Champions League 2012-2013
Donderdag is er weer geloot voor een nieuw Champions League avontuur. Hieronder de groepsindelingen:
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tomcoppe:
Ik heb de combo Porto (odd: 1,81) en Bayern(odd 2) gezet met inzet 15euro. Return 54,30
Ik heb de combo Porto (odd: 1,81) en Bayern(odd 2) gezet met inzet 15euro. Return 54,30
Zul je zien dat dadelijk bayern fout is, hebben we het beide fout xD
timbarrett:
tomcoppe:
Haha ja inderdaad. Heb zo een vermoeden dat arsenal een bus zal parkeren en op counter zal spelen. Walcott als snelheidsduivel...
Maar heb er toch vertrouwen in. Laatste 4 matchen geen doelpunten tegen, een doelsaldo van +57 en 7doelpunten tegen. Dan zou arsenal eigenlijk niet zo een groot probleem mogen zijn. Vooral omdat deze geen rustige voorbereiding kenden :)
Juist door al deze onrust denk ik dat Arsenal zal gaan stunten
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Champions Leauge is vaak geen pijl op te trekken dus het zou zomaar kunnen.. Mijn eerste gedachte was bayern en malaga (malaga X2 en Draw no bet dan) dus ik ga daarvoor.
Maar het zou me inderdaad niet verbazen suprer als arsenal stunt.
Arsenal - Bayern Munchen is een wedstrijd die ik laat voor 'wat het is'. Het is een wedstrijd die in mijn ogen alle kanten op kan gaan. Bayern is in goede doen, absoluut, maar Arsenal is thuis haast niet te verslaan in Champions League verband.
De laatste keer dat er werd verloren is van oktober 2012 (Schalke 04), de 16 wedstrijden (in de Champions League) daarvoor werd er niet verloren en werden zeer gerenommeerde tegenstanders verslagen. Waaronder AC Milaan, Barcelona, Borussia Dortmund en FC Porto. Kortom, mij niet gezien vanavond.
De laatste keer dat er werd verloren is van oktober 2012 (Schalke 04), de 16 wedstrijden (in de Champions League) daarvoor werd er niet verloren en werden zeer gerenommeerde tegenstanders verslagen. Waaronder AC Milaan, Barcelona, Borussia Dortmund en FC Porto. Kortom, mij niet gezien vanavond.
Hakuna Matatttta.
Inderdaad lastig VWCrew, maar ik verwacht ondanks dat toch Bayern Munchen, zelf zat ik ook te denken aan over 2.5 goals.
Nog even een aanvulling voor de mensen die wel Champions league spelen vanavond:
Bij unibet: als het een 0-0 score wordt krijg je de inzet terug, lees wel even goed dit artikel voor welke wedtype's in de champions leauge dit telt: https://nl.unibet.com/betting/article.do?contentId=123987
Bij Comeon: Wanneer er een directe Rode Kaart getrokken wordt in een Champions League wedstrijd deze week, storten wij het GELD TERUG op alle verloren Eerste scorer, Laatste scorer, Correcte score en Aantal Goals weddenschappen op die wedstrijd, tot €25 per wedstrijd!
ComeOn kreeg ik via een mail, dus weet niet of iedereen die heeft gekregen.
Nog even een aanvulling voor de mensen die wel Champions league spelen vanavond:
Bij unibet: als het een 0-0 score wordt krijg je de inzet terug, lees wel even goed dit artikel voor welke wedtype's in de champions leauge dit telt: https://nl.unibet.com/betting/article.do?contentId=123987
Bij Comeon: Wanneer er een directe Rode Kaart getrokken wordt in een Champions League wedstrijd deze week, storten wij het GELD TERUG op alle verloren Eerste scorer, Laatste scorer, Correcte score en Aantal Goals weddenschappen op die wedstrijd, tot €25 per wedstrijd!
ComeOn kreeg ik via een mail, dus weet niet of iedereen die heeft gekregen.
Wat een slechte pot van Arsenal, dacht je dat je het ergste gehad heb maar niks is minder waar.......Malaga wat een schande voor de Champions League, die deden echt helemaal niks
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Wat een slechte pot van Arsenal, dacht je dat je het ergste gehad heb maar niks is minder waar.......Malaga wat een schande voor de Champions League, die deden echt helemaal niks
Ik heb niks van malaga gezien gisterenavond, ik dacht dat het wel mee viel aan de score te zien met een 1-0 verlies maar blijkbaar was het dus wel slecht.
Ja die vonden het wel goed 0-0 1-0 maakte ze niet echt veel uit leek het!
Winnen is voor Winnaars
Galatasaray -0,75
Ac Milan - Barcelona x/2 ruststand/eindstand
Ac Milan - Barcelona x/2 ruststand/eindstand
Mijn specialiteit is de first to score bet!