Champions League 2012-2013
Donderdag is er weer geloot voor een nieuw Champions League avontuur. Hieronder de groepsindelingen:
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Total stakes € 12,00
Total potential payout € 54,00
Juventus - Celtic Meeste hoekschoppen 2 (4,50)
Stake: 12,00
Total odds: 4,50
Potential payout: 54,00
Total stakes € 12,00
Total stakes € 12,00
Waarom verwacht je meer hoekschoppen voor Celtic?
Ik verwacht een overwinning van PSG en Juventus zal de wedstrijd rustig uitspelen en minimaal winnen.
Ik verwacht een overwinning van PSG en Juventus zal de wedstrijd rustig uitspelen en minimaal winnen.
etienne29:
Statistieken vorige wedstrijd en manier van spelen, Juve heeft niets aan corners omdat ze daar niks kunnen halen tegen celtic en omgekeerd wilt celtic wel graag corners.
markhave:
Total stakes € 12,00
Total stakes € 12,00
Total stakes € 12,00
Total stakes € 12,00
Mooie ding jo (y)
Ik ga een risico nemen waar ik 30 euro voor over heb (anders had ik 30 euro op een stappenplan gedaan wat ook fout kan gaan)
Dus ik weet dat ik met 1 match alles kan verliezen maar dat risico heb ik voor de champions leauge over.
Combo 1
Barcelona v AC Milan - Winst AC Milan @ 10.00
Schalke 04 v Galatasaray - Winst Galatasaray @ 5.00
Odd: 50
Stake : €10.00
Mogelijke return: € 500
Combo 2
Schalke 04 v Galatasaray - To qualify: Galatasaray @ 3.00
Barcelona v AC Milan - Match Handicaps AC Milan +2 goals @ 2.10
Odd: 6.30
Estimated Returns : € 63.0
Combo 3
Barcelona v AC Milan - Draw No Bet AC Milan @ 8.00
Schalke 04 v Galatasaray - Draw No Bet Galatasaray @ 3.75
Odd : 30
Estimated Returns : € 300.00
Bovenstaande combo's zijn gemaakt bij williamhill.
Dus ik weet dat ik met 1 match alles kan verliezen maar dat risico heb ik voor de champions leauge over.
Combo 1
Barcelona v AC Milan - Winst AC Milan @ 10.00
Schalke 04 v Galatasaray - Winst Galatasaray @ 5.00
Odd: 50
Mogelijke return: € 500
Combo 2
Schalke 04 v Galatasaray - To qualify: Galatasaray @ 3.00
Barcelona v AC Milan - Match Handicaps AC Milan +2 goals @ 2.10
Odd: 6.30
Estimated Returns : € 63.0
Combo 3
Barcelona v AC Milan - Draw No Bet AC Milan @ 8.00
Schalke 04 v Galatasaray - Draw No Bet Galatasaray @ 3.75
Odd : 30
Estimated Returns : € 300.00
Bovenstaande combo's zijn gemaakt bij williamhill.
Opvallend: in de 3 voorgaande returns dat Barca een achterstand moest ophalen in de CL werd er telkens een rode kaart gegeven aan een speler van de tegenpartij. Tegen Arsenal was dat Van Persie, tegen Inter was het Motta en tegen Chelsea Terry.
Odd voor een rode kaart in de partij Barca - Milan is op unibet 3,30. Mss wel de moeite waard voor een gokje...
Odd voor een rode kaart in de partij Barca - Milan is op unibet 3,30. Mss wel de moeite waard voor een gokje...
Tactiek van AC Milan is vanmiddag uitgelekt :o
onzemichael:
Helaas zat er een gat in de raampjes van de bus waar ze door heen gingen :(
De CL Bet's die ik speel is:
CL Bet 1
Bayern Munich v Arsenal (Bayern Munich Win and Over 12 Corners and Over 6 Cards)
Odd: 12.00
Estimated Returns : €120.00
CL Bet 2
Bayern Munich v Arsenal (Over 4.5 goals)
Odd: 4.00
Estimated Returns : € 40.00
CL Bet 3
Malaga v Porto - Double Result Porto/Porto @ 4.50
Bayern Munich v Arsenal - Double Result Bayern Munich/Bayern Munich @ 1.80
Odd : 8.10
Estimated Returns : € 81.00
Malaga is het een beetje kwijt, de laatste 4 wedstrijden niet meer kunnen winnen.
Als Malaga de laatste tijd beter presteerde was ik voor malaga gegaan.
..
Ik zit ook te twijfelen om Bayern Munchen als CL winnaar te pakken.
Mijn gevoel zegt steeds Bayern, ondanks Barcalona gisteren ook een goede indruk maakte.
CL Bet 1
Bayern Munich v Arsenal (Bayern Munich Win and Over 12 Corners and Over 6 Cards)
Odd: 12.00
Estimated Returns : €120.00
CL Bet 2
Bayern Munich v Arsenal (Over 4.5 goals)
Odd: 4.00
Estimated Returns : € 40.00
CL Bet 3
Malaga v Porto - Double Result Porto/Porto @ 4.50
Bayern Munich v Arsenal - Double Result Bayern Munich/Bayern Munich @ 1.80
Odd : 8.10
Estimated Returns : € 81.00
Malaga is het een beetje kwijt, de laatste 4 wedstrijden niet meer kunnen winnen.
