Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

UEFA Champions League 2011/2012

Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyouri-wagenvoord in 25-08-2011 17:18 Voetbal
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
comeyer:
Ja, Apoel had ik feller verwacht maar ja, misschien spelen ze altijd wel zo zonder veel kaarten. Maar die scheids had hoe dan ook wel 2 kaarten moeten trekken, haha.
Vanavond dan maar eens Milan-Barca proberen met kaarten, Milan gaat niet zo ultra defensief spelen dus je krijgt meer voetbal en dus meer acties. 5 gele kaarten moet haalbaar zijn in de wedstrijd.
Zlatan geel, Van Bommel geel, Ambrosini ook wel als ze meedoen. en bij Barca, pique en Alves.

Comeyer, de weddenschap was pas goed geweest bij 3x geel en/of 1x rood. De line was immers 20.5 kaartpunten, dus 2x geel (=20 punten) zou net niet voldoende zijn geweest. Maar goed, dat doet er nu niet meer toe.
AC Milan - FC Barcelona: Ambrosini to get booked, 4/10 @2.25 (Nordicbet)
Van Bommel is niet alleen niet helemaal fit, maar ook nog eens geschorst. Dit betekent dat Ambrosini meer vuil werk op zal moeten knappen op het middenveld. In de Serie A pakte hij 5 keer geel in 1190 minuten voetbal (gemiddeld 1 kaart per 238 minuten). In CL loopt hij met 3 kaarten in 256 minuten voetbal meer dan een op een (gemiddeld 1 kaart per 86 minuten).
Ik verwacht een vrij harde wedstrijd, met name van Italiaanse kant. Het zal niet meevallen om het middenveld van FC Barcelona het zwijgen op te leggen. Scheidsrechter is de Zweed Eriksson, die dit seizoen 29 keer geel trok in in 6 CL-wedstrijden (1x indirect rood).

Ik verwacht vanavond minimaal 5 gele kaarten
0 Vind ik leuk's
1 gele kaart met rust, die scheids had er makkelijk 2 meer kunnen geven de 1e helft. In Marseille nu al wel 4 gele kaarten. Het wachten is op een goaltje voor 1 van beiden en dan zie ik nog wel wat meer kaarten vallen.
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
comeyer:
Ja, Apoel had ik feller verwacht maar ja, misschien spelen ze altijd wel zo zonder veel kaarten. Maar die scheids had hoe dan ook wel 2 kaarten moeten trekken, haha.
Vanavond dan maar eens Milan-Barca proberen met kaarten, Milan gaat niet zo ultra defensief spelen dus je krijgt meer voetbal en dus meer acties. 5 gele kaarten moet haalbaar zijn in de wedstrijd.
Zlatan geel, Van Bommel geel, Ambrosini ook wel als ze meedoen. en bij Barca, pique en Alves.

Comeyer, de weddenschap was pas goed geweest bij 3x geel en/of 1x rood. De line was immers 20.5 kaartpunten, dus 2x geel (=20 punten) zou net niet voldoende zijn geweest. Maar goed, dat doet er nu niet meer toe.
AC Milan - FC Barcelona: Ambrosini to get booked, 4/10 @2.25 (Nordicbet)
Van Bommel is niet alleen niet helemaal fit, maar ook nog eens geschorst. Dit betekent dat Ambrosini meer vuil werk op zal moeten knappen op het middenveld. In de Serie A pakte hij 5 keer geel in 1190 minuten voetbal (gemiddeld 1 kaart per 238 minuten). In CL loopt hij met 3 kaarten in 256 minuten voetbal meer dan een op een (gemiddeld 1 kaart per 86 minuten).
Ik verwacht een vrij harde wedstrijd, met name van Italiaanse kant. Het zal niet meevallen om het middenveld van FC Barcelona het zwijgen op te leggen. Scheidsrechter is de Zweed Eriksson, die dit seizoen 29 keer geel trok in in 6 CL-wedstrijden (1x indirect rood).

Netjes maat, 70e minuut pakte ie de gele kaart :d :d :d
0 Vind ik leuk's
die scheids was echt de klust kwijt met die kaarten, had er echt meer moeten geven, en Ambrosini had er vanaf gemoeten
0 Vind ik leuk's
FC Barcelona - AC Milan:
Messi vs. AC Milan: Messi, 4/10 @2.45 (Unibet)
Een gewone 'to score' staat op slechts 1.44 (Expekt), terwijl BetVictor voor dezelfde bet slechts 2.00 biedt. De odd van Unibet heeft in mijn ogen dan ook best wel wat value.
In de heenwedstrijd kreeg AC Milan een paar goede kansen, maar in Camp Nou geef ik de Italianen weinig kans. Ik denk dat de ploeg zich zal beperken tot verdedigen. Het zou me verbazen als Milan überhaupt tot scoren komt. Guardiola gaf in de thuiswedstrijd tegen Athletic de Bilbao (2-0 winst, 1X Messi) rust aan oa. Xavi en Puyol, dus die kunnen er nu weer fris aan de aftrap staan.
Op FC Barcelona staat, zeker op eigen veld, geen maat. Zeker niet op Messi, die het leeuwendeel van zijn doelpunten in eigen huis maakt. 'La Pulga' is sowieso weer goed in vorm. In de laatste 10 officiële wedstrijden wist hij alleen in de wedstrijd in Milaan niet tot scoren te komen.
Van Bommel zit wederom niet in de wedstrijdselectie, waardoor het middenveld van de 'Rossoneri' in mijn ogen te licht is. Verder is Thiago Silva nog altijd 'out'. FC Barcelona moet het stellen zonder Abidal en Villa.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik moest even zoeken, dacht dat-ie bij 'fantasiewedstrijden' zou staan, maar onder champions league->specials is eigenlijk inderdaad veel logischer.
Leuk gevonden in elk geval, speel ik mee.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik kan het niet vinden op UNIBET zie alleen een odd van messi voor 1,42 ??
0 Vind ik leuk's
cubik:
Ik kan het niet vinden op UNIBET zie alleen een odd van messi voor 1,42 ??

'Andere Specials' ;)
Edit:
Ik lees nu net dat Xavi een twijfelgeval is vanwege een kuitblessure. Dat scheelt natuurlijk wel een slok op een borrel; hij is de motor van de ploeg. Dat zal echter aan de Milanese strijdwijze weinig veranderen. Ik blijf er van uitgaan dat FC Barcelona vanavond het duel controleert.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
ik zeg Messi scoort in de 25e minuut de 1-0 en Milan maakt in de 90+7 de 1-1 via Zlatan (h)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Misschien een tip voor vanavond:
Combi @ 2.31
Messi minder dan 2 doelpunten
Mario Gomez minder dan 2 doelpunten
Onderbouwing:
Messi bakte er ook niet zo veel van in milaan, ambrosini en nesta lagen vaak in de weg en zijn ervaren genoeg om messi enigszins af te stoppen (natuurlijk je weet maar nooit). En de wedstrijd van bayern is nog maar een formaliteit, ik denk niet dat ze weer met 4/5-0 gaan winnen zoals de laatste weken, ze zullen wat gas terug nemen en met 1/2-0 winnen waarvan robben er 1 scoord
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.