UEFA Champions League 2011/2012
Champions League loting poulefase 2011/2012
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
Hieronder een duidelijk overzicht van de loting van de UEFA Champions League 2011/2012. Nederland is hierbij vertegenwoordigd door Ajax, wat het moet opnemen tegen Real Madrid, Olympique Lyon en Dinamo Zagreb. De poule die het meeste in het oog springt is Poule H waar FC Barcelona en AC Milan tegen elkaar spelen. Het belooft weer een prachtig Champions League seizoen te worden. Reageer hieronder of in de chatbox op de loting.
Poule A
Bayern München
Villareal CF
Manchester City
SSC Napoli
Poule B
Inter
CSKA Moskou
Lille OSC
Trabzonspor
Poule C
Manchester United
SL Benfica
FC Basel 1893
Otelul Galati
Poule D
Real Madrid CF
Olympique Lyon
AFC Ajax
Dinamo Zagreb
Poule E
Chelsea FC
Valencia CF
Bayer Leverkusen
KRC Genk
Poule F
Arsenal FC
Olympique Marseille
Olympiakos Piraeus
Borussia Dortmund
Poule G
FC Porto
Shaktar Donetsk
FC Zenit St. Petersburg
APOEL Nicosia
Poule H
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
De bookmakers zoals Unibet en Bwin zullen zoals gewoonlijk weer komen met de nodige weddenschappen voor dit CL seizoen. Zo kun je inzetten op groepswinnaar, tweede en derde plaats.
Wie denk jij dat er doorgaat? Wie gaat er stunten? Laat het hieronder weten!
in 25-08-2011 17:18 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
suprer:
ik zeg Messi scoort in de 25e minuut de 1-0 en Milan maakt in de 90+7 de 1-1 via Zlatan (h)
ik zeg Messi scoort in de 25e minuut de 1-0 en Milan maakt in de 90+7 de 1-1 via Zlatan (h)
Met deze voorspelling als combi + inzet van 10 euro ga ik inderdaad richting de zon en hoge temperaturen :-)
Hakuna Matatttta.
basjuh1992:
Misschien een tip voor vanavond:
Combi @ 2.31
Messi minder dan 2 doelpunten
Mario Gomez minder dan 2 doelpunten
Onderbouwing:
Messi bakte er ook niet zo veel van in milaan, ambrosini en nesta lagen vaak in de weg en zijn ervaren genoeg om messi enigszins af te stoppen (natuurlijk je weet maar nooit). En de wedstrijd van bayern is nog maar een formaliteit, ik denk niet dat ze weer met 4/5-0 gaan winnen zoals de laatste weken, ze zullen wat gas terug nemen en met 1/2-0 winnen waarvan robben er 1 scoord
Misschien een tip voor vanavond:
Combi @ 2.31
Messi minder dan 2 doelpunten
Mario Gomez minder dan 2 doelpunten
Onderbouwing:
Messi bakte er ook niet zo veel van in milaan, ambrosini en nesta lagen vaak in de weg en zijn ervaren genoeg om messi enigszins af te stoppen (natuurlijk je weet maar nooit). En de wedstrijd van bayern is nog maar een formaliteit, ik denk niet dat ze weer met 4/5-0 gaan winnen zoals de laatste weken, ze zullen wat gas terug nemen en met 1/2-0 winnen waarvan robben er 1 scoord
lekker dan , kuipers wilde niet echt meewerken...
basjuh1992:
lekker dan , kuipers wilde niet echt meewerken...
Au contraire ...lekker dan , kuipers wilde niet echt meewerken...
jeroenunibet81:
Messi vs. AC Milan: Messi, 4/10 @2.45 (Unibet)
(h)(y)Messi vs. AC Milan: Messi, 4/10 @2.45 (Unibet)
Never bet the Devil your head ...