Als Malaga de laatste tijd beter presteerde was ik voor malaga gegaan.
..
Ik zit ook te twijfelen om Bayern Munchen als CL winnaar te pakken.
Mijn gevoel zegt steeds Bayern, ondanks Barcalona gisteren ook een goede indruk maakte.
Ik ga een champions leauge loting voorspelling doen, aangezien ik het loten nooit vertrouw daar.
De loting is morgen en ik verwacht dit als de loting:
Dortmund - Barcelona
Real Madrid - Munchen
(Thuis en Uitploeg loting kan natuurlijk andersom zijn). Op een loting wedden kan zeker nergens?
Ik denk dat ze bij de Uefa niet twee duitse clubs en twee spaanse clubs tegen elkaar willen doen.
Verder heeft Real Madrid al tegen Dortmund gespeeld 2x (in de poule), denk dat dit ook voorkomen gaat worden.
De loting is morgen en ik verwacht dit als de loting:
Dortmund - Barcelona
Real Madrid - Munchen
(Thuis en Uitploeg loting kan natuurlijk andersom zijn). Op een loting wedden kan zeker nergens?
Ik denk dat ze bij de Uefa niet twee duitse clubs en twee spaanse clubs tegen elkaar willen doen.
Verder heeft Real Madrid al tegen Dortmund gespeeld 2x (in de poule), denk dat dit ook voorkomen gaat worden.
20.45 uur:
Busquets (Barcelona) to get booked @ 2.70 (Expekt) 3/10
Wat een wedstrijd vanavond, Bayern-Barcelona! Over het eindresultaat of doelpunten durf ik niks zinnigs te zeggen. Wel zie ik verdedigende middenvelder Busquets een kaart pakken vanavond. Busquets is de speler van Barcelona die gemiddeld genomen het vaakst een kaart pakt. Even wat cijfertjes op een rij:
Primera Division:
* 9 gele kaarten in 2059 minuten (gem. 1 gele kaart per 229 minuten);
* 7 gele kaarten in uitwedstrijden;
* 2 in thuiswedstrijden waaronder 1 in beladen wedstrijd tegen Real Madrid.
Champions League:
* 1 gele en 1 rode kaart in 628 minuten (7 wedstrijden);
* Beide kaarten in 'zware' uitwedstrijden, nl. tegen Benfica (rood) en Milan (geel).
Wat opvalt is dus dat hij met name kaarten pakt in uitwedstrijden. Natuurlijk is de Spaanse competitie er een waar gemakkelijk kaarten worden gegeven maar wanneer je zoals Barcelona in de overgrote meerderheid van de wedstrijden de bovenliggende partij bent is dit aantal van Busquets gewoon hoog te noemen.
Vanavond spelen ze tegen Bayern en ik verwacht eerlijk gezegd dat Bayern Barcelona gaat proberen te overpoweren. Wanneer je naar de selecties/vermoedelijke opstellingen van beide teams kijkt valt op dat er een gigantisch verschil zit qua lengte tussen beide teams:
Bayern:
Neuer: 1.93m
Lahm: 1.70m
van Buyten: 1.97m
Dante: 1.88m
Alaba: 1.80m
Javi Martinez: 1.90m
Schweinsteiger: 1.83m
Robben: 1.81m
T. Müller: 1.86m
Ribery: 1.70m
Gomez: 1.89m
Barcelona:
Valdes: 1.83m
Alves: 1.73m
Pique: 1.92m
Abidal/Bartra: 1.86m/1.83m
Alba: 1.70m
Xavi: 1.70m
Busquets: 1.88m
Iniesta: 1.71m
Alexis: 1.69m
Messi: 1.69m
Pedro: 1.69m
Bij Barcelona zijn slechts 3 veldspelers in de vermoedelijke basiself groter dan 1.75m, namelijk het centrale duo Pique en Abidal (of Bartra) en verdedigende middenvelder Busquets. De overige spelers zijn lichtgewichtjes. Bij Bayern zijn er 8 spelers 1.80m of groter. Wat ik hier met name van belang vind is dat de centrale as van Bayern qua fysiek en lengte gewoon erg sterk is met Van Buyten/Dante in de achterhoede, Javi Martinez/Schweinsteiger met daarvoor Müller op het middenveld en Gomez voorin.
Busquets zal zijn handen vol gaan hebben om deze fysieke power af te kunnen stoppen aangezien de kleine Xavi en Iniesta hier totaal de spelers niet voor zijn. Aan hem dus de taak om het nodige 'poetswerk' te verrichten op het middenveld. Daarnaast helpt het qua defensieve zekerheid niet dat centraal achterin een 3e, of misschien wel 4e, keus (Abidal of Bartra) komt te spelen naast Pique aangezien Mascherano en Puyol nog geblesseerd zijn en Adriano geschorst is.
