Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Franse Ligue 1 2013-2014

LIGUE 1 2013-2014
Dit seizoen zullen wij het seizoen de wedstrijden van de Ligue 1 voorbeschouwen. In dit topic zullen wij tips geven waar we het meest vertrouwen in hebben. LET OP DAT DIT GEEN GARANTIES ZIJN!!
Deze openingspost zal ik volgende week gaan aapassen met info over de clubs die dit seizoen in de Ligue 1 zullen uitkomen. Aanstaande zaterdag begint met in Frankrijk met een bekerwedstrijd tussen Paris Saint Germain en Bordeaux. Hier zullen de clubs spelen voor de 'Trophée des champions'.
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagWallieA in 30-07-2013 19:39 Voetbal
in 30-07-2013 19:39 Voetbal
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
France. Ligue 2. Winner. 2013/14: AS Nancy, 2/10 @11,00 (Marathonbet)
Voor dit seizoen was er niet een grote favoriet voor de titel in de Ligue 2. Wellicht waren Lens, Le Havre en Auxerre samen met de gedegradeerde ploegen de grootste kanshebbers. Van de gedegradeerde teams stellen Troyes en Brest tot nog toe zeer teleur. De nummer 18 van vorig jaar in de Ligue 1, Nancy, doet het na een moeizame start met 11 punten uit 10 duels inmiddels heel aardig. Men is opgeklommen tot de vierde plaats met 30 punten uit 18 wedstrijden.
De koploper is momenteel FC Metz, een bekende naam, maar vorig jaar kwamen ze nog uit in de National. Hun koppositie is dan ook een verassing. Ze staan 7 punten voor op Angers en Lens, en 9 op Nancy, maar ik zie deze jonge ploeg dit niet vol houden. Het seizoen is nog lang.
Nancy heeft dus zo langzaamaan de smaak te pakken gekregen. Vooralsnog is men vooral in thuiswedstrijden sterk, maar ook uit gaat het al beter. De selectie is in vergelijking met vorig seizoen niet heel erg veranderd. Sallif Sane werd aan Hannover 96 verkocht, maar er staat nog steeds een heel behoorlijke selectie.
In de Ligue 2 zijn de verschillen historisch gezien klein. Veel ploegen laten punten liggen en ik zie Metz zogezegd niet hun eerste plaats behouden. Nummer 2 Angers, de tegenstander van Nancy aanstaande zaterdag, zal ook terugvallen naar mijn inschatting. Blijft als grootste concurrent Lens over. Ik denk dat het tussen Lens en Nancy zal gaan (overigens is de odd voor een kampioenschap van Lens @9,00 ook interessant).
Kortom, prima odds voor de lange-termijn wedder. Het resultaat zal namelijk wel even op zich laten wachten.
0 Vind ik leuk's
Bij deze een aantal tips voor de Franse competities van komend weekend.
Vannes OC - Dunkerque Goal Both Teams: No, 3/10, @1,75 (Mybet)
Twee betonploegen spelen tegen elkaar in een liga, de National, waarin de doepunten je sowieso al niet om de oren vliegen. De odds op de BTS in deze competitie staan bij Mybet vaak iets hoger dan bij de concurrentie.
SC Amiens - Usja Carquefou Goal Both Teams: No, 3/10, @1,70 (Mybet)
Amiens scoorde in 16 wedstrijden zegge en schrijve 9 doelpunten. De bezoekers doen het niet veel beter. In 16 wedstrijden wisten de spelers van Carquefou 12 keer het net van de opponent te doen bollen. Kortom, echte scoringsmachines zijn dit niet. Een BTS No is tegen deze odd een logische pick. Als je avontuurlijk wilt doen, zijn de u1,5 en u0,5 ook leuke opties. De u2,5 is wat aan de lage kant. Misschien dat ik nog wat kleingeld op een 0-0 (@8,00 (Mybet)) zet, Amiens deed dit al 3 keer dit seizoen.
Angers - Nancy: 2 AH 0, 4/10, @2,64 (Marathonbet)
Degradant Nancy, inderdaad uit de stad waar de Feyenoord hooligans een aantal jaar geleden bij rellen betrokken waren, speelt uit tegen de huidige nummer 2 Angers. Bij de gastheren gaat het iets minder de laatste tijd, terwijl Nancy de smaak te pakken heeft. Tot nog toe moest Angers het telkens afleggen in een directe confrontatie tegen de betere ploegen.
Tours - Caen: over 2,5, 3/10 @ 2,08 (SBObet)
De twee makkelijkst scorende ploegen treffen elkaar in Tours. Verder heb ik er niet veel over te melden. Ik had de odds rond de 1,80 ingeschat, maar toen ik zag dat deze odds aangeboden werden was ik er snel uit.
Gazelec Ajaccio - ES UZes Pont Du Gard: First Half - Total Goals over 0,5, 3/10, @1,47 (Betvictor)
De thuisploeg, vorig seizoen nog in de Ligue 2, doet het dit jaar prima. Men heeft volop uitzicht op promotie. De uitploeg krijgt voor National begrippen veel goals tegen. De Corsicanen zullen het thuis snel af willen maken, daarom verwacht ik nog voor de thee wel een doelpunt.
0 Vind ik leuk's

