Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa Leauge 2013-2014

Welkom bij het topic voor het wedden op de Europa League 2013/2014! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een bet.

Aankomende donderdag beginnen we weer met de Europa League 2013-2014! Lees de voorbeschouwingen en kijk of er iets interessants tussen zit.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 29-07-2013 19:47 Voetbal
in 29-07-2013 19:47 Voetbal
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
Graag had ik hier wat reacties gehad,omdat ik denk dat er meningsverschillen zijn op
Anzhi - AZ om 18u00
Er zit een drop op Anzhi @2.3

Ik ga voor Anzhi to qualify @ 3.5. De 1-0 was nogal fortuinlijk in Alkmaar en Anzhi is inderdaad erg slecht bezig, maar ze kwamen onverwacht terug tegen Spartak, speelden niet heel beroerd tegen AZ. Een 2-0 zit er best in vanavond, daar ik AZ na zo'n lange reis niet in topvorm zie aantreden in de kou. Gezien de odd lijkt het me in ieder geval de moeite waard.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
*Dubbelpost
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Denk eraan om onderstaande Combi-bet te spelen, 4 EL wedstrijden + 1 uit de beker van Denemarken.
Fc Nordsjaelland - FC Kopenhagen x2
Valencia - Basel Home Under 2.5
Sevilla - FC Porto x2
Juventus - Lyon Under 3.5
Benfina - AZ Away Score: NO
0 Vind ik leuk's
brugse-libero:
Denk eraan om onderstaande Combi-bet te spelen, 4 EL wedstrijden + 1 uit de beker van Denemarken.
Fc Nordsjaelland - FC Kopenhagen x2
Valencia - Basel Home Under 2.5
Sevilla - FC Porto x2
Juventus - Lyon Under 3.5
Benfina - AZ Away Score: NO

Onderbouwing? Stakes?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Combi
Benfica - AZ 1 @1.32
Juventus - Lyon 1 @1.33
Valencia - FC Basel 1 @1.45
Sevilla - FC Porto x2 @1.95
Totaal: 4.96 3/10
Vrij zeker over Benfica en Juventus, ondanks dat ze niet hoeven te winnen. Ik verwacht dat Valencia uit is op eerherstel en er bovenop zullen klappen, met de gedachte dat er wat mogelijk is met een snelle 1-0. Basel zal vooral gaan tegenhouden. Ik acht Sevilla niet in staat om Porto te verslaan.
Er komt toch een mooie odd uit voor deze vier potjes!
0 Vind ik leuk's
vonloite:
brugse-libero:
Fc Nordsjaelland - FC Kopenhagen x2 (@ 1.43)
Valencia - Basel Home Under 2.5 1.42 (@ 1.42)
Sevilla - FC Porto x2 (@ 1.92)
Juventus - Lyon Under 3.5 (@1.33)
Benfina - AZ Away Score: NO (@1.75)

Onderbouwing? Stakes?

Zowaar de odd's vergeten vermelden, excuses! Gezamelijke odd van @9.17.
Stake: 5/10
Onderbouwing: Zelfde mening toegedaan als mijn collega hierboven, buikgevoel zeg maar! :)
0 Vind ik leuk's
ik heb een variant op die van Brugse-libero en Robs234:
Valencia CF - FC Basel over 1.5 @ 1.22 Valencia moet komen en hebben ook het thuisvoordeel.Basel zal allicht de muur opzetten,maar scoren bijna altijd.Hopen op een vroege goal van Valencia. FT 3-0(nv 5-0)
Sevilla FC - FC Porto Both To Score Yes@ 1.65 Porto weet dat bij een doelpnt ze zo goed als geplaatst zijn. FT 5-1
Juventus FC - Olympique Lyonnais Under 3.5 @ 1.35Juve kon nog maar 2x met meer dan 2goals winnen in hun laatste 13 europ wedstrijden en laatste 10 Europ league wedstrijden waren allen onder 2.5. FT 2-1
SL Benfica - AZ Alkmaar Zaanstreek Both To Score No@ 1.75 Benfica zal controleren en hebben dit jaar een stevige defensie. FT 2-0
Stake: 6/10 Bookmaker: Tipico @4.76
@4.48 UB/NG
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.