UEFA Champions League 2011/2012
Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
suprer:
Daar gaat je 0,99 cent haha
Ik zou er bijna door aan de drank geraken. Daar gaat je 0,99 cent haha
[quote]Wat is Arsenal toch verschrikkelijk hard onderuit gegaan!Idd. Jammer dat ik er niet op gewed heb. Ik voelde het stiekem al aankomen namelijk.
Nou ja, dan maar wedden op het volgende pak slaag, dat ze volgend weekend toegediend krijgen door de Totspurs.
Never bet the Devil your head ...
Napoli - Chelsea:
Cavani to score, 4/10 @2.88 (Stan James)
Chomp noemde Chelsea al eerder het Inter van Engeland, en daarmee slaat hij de spijker op z'n kop. De ploeg draait voor geen meter en Villas-Boas staat onder grote druk. De laatste 6 wedstrijden leverden slechts 1 overwinning op. De ploeg strijdt met Arsenal om de vierde plek.
Sowieso komen 'The Blues' niet graag naar Italië: 7 wedstrijden op Italiaanse bodem leverden slechts 1 overwinning op. Cole en Terry zijn twijfelgevallen. Bij Napoli zijn Vargas en Campagnaro er niet bij.
Cavani is natuurlijk de doelpuntenmaker bij uitstek bij de Napolitanen. Dit seizoen liet hij in 31 wedstrijden alweer 22 keer het net bollen. De odd die Stan James aanbiedt vind ik dan ook vrij hoog.
Cavani to score, 4/10 @2.88 (Stan James)
Chomp noemde Chelsea al eerder het Inter van Engeland, en daarmee slaat hij de spijker op z'n kop. De ploeg draait voor geen meter en Villas-Boas staat onder grote druk. De laatste 6 wedstrijden leverden slechts 1 overwinning op. De ploeg strijdt met Arsenal om de vierde plek.
Sowieso komen 'The Blues' niet graag naar Italië: 7 wedstrijden op Italiaanse bodem leverden slechts 1 overwinning op. Cole en Terry zijn twijfelgevallen. Bij Napoli zijn Vargas en Campagnaro er niet bij.
Cavani is natuurlijk de doelpuntenmaker bij uitstek bij de Napolitanen. Dit seizoen liet hij in 31 wedstrijden alweer 22 keer het net bollen. De odd die Stan James aanbiedt vind ik dan ook vrij hoog.
"Todo bien , todo bien."
offtopic:of Inter het Chelsea van Italie;)
ontopic:
Goede tip, zie hem zeker een doelpuntje meepikken, speel hem met je mee (y)
ontopic:
Goede tip, zie hem zeker een doelpuntje meepikken, speel hem met je mee (y)
Winnen is voor Winnaars
FCB(asel) - FCB(ayern)
voorgestelde picks:
-Arjen Robben to score: yes, 2.50 @ Bwin / (2.8 - 5% = ) 2.71 @ Betfair
-Mario Gomez to score: no, 1.90 @ tipico / 1.91 @ Betfair (lay Mario Gomez to score @ 2.1)
-Arjen Robben to score from outside the penalty box: yes, 4.75 @ Unibet
De odds voor Gomez to score vond ik sowieso al wat short (1.60 @ Bwin, 180 @ Tipico & 2.00 @ Betfair) omdat Basel me helemaal niet zulke gewillige goalslikkers lijken (slechts 7 in de competitie, als ik me niet vergis), maar nu Bayern-trainer Jupp Heynckes heeft verklapt dat hij Arjen Robben vanavond opstelt tegen Basel, zijn zulke betjes wat mij betreft helemaal off. Immers, zelfs al zou Robben geen egoïstisch ingestelde speler zijn die de bal nauwelijks afgeeft, hij heeft er gewoon het rechterbeen helemaal niet voor om Gomez te bedienen vanaf rechts. Mario Gomez not to score wordt door de opstelling van Robben misschien zelfs al aantrekkelijker dan Mario Gomez wél to score.
Echter, liever laat ik Gomez maar helemaal links liggen vanavond en ga ik voor Robben. De odds voor Robben to score @ 2.71 lijken me in elk geval leuker dan die voor Gomez, maar omdat Robben altijd op dezelfde manier scoort (afgezien van uit penalty's dan) lijkt me een betje op 'Zal de speler in de wedstrijd scoren van buiten het 16-metergebied: ja' @ 4.75 ook wel oké.