Lens - Dijon: 1, 4/10 @2.16 (Marathonbet)

Het ambitieuze Lens, dat graag terug wil naar de hoogste afdeling, neemt het op tegen Dijon. Maandag won Lens de lastige uitwedstrijd bij Brest. In de slotfase kwam men een paar keer goed weg, maar de overwinning was wel verdiend. Vooral spits Touzghar is de laatste weken prima in vorm.

Tegenstander Dijon behoort ook tot een van de sterkere teams in de Ligue 2. Helaas komt dit er op verplaatsing nog niet helemaal uit. De ploeg uit de Bourgogne wist slechts 1 van de 9 uitbeurten te winnen. In de beker had Dijon zelfs een strafschoppenserie nodig om een ploeg uit de CFA 2 te verslaan. Vaak probeert men in de Ligue 2 een puntje mee te nemen. Dit zal zaterdag ook gebeuren, maar ik denk niet dat Dijon dit gaat lukken. Lens ruikt de koppositie en zal in eigen huis een directe concurrent een tik willen geven.

Chateauroux - Angers: 1 (AH 0), 3/10 @2.23 (Dafabet)

De thuisploeg staat eigenlijk iets te laag voor de aanwezige kwaliteit. Met deze spelers moet meer te bereiken zijn dan een 17e plaats. Angers daarentegen staat iets hoger dan op voorhand ingeschat. De laatste weken zit de klad er echter wel een beetje in. Chateauroux doet het in thuis prima, de laatste 3 wedstrijden werden op het eigen kunstgras gewonnen. De trainer van LBC, Jean-Louis Garcia zal tegen zijn oude club, die hij in 2007 naar de Ligue 2 leidde, graag wat laten zien. De value zit bij de thuisploeg.

Bericht gewijzigd door wedden op zo 16 mei 2021, 13:32
0 Vind ik leuk's
Futre:
17.01. 20:00 Istres - Bastia @1.33
Wordt ook getipt op blogabet .Bastia laatste en hebben blijkbaar veel afwezigen.The list of absences Bastia; defenders A. Monfray (15/0), A. Salis (15/0), R. Romey (13/0), M. Moretti (12/0), midfielders C. Vincent (12/0) , A. Assana (10/0), N. Di Fray (7/0), R. Arnoux (5/0), J. Lamberti (4/0), forwards Cropanese A. (13/2), V Le Mat (13/2), J. Mandrichi (8/0), N. Damba (4/0).
Maar mss weinig value met die 1.33
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vrijdag, 20:30 uur: Saint-Etienne - Lille BTS:ja @2.12 (Unibet) 3/10
Clash in de Ligue 1 tussen de nummer 4 Saint-Etienne en nummer 3 Lille. Laatstgenoemde heeft wat goed te maken voor het onnodige verlies in eigen huis tegen Reims. Tevens werden er in de laatste 4 wedstrijden van Lille 14 goals gemaakt, waarvan 9 door Lille zelf. Saint-Etienne heeft de laatste drie thuiswedstrijden winnend afgesloten (Evian, Nantes en Reims). Maar speel deze bet met een lage stake, want Saint-Etienne weet in eigen huis vaak de nul te houden.
0 Vind ik leuk's
Mooie bet, ik speel hem mee. Tegen deze odd wil ik hem wel nemen ondanks dat Lille weinig doelpunten tegen krijgt.
0 Vind ik leuk's
Boempatat:
Je bedoelt Nancy - CA Bastia toch? Die speel ik ook als handicap en HT/FT. Maar die hebben de meeste mensen al, vandaar een paar andere tips die er voor mij uitsprongen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook nog: Nancy - Bastia 1 (Handicap: 0-1) @1.94 (Unibet) 5/10
0 Vind ik leuk's
lorient - Guingamp [1]
0 Vind ik leuk's
Lille - Rennes 1 (zonder tegendoelpunt) aan 2.00
Créteil - Caen Over 2.5 aan 1.83
Troyes - Nimes Bts aan 1.82
Arles - Metz Bts aan 2
Meningen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.