Chelsea - Benfica + 1,5 Doelpunten
Real Madrid - Apoel Meeste kaartpunten Apoel
Real Madrid - Apoel Meeste kaartpunten Apoel
Nog wat handige informatie voor de wedstrijd van van vanavond:
- Chelsea heeft dit Champions League-seizoen alle thuiswedstrijden gewonnen.
- The Blues scoorden veertien keer op Stamford Bridge en kregen slechts één doelpunt tegen. Geen ploeg in deze Champions League deed het beter.
- Geen enkele Engelse club heeft de volgende ronde niet weten te halen nadat de eerste uitwedstrijd werd gewonnen.
- De gastheer van vanavond scoorde al tien Europese wedstrijden op rij als eerste.
- Benfica heeft in de laatste vijf pogingen niet weten te winnen van een Engelse tegenstander.
- De Argentijn Nicolas Gaitan leverde samen met Karim Benzema de meeste assists af in de Champions League (5).
- In de heenwedstrijd leidde Di Matteo Chelsea naar een 1-0 overwinning. Het was de eerste keer dit Champions League-seizoen dat Benfica er niet in slaagde te scoren.
- Bij Chelsea staan David Luiz, Ashley Cole en Raul Meireles op scherp. Bij Benfica zijn dat Artur, Ezequiel Garay, Luisao, Bruno Cesar en Javi Garcia.
- Chelsea heeft dit Champions League-seizoen alle thuiswedstrijden gewonnen.
- The Blues scoorden veertien keer op Stamford Bridge en kregen slechts één doelpunt tegen. Geen ploeg in deze Champions League deed het beter.
- Geen enkele Engelse club heeft de volgende ronde niet weten te halen nadat de eerste uitwedstrijd werd gewonnen.
- De gastheer van vanavond scoorde al tien Europese wedstrijden op rij als eerste.
- Benfica heeft in de laatste vijf pogingen niet weten te winnen van een Engelse tegenstander.
- De Argentijn Nicolas Gaitan leverde samen met Karim Benzema de meeste assists af in de Champions League (5).
- In de heenwedstrijd leidde Di Matteo Chelsea naar een 1-0 overwinning. Het was de eerste keer dit Champions League-seizoen dat Benfica er niet in slaagde te scoren.
- Bij Chelsea staan David Luiz, Ashley Cole en Raul Meireles op scherp. Bij Benfica zijn dat Artur, Ezequiel Garay, Luisao, Bruno Cesar en Javi Garcia.
Hakuna Matatttta.
FC Barcelona - Chelsea:
Messi vs Chelsea pensioners (Drogba, Lampard & Terry): Messi, 3/10 @2.37 (BetVictor)
Chelsea zal zich waarschijnlijk ingraven. Ik verwacht niet dat de bezoekers veel over de middenlijn zullen komen. Het is even de vraag hoe FC Barcelona om zal gaan met de nederlagen tegen Chelsea en Real Madrid, maar ik verwacht dat de ploeg vanavond keihard zal terugslaan.
Als een van deze spelers niet in de basiself staat wordt de bet geannuleerd.
Messi vs Chelsea pensioners (Drogba, Lampard & Terry): Messi, 3/10 @2.37 (BetVictor)
Chelsea zal zich waarschijnlijk ingraven. Ik verwacht niet dat de bezoekers veel over de middenlijn zullen komen. Het is even de vraag hoe FC Barcelona om zal gaan met de nederlagen tegen Chelsea en Real Madrid, maar ik verwacht dat de ploeg vanavond keihard zal terugslaan.
Als een van deze spelers niet in de basiself staat wordt de bet geannuleerd.
"Todo bien , todo bien."
Wat betekend de bet precies? meer goals ?
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Wat betekent de bet precies? meer goals ?
Ik speel vanavond Barca op handicap 1-0
Croatia till i die!!
bbb-unit:
dankje, maar hier heb ik niet zoveel aansuprer:
Winnen is voor Winnaars