Ik speel deze als addictbetje voor een kleine inzet.
voorgestelde picks:
-Arjen Robben to score: yes, 2.50 @ Bwin / (2.8 - 5% = ) 2.71 @ Betfair
-Mario Gomez to score: no, 1.90 @ tipico / 1.91 @ Betfair (lay Mario Gomez to score @ 2.1)
-Arjen Robben to score from outside the penalty box: yes, 4.75 @ Unibet
De odds voor Gomez to score vond ik sowieso al wat short (1.60 @ Bwin, 180 @ Tipico & 2.00 @ Betfair) omdat Basel me helemaal niet zulke gewillige goalslikkers lijken (slechts 7 in de competitie, als ik me niet vergis), maar nu Bayern-trainer Jupp Heynckes heeft verklapt dat hij Arjen Robben vanavond opstelt tegen Basel, zijn zulke betjes wat mij betreft helemaal off. Immers, zelfs al zou Robben geen egoïstisch ingestelde speler zijn die de bal nauwelijks afgeeft, hij heeft er gewoon het rechterbeen helemaal niet voor om Gomez te bedienen vanaf rechts. Mario Gomez not to score wordt door de opstelling van Robben misschien zelfs al aantrekkelijker dan Mario Gomez wél to score.
Echter, liever laat ik Gomez maar helemaal links liggen vanavond en ga ik voor Robben. De odds voor Robben to score @ 2.71 lijken me in elk geval leuker dan die voor Gomez, maar omdat Robben altijd op dezelfde manier scoort (afgezien van uit penalty's dan) lijkt me een betje op 'Zal de speler in de wedstrijd scoren van buiten het 16-metergebied: ja' @ 4.75 ook wel oké.
Ik speel deze als addictbetje voor een kleine inzet.
Voor vanavond Barcelona over 2,5 en Apoel Nicosia op 1X... iemand nog meer?
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Barcelona over 2,5 speel ik ook , maar dan live , want nu staat de odd aan 1.38 en ik wacht tot hij stijgt naar 1,40 , is dan goed voor de bonus
Veel succes (y) (y)
Will the player get at least one yellow or red card in the match?
Wernbloom, P
Ja @ 1,65
Laatste 3 duels allemaal geel gepakt en als verdedigende middenvelder verwacht ik dat ik vanavond weer geel zal pakken :p
Wernbloom, P
Ja @ 1,65
Laatste 3 duels allemaal geel gepakt en als verdedigende middenvelder verwacht ik dat ik vanavond weer geel zal pakken :p
onzemichael:
Will the player get at least one yellow or red card in the match?
Wernbloom, P
Ja @ 1,65
Hij is er helaas zonder geel vanaf gekomen heheWill the player get at least one yellow or red card in the match?
Wernbloom, P
Ja @ 1,65
Winnen is voor Winnaars
Jammer dat AC Milan alweer tegen Barça moet. Op basis van kwaliteit zou Milan een halve-finaleplek bovendien net iets meer verdienen dan Benfica/Chelsea, vermoed ik. Liever dus Milan v. Chelsea of Milan v. Benfica gezien om dat vermoeden te bevestigen. Verder wel een leuke loting. Geen Marseille tegen APOEL bijvoorbeeld, gelukkig. 't Is leuk dat APOEL zo ver is gekomen, maar een halve-finaleplaats vind ik wat overdreven.
Ook mooi dat Real en Barça elkaar pas in de finale kunnen treffen.
maar:
Jammer dat AC Milan alweer tegen Barça moet. Op basis van kwaliteit zou Milan een halve-finaleplek bovendien net iets meer verdienen dan Benfica/Chelsea, vermoed ik. Liever dus Milan v. Chelsea of Milan v. Benfica gezien om dat vermoeden te bevestigen. Verder wel een leuke loting. Geen Marseille tegen APOEL bijvoorbeeld, gelukkig. 't Is leuk dat APOEL zo ver is gekomen, maar een halve-finaleplaats vind ik wat overdreven.
Ik vind het juist jammer dat apoel niet tegen marseille of benfica moest, je krijgt niet het mooiste voetbal te zien,
Maar een club met een minimaal 20x zo kleine begroting (€10mln) in de kwartfinale van de Champions League is toch juist mooi.
Retarded gambler