Champions League 2012-2013
Donderdag is er weer geloot voor een nieuw Champions League avontuur. Hieronder de groepsindelingen:
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Groep A:
- FC Porto
- Dynamo Kiev
- Paris Saint-Germain
- Dinamo Zagreb
Groep B
- Montpellier
- Arsenal
- Schalke 04
- Olympiakos Pireaus
Groep C:
- Malaga
- AC Milan
- Anderlecht
- Zenit St.Petersburg-
GROEP D :
- Ajax
- Real Madrid
- Manchester City
- Borussia Dortmund
Groep E
-Nordsjaelland
- Juventus
- Chelsea
- Shachtar Donjetsk
Groep F:
- Bate Borisov
- Bayern München
- Valencia
- OSC Lille
Groep G:
- FC Barcelona
- Benfica
- Spartak Moskou
- Celtic
Groep H:
- Manchester United
- Sporting Braga
- CFR Cluj
- Galatasaray
Dinsdag 18 en woensdag 19 september zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden. Zodra de eerste wedstrijden bekend zijn, zullen deze geplaatst worden.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
zelden zo een goede voorbeschouwing gezien! (met alle stats erbij die je nodig heb)
hoop het vaker te zien van je...speel hem mee met wat losgeld
Succes!
hoop het vaker te zien van je...speel hem mee met wat losgeld
Succes!
Winnen is voor Winnaars
Leuke voorbeschouwing rapid!
Ik speel zelf over 3.5 goals bij deze match @ odd 3.00.
Verder denk ik dat Bayern Munchen de Champions Leauge wint en Benfica de Europa Leauge dus ik verwacht thuis een goede prestatie van Bayern.
Verder denk ik dat Bayern Munchen de Champions Leauge wint en Benfica de Europa Leauge dus ik verwacht thuis een goede prestatie van Bayern.
timbarrett:
(y)
ik heb deze ff voor de grap gedaan een aantal weken geleden:
Champions League bayern 3,40
europa league winst Benfica 2,40
10 euro inzet 88 euro mogelijke winst
Jammer dat ik niet weet hoe ik een foto moet plaatsen
Champions League bayern 3,40
europa league winst Benfica 2,40
10 euro inzet 88 euro mogelijke winst
Jammer dat ik niet weet hoe ik een foto moet plaatsen
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Real Madrid - Borussia Dortmund:
C. Ronaldo First Goalscorer: 3/10 @3.50 (Expekt)
Expekt heeft voor de returns van de halve finale een promotie. Als je 1st goal scorer pick fout is maar de speler in het vervolg van de wedstrijd alsnog weet te scoren krijg je je inzet terug. Wel even goed de voorwaarden lezen!
https://www.expekt.com/en/pagecontent.do?pageid=34906
C. Ronaldo First Goalscorer: 3/10 @3.50 (Expekt)
Expekt heeft voor de returns van de halve finale een promotie. Als je 1st goal scorer pick fout is maar de speler in het vervolg van de wedstrijd alsnog weet te scoren krijg je je inzet terug. Wel even goed de voorwaarden lezen!
https://www.expekt.com/en/pagecontent.do?pageid=34906
"Todo bien , todo bien."
Arjen Robben shots on goal more than 1.5 @2.00 bij Unibet.
Robben zal veel ruimte krijgen tegen een Barcelona dat moet komen. Arjen kennende zal hij veel naar zijn linkerbeen trekken om schoten af te lossen. Slechts 2 schoten hoeven tussen de palen te belanden voor een succesvolle bet. Ik zie dit dan ook als een banker.
Robben zal veel ruimte krijgen tegen een Barcelona dat moet komen. Arjen kennende zal hij veel naar zijn linkerbeen trekken om schoten af te lossen. Slechts 2 schoten hoeven tussen de palen te belanden voor een succesvolle bet. Ik zie dit dan ook als een banker.
We're gonna kill the bookies !
noedels:
ik heb hem net gepakt bij unibet, maar het betekend dus dat robben meer dan 2 keer op doel moet scoren?
twee schoten is voldoende. Wanneer hij in de basis start is dit (lijkt mij) een zekerheidje.
12koeto48:
ik heb hem net gepakt bij unibet, maar het betekend dus dat robben meer dan 2 keer op doel moet scoren?
noedels:
Twee schoten op doel, het is niet van belang of hij ook een doelpunt maakt.
We're gonna kill the bookies !
Kan deze niet vinden waar staat ie onder? Player specials? Op unibet?