Wedden op de Europa Leauge 2013-2014
Welkom bij het topic voor het wedden op de Europa League 2013/2014! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een bet.
Aankomende donderdag beginnen we weer met de Europa League 2013-2014! Lees de voorbeschouwingen en kijk of er iets interessants tussen zit.
in 29-07-2013 19:47 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
EUROPA: europa league - Groepsfase
18:00:Kuban - Swansea Voor mij een onder 2.5.Swansea moet het zonder hun belangrijke spits Michu(spanjaard) doen.Swansea speelt uit altijd wel vanuit een gesloten organisatie .En thuis was ook maar 1-1.
18:00:Kuban - Swansea Voor mij een onder 2.5.Swansea moet het zonder hun belangrijke spits Michu(spanjaard) doen.Swansea speelt uit altijd wel vanuit een gesloten organisatie .En thuis was ook maar 1-1.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
nicecream:
Ludogorets Razgrad: 1,90; goed idee?
Ludogorets Razgrad: 1,90; goed idee?
Ludogorets staan 1ste en moeten niet,terwijl Chernomorets moet komen en dat is een kolfje naar de hand van Ludogorets ook omdat counteren hun geliefkoosde spel is .
Ik ga nog eens iets proberen dat mij al 2 x gelukt is in de CHL met Zenith en ATl Madrid .
De bet is doelpunt gescoord tussen 0-14.59' staat meestal @2.6à3 en dan minstens het dubbele inzetten op doelpunt tussen 0-29.59' @1.4à1.6.
Ik heb dit nu gedaan bij:
21:05Tottenham - S. Tiraspol
Unibet 0-14.59'@2.4/0-29.59'@1.4
Als iemand nog een wedstrijd ziet voor zoiets,laat maar komen (h)
Sevilla-Liberec misschien
De bet is doelpunt gescoord tussen 0-14.59' staat meestal @2.6à3 en dan minstens het dubbele inzetten op doelpunt tussen 0-29.59' @1.4à1.6.
Ik heb dit nu gedaan bij:
21:05Tottenham - S. Tiraspol
Unibet 0-14.59'@2.4/0-29.59'@1.4
Als iemand nog een wedstrijd ziet voor zoiets,laat maar komen (h)
Sevilla-Liberec misschien
Tips voor vanavond: Tromso vs Anzhi : Anzhi to winn @ 2.35
Tromso voor 90% uitgeschakeld en spelen dit weekend een belangrijke partij voor behoud in de competitie + Als Anzhi wint zijn ze zo goed als zeker van overwintering in de competitie + Tromso met enkele b spelers
Tromso voor 90% uitgeschakeld en spelen dit weekend een belangrijke partij voor behoud in de competitie + Als Anzhi wint zijn ze zo goed als zeker van overwintering in de competitie + Tromso met enkele b spelers
Paok - AZ staat nu nog op 2.00 (Paok winst)
Advocaat heeft zojuist laten weten dat Viktor Elm, Maarten Martens, Matthias Johansson, Roy Beerens, Nick Viergever, Jeffrey Gouweleeuw, Celso Ortiz en Markus Henriksen uberhaupt niet mee gaan naar Griekenland. Zowat een compleet b-team dus.
Advocaat heeft zojuist laten weten dat Viktor Elm, Maarten Martens, Matthias Johansson, Roy Beerens, Nick Viergever, Jeffrey Gouweleeuw, Celso Ortiz en Markus Henriksen uberhaupt niet mee gaan naar Griekenland. Zowat een compleet b-team dus.
21:05 Thun - Genk:Genk mist 7 spelers door blessure en niet de minste.Ze zijn al geplaatst en gaan met jeugd naar Thun en ,Thun kan zich niet meer plaatsen.Mss een BTS 0-1 hier @1.77
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/europa_league/131211_been_voor_EL
19:00 St. Luik - Elfsborg: ook veel jeugd bij Standard.Alle 2 uitgeschakeld.
Elftal van Standard Ruim 24u voor de match geeft Luzon zijn team al prijs: Thuram, Stam, Ciman, Ben Haim, Iandoli, Cissé, Bulot, Buyens, Marquet, Mbombo, Di Camargo. Ook op de bank zitten veel jongeren.
19:00 Waregem - Kazan onder 2.5 0-2 .Kazan is al geplaatst en Waregem heeft genoeg aan 1punt.
Coach Francky Dury mikt resoluut op de volle buit.
Dury heeft wel offensieve zorgen. Jens Naessens en Habib Habibou zijn niet helemaal fit.
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/europa_league/131211_been_voor_EL
19:00 St. Luik - Elfsborg: ook veel jeugd bij Standard.Alle 2 uitgeschakeld.
Elftal van Standard Ruim 24u voor de match geeft Luzon zijn team al prijs: Thuram, Stam, Ciman, Ben Haim, Iandoli, Cissé, Bulot, Buyens, Marquet, Mbombo, Di Camargo. Ook op de bank zitten veel jongeren.
19:00 Waregem - Kazan onder 2.5 0-2 .Kazan is al geplaatst en Waregem heeft genoeg aan 1punt.
Coach Francky Dury mikt resoluut op de volle buit.
Dury heeft wel offensieve zorgen. Jens Naessens en Habib Habibou zijn niet helemaal fit.
Fiorentina vs Dnipro - Wetten tipp: Home Win
PAOK vs AZ Alkmaar - X2
PAOK vs AZ Alkmaar - X2
Wetten Tipps - Prognosen Fußball, Tennis, Eishockey und andere Sportarten - tippsxpert.com
Wat is je onderbouwing als ik vragen mag
scommetix:
PAOK vs AZ Alkmaar - X2
PAOK vs AZ Alkmaar - X2
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
19:00 Din. Zagreb - Ludogorets BTS @1.75
Ze denken dat er wel zal gefixt worden bij Zagreb. (h)
https://forum.bettingadvice.com/forum/soccer/uefa-europa-league/86750-?t=84911
Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 07:59
boempatat:
http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=84911
http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=84911
voila fixed ;-) 1-2