Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa Leauge 2013-2014

Welkom bij het topic voor het wedden op de Europa League 2013/2014! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een bet.

Aankomende donderdag beginnen we weer met de Europa League 2013-2014! Lees de voorbeschouwingen en kijk of er iets interessants tussen zit.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 29-07-2013 19:47 Voetbal
in 29-07-2013 19:47 Voetbal
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat ik al opgevangen heb over EL vanavond:

Ch. Odessa - Lyon:Lyon start zonder:Anthony Lopes (gk 19/0), Umiti (df 18/0), Bedimo (df 24/0), Dabo (df 6/0), Miguel Lopes (df 14/0), Fofana (mf 23/2), Gourcuff (mf 14/3), Malbranque (mf 16/1), Gonalois (mf 23/0), Grenier (mf 23/4), Lacazette (att 23/13), Benzia (att 10/2) and Gomis att 20/10).Langs de andere kant ligt Odessa al 2 maanden stil en verloren ze 2 van hun 3 thuisw in de groepsfase(PSV en Ludogorets)

Din. Kiev - Valencia:Mojos vertrouwd Valencia niet. Dynamo Kiev's tie with Valencia has been moved to Cyprus because of continuing violence in the Ukraine capital. Dynamo zonder de geschorsten: Yarmolenko and Mbokani .

Dnipro - Tottenham:odd op Dnipro zakt.De club heeft laten zien mee te kunnen draaien in Europa. Dat ondervond ook PSV, dat vorig seizoen werd verslagen. .3/4° en 4bf NW wind ,Koud hé!? weinig dlpnt denk ik,ook al omdat het veld in een erbarmelijke staat ligt en ook omdat Tim Sherwood volgende spelers : Emmanuel Adebayor, Aaron Lennon, Kyle Walker, Mousa Dembele, Younes Kaboul and Hugo Lloris rust geeft omdat ze met hun CHL plaats bezig zijn.

Probable teams:

Dnipro: Boyko, Vlad, Mazuch, Douglas, Fedetskiy, Kankava, Gama, Konoplyanka, Rotan, Zozulya, Matheus.

Tottenham: Friedel, Naughton, Dawson, Vertonghen, Rose, Townsend, Bentaleb, Eriksen, Capoue, Chadli, Soldado.

Sandro, Erik Lamela, Vlad Chiriches and Jermain Defoe are also out with injury.

Betis - Kazan :Betis is in strijd om het behoud in de Primera Division.Mojos zei dat ze zullen roteren.Maar ook Rubin Kazan verkocht zn goeie spelers in januari: Rondon, Marcano, Natcho & Ryazantsev .Ze ontslegen ook coach Berdyev en hebben nu de onervaren Bilyaletdinov.

Swansea - Napoli: Napoli wonnen maar 3/18 uitw in all European competitions (excluding qualifiers), 4 draws en verloren er 11.

Juventus - Trabzonspor:Conte, Juventus Trainer, admits clearly that he wants to win this cup

consider that the final will be at Juventus Stadium

He will play with Pirlo, Marchisio, Pogba and Tevez

so really focused on the match

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 08:00
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Goeie post boem. Als Aanvulling, Valencia zonder Piatti, Oriol Romeu y Senderos, Victor Ruiz en Vezo is niet ingeschreven. Door de vele afwezigen in de verdediging reist Mathieu ondanks dat ie licht geblesseerd is toch mee.
Bij Betis - Kazan is het wellicht handig om even een stukje live te kijken. Naast dat het zelf ook niet draait bij Kazan en zoals boem al zegt wat spelers kwijt zijn geraakt heeft het al een tijdje geen officiële wedstrijd meer gespeeld.
0 Vind ik leuk's
Pak Juve Home Team o2.5 (Willen Cup winnen zoals boem al had aangegeven)
Ajax - Redbull BTS (Denk stiekem een kleine overwinning voor Ajax maar zie Redbull wel scoren)
Porto To Win (-1 is denk zelfs mogelijk)
PAOK To Win (Spelen goed door de vele aankopen)
Valencia DNB (In Kiev weet je het nooit vandaar de Draw ingebouwd :) )
Fiorentina o1.5 (Klasse verschil toch te groot ga ik vanuit)
Ik maak uit deze een aantal Combi's. Welke je ook combineert ze geven altijd leuke odds.
(y)
0 Vind ik leuk's
Vanavond anzhi - Genk
Er zullen spelers in het eftal staan van Anzhi die 6 maanden niet hebben gespeeld of toch niet op het hoogste niveau. Ik speel Genk DNB want met bekerduels neemt de uitploeg soms genoegen met een uitdoelpunt bv 1-1.
Odd DNB Genk 1.67
Succes
0 Vind ik leuk's
wsonn:
Pak Juve Home Team o2.5 (Willen Cup winnen zoals boem al had aangegeven)
Ajax - Redbull BTS (Denk stiekem een kleine overwinning voor Ajax maar zie Redbull wel scoren)
Porto To Win (-1 is denk zelfs mogelijk)
PAOK To Win (Spelen goed door de vele aankopen)
Valencia DNB (In Kiev weet je het nooit vandaar de Draw ingebouwd :) )
Fiorentina o1.5 (Klasse verschil toch te groot ga ik vanuit)
Ik maak uit deze een aantal Combi's. Welke je ook combineert ze geven altijd leuke Odds.
(y)

Juve wint met 10/20/30 @2.2 bwin vind ik een leuke bet
Fiorentina :Montella zei dat ze wat vermoeid zijn van de zondagavondmatch tegen Inter.Cuadrado out.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
PAOK zeker geen favoriet volgens bookies is dat wel gunstig?
0 Vind ik leuk's
wedstrijd kiev-valencia wordt niet in kiev gespeeld wegens die rellen, kiev buitenshuis is zwak
0 Vind ik leuk's
Rubin Kazan - Betis: Rubin Kazan, 4/10 @1.80 (William Hill)
De heenwedstrijd in Spanje eindigde in een 1-1 gelijkspel. Belangrijker om te weten is dat de Spanjaarden met een B-elftal op de proppen kwamen. Betis verkeert in acute degradatienood en geeft dus logischerwijs de voorkeur aan de Primera Division. De kans is dan ook enorm dat de ploeg met haar reserves naar Rusland afreist. Plus hier nog even de weersverwachting: http://www.timeanddate.com/weather/russia/kazan
De Russen hebben aan een 0-0 gelijkspel in principe voldoende om zich te plaatsen voor de volgende ronde, maar dit alles in ogenschouw nemend reken ik op een thuisoverwinning. De reële odds zouden in mijn ogen om en nabij de 1.60 moeten staan.
Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 08:00
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
@Jeroenunibet Haha mooie analyse Jeroen. Vooral het weer vergeten mensen nog al eens (waaronder ik). Rubin kazan staat inmiddels "nog maar" @1.70 op William Hill.
0 Vind ik leuk's

Hmm, het ziet er naar uit dat Calderon in Rusland toch zijn sterkste elftal binnen de lijnen zal brengen... :(

[quote]Gabi Calderón ya ha anunciado que alineará el mejor once posible para buscar el pase a octavos.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 08:01
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.