Dan nog even over de scheidsrechter, dat is namelijk de Hongaar Kassai. Hij floot dit seizoen 6 wedstrijden in Europees verband. Zijn gefloten wedstrijden even op een rij:
Champions League:
Hapoel Schmona-BATE Borisov: 8 gele kaarten
Anderlecht-Malaga: 7 gele kaarten
Dortmund-Real Madrid: 3 gele kaarten
Benfica-Celtic: 5 gele kaarten
Barcelona-AC Milan: 4 gele kaarten
Europa League:
Plzen-Napoli: 8 gele kaarten
Qua gemiddelde over die 6 wedstrijden komt hij op 6 kaarten per wedstrijd.
Busquets to get booked staat bij andere bookies net een fractie lager. Ik speel deze met 3 units. GL!
Busquets (Barcelona) to get booked @ 2.70 (Expekt) 3/10
Wat een wedstrijd vanavond, Bayern-Barcelona! Over het eindresultaat of doelpunten durf ik niks zinnigs te zeggen. Wel zie ik verdedigende middenvelder Busquets een kaart pakken vanavond. Busquets is de speler van Barcelona die gemiddeld genomen het vaakst een kaart pakt. Even wat cijfertjes op een rij:
Primera Division:
* 9 gele kaarten in 2059 minuten (gem. 1 gele kaart per 229 minuten);
* 7 gele kaarten in uitwedstrijden;
* 2 in thuiswedstrijden waaronder 1 in beladen wedstrijd tegen Real Madrid.
Champions League:
* 1 gele en 1 rode kaart in 628 minuten (7 wedstrijden);
* Beide kaarten in 'zware' uitwedstrijden, nl. tegen Benfica (rood) en Milan (geel).
Wat opvalt is dus dat hij met name kaarten pakt in uitwedstrijden. Natuurlijk is de Spaanse competitie er een waar gemakkelijk kaarten worden gegeven maar wanneer je zoals Barcelona in de overgrote meerderheid van de wedstrijden de bovenliggende partij bent is dit aantal van Busquets gewoon hoog te noemen.
Vanavond spelen ze tegen Bayern en ik verwacht eerlijk gezegd dat Bayern Barcelona gaat proberen te overpoweren. Wanneer je naar de selecties/vermoedelijke opstellingen van beide teams kijkt valt op dat er een gigantisch verschil zit qua lengte tussen beide teams:
Bayern:
Neuer: 1.93m
Lahm: 1.70m
van Buyten: 1.97m
Dante: 1.88m
Alaba: 1.80m
Javi Martinez: 1.90m
Schweinsteiger: 1.83m
Robben: 1.81m
T. Müller: 1.86m
Ribery: 1.70m
Gomez: 1.89m
Barcelona:
Valdes: 1.83m
Alves: 1.73m
Pique: 1.92m
Abidal/Bartra: 1.86m/1.83m
Alba: 1.70m
Xavi: 1.70m
Busquets: 1.88m
Iniesta: 1.71m
Alexis: 1.69m
Messi: 1.69m
Pedro: 1.69m
Bij Barcelona zijn slechts 3 veldspelers in de vermoedelijke basiself groter dan 1.75m, namelijk het centrale duo Pique en Abidal (of Bartra) en verdedigende middenvelder Busquets. De overige spelers zijn lichtgewichtjes. Bij Bayern zijn er 8 spelers 1.80m of groter. Wat ik hier met name van belang vind is dat de centrale as van Bayern qua fysiek en lengte gewoon erg sterk is met Van Buyten/Dante in de achterhoede, Javi Martinez/Schweinsteiger met daarvoor Müller op het middenveld en Gomez voorin.
Busquets zal zijn handen vol gaan hebben om deze fysieke power af te kunnen stoppen aangezien de kleine Xavi en Iniesta hier totaal de spelers niet voor zijn. Aan hem dus de taak om het nodige 'poetswerk' te verrichten op het middenveld. Daarnaast helpt het qua defensieve zekerheid niet dat centraal achterin een 3e, of misschien wel 4e, keus (Abidal of Bartra) komt te spelen naast Pique aangezien Mascherano en Puyol nog geblesseerd zijn en Adriano geschorst is.
Dan nog even over de scheidsrechter, dat is namelijk de Hongaar Kassai. Hij floot dit seizoen 6 wedstrijden in Europees verband. Zijn gefloten wedstrijden even op een rij:
Champions League:
Hapoel Schmona-BATE Borisov: 8 gele kaarten
Anderlecht-Malaga: 7 gele kaarten
Dortmund-Real Madrid: 3 gele kaarten
Benfica-Celtic: 5 gele kaarten
Barcelona-AC Milan: 4 gele kaarten
Europa League:
Plzen-Napoli: 8 gele kaarten
Qua gemiddelde over die 6 wedstrijden komt hij op 6 kaarten per wedstrijd.
Busquets to get booked staat bij andere bookies net een fractie lager. Ik speel deze met 3 units. GL!