0.50 (5/10)
Erg bedankt voor alle voorbeschouwingen!!
Knap werk WallieA .
Heb je geen mening over de Franse nationale ploeg?
Belangrijkste slachtoffers zijn Samir Nasri en Gaël Clichy van Manchester City.
Doel: Hugo Lloris (Tottenham Hotspur), Steve Mandanda (Olympique Marseille), Mickaël Landreau (Bastia)
Verdediging: Bacary Sagna (Arsenal), Mathieu Debuchy (Newcastle United), Patrice Evra (Manchester United), Lucas Digne (Paris Saint-Germain), Raphaël Varane (Real Madrid), Laurent Koscielny (Arsenal), Mamadou Sakho (Liverpool), Eliaquim Mangala (FC Porto)
Middenveld: Yohan Cabaye (Paris Saint-Germain), Clément Grenier (Olympique Lyon), Blaise Matuidi (Paris Saint-Germain), Rio Mavuba (Lille), Paul Pogba (Juventus), Moussa Sissoko (Newcastle United), Mathieu Valbuena (Olympique Marseille)
Aanval: Karim Benzema (Real Madrid), Olivier Giroud (Arsenal), Antoine Griezmann (Real Sociedad), Loïc Rémy (Newcastle United) en Franck Ribéry (Bayern München).
Allez les Blues allez les Blues ;-)
Heb je geen mening over de Franse nationale ploeg?
Belangrijkste slachtoffers zijn Samir Nasri en Gaël Clichy van Manchester City.
Doel: Hugo Lloris (Tottenham Hotspur), Steve Mandanda (Olympique Marseille), Mickaël Landreau (Bastia)
Verdediging: Bacary Sagna (Arsenal), Mathieu Debuchy (Newcastle United), Patrice Evra (Manchester United), Lucas Digne (Paris Saint-Germain), Raphaël Varane (Real Madrid), Laurent Koscielny (Arsenal), Mamadou Sakho (Liverpool), Eliaquim Mangala (FC Porto)
Middenveld: Yohan Cabaye (Paris Saint-Germain), Clément Grenier (Olympique Lyon), Blaise Matuidi (Paris Saint-Germain), Rio Mavuba (Lille), Paul Pogba (Juventus), Moussa Sissoko (Newcastle United), Mathieu Valbuena (Olympique Marseille)
Aanval: Karim Benzema (Real Madrid), Olivier Giroud (Arsenal), Antoine Griezmann (Real Sociedad), Loïc Rémy (Newcastle United) en Franck Ribéry (Bayern München).
Allez les Blues allez les Blues ;-)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb nog geen tijd gehad om de landen die deelnemen aan het WK te analyseren, omdat ik erg druk ben. Ik denk dat Frankrijk een outsider is, waar ik ze ook als outsider tipt op het EK van 2012.