Griekse Super League 2013/2014
Dag allemaal, ik zou graag een tip posten uit Griekenland en zag dat er nog geen topic over het Griekse voetbal bestond dus die heb ik bij deze even geopend (y)
Levadiakos - Panionios 25.11.2013 - 18:30, Levadiakos to win @ 2.15 BetVictor of @ 2.10 BWin.
De belangrijkste reden voor deze bet is dat de Panionios spelers al maanden geen salaris hebben ontvangen en daarvoor zijn ze gister (18/11) als protest niet komen opdagen bij de training. Slechte motivatie bij de uitspelende ploeg. Bovendien is Levadiakos in eigen huis een team dat lastig te verslaan is. De laatste 12 thuiswedstrijden werden niet verloren (7 winst, 5 gelijk, 0 verlies). Een van de dragende spelers van Levadiakos, Kompotis, heeft aangekondigd Levadiakos dit seizoen niet te zullen verlaten om zijn ploeg daarmee te behoeden voor degradatie of eventuele playoffs. Al met al een goede motivatie voor mij om een 5/10 stake op de thuisploeg te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat de odds nog zullen gaan zakken dus wees er snel bij!
Levadiakos - Panionios 25.11.2013 - 18:30, Levadiakos to win @ 2.15 BetVictor of @ 2.10 BWin.
De belangrijkste reden voor deze bet is dat de Panionios spelers al maanden geen salaris hebben ontvangen en daarvoor zijn ze gister (18/11) als protest niet komen opdagen bij de training. Slechte motivatie bij de uitspelende ploeg. Bovendien is Levadiakos in eigen huis een team dat lastig te verslaan is. De laatste 12 thuiswedstrijden werden niet verloren (7 winst, 5 gelijk, 0 verlies). Een van de dragende spelers van Levadiakos, Kompotis, heeft aangekondigd Levadiakos dit seizoen niet te zullen verlaten om zijn ploeg daarmee te behoeden voor degradatie of eventuele playoffs. Al met al een goede motivatie voor mij om een 5/10 stake op de thuisploeg te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat de odds nog zullen gaan zakken dus wees er snel bij!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nou ik ben benieuwd ik speel hem 2/10 met je mee (y)
Inmiddels alleen nog maar bij Interwetten te spelen voor 2.10, de rest van alle bookmakers is gezakt tot gemiddeld 1.95 en zullen nog verder gaan zakken!
Hoi Juventus,
Kun je ons een update geven wat betreft die staking bij Panionios? Wordt er inmiddels alweer getraind of zitten de spelers nog steeds thuis? Wat doet het bestuur als er geen oplossing wordt gevonden? Sturen ze een jeugdploeg? Hoe kijkt de Griekse pers naar deze wedstrijd?
Kun je ons een update geven wat betreft die staking bij Panionios? Wordt er inmiddels alweer getraind of zitten de spelers nog steeds thuis? Wat doet het bestuur als er geen oplossing wordt gevonden? Sturen ze een jeugdploeg? Hoe kijkt de Griekse pers naar deze wedstrijd?
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Hoi Juventus,
Hoi Juventus,
De situatie verslechtert van dag op dag bij Panionios. Er wordt inmiddels weer getraind, maar echt van harte gaat het daar niet.. 2 spelers zijn deze week met elkaar op de vuist gegaan tijdens de training. Ik weet niet hoe het staat met je Grieks.. maar hier meer info daarover: http://www.gazzetta.gr/football/article/561540/den-yparhei-mia-kai-mpoynies-stin-proponisi
Verder heeft het bestuur laten weten dat er geen uitzicht is om de spelers op korte termijn te gaan uitbetalen & dat als ze niet willen blijven ze vrij zijn om te club te verlaten. Erg vreemde gang van zaken daar allemaal. Anyway ik denk dat de odd van Levadiakos nog verder zal gaan zakken en rond de 1.70 gaat uitkomen voor de match.
Mooi! Bedankt voor de update! :)
Ik pak 'm mee 4/10 @2.05 (Marathonbet).
Ik pak 'm mee 4/10 @2.05 (Marathonbet).
"Todo bien , todo bien."
De markt voor deze wedstrijd is ondertussen helemaal in elkaar gezakt! Supertip, Oude Dame! ;)
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
De markt voor deze wedstrijd is ondertussen helemaal in elkaar gezakt! Supertip, Oude Dame! ;)
Dit zijn de betere he :d Graag gedaan Jeroen, en iedereen die hem (op tijd) mee heeft gespeeld.
juventus:
Dit zijn de betere he :d Graag gedaan Jeroen, en iedereen die hem (op tijd) mee heeft gespeeld.
jeroenunibet81:
Heb het topic gisteren even over het hoofd gezien maar dit is precies waarom voetbalwedden.net bestaat: elkaar helpen. Trots trots trots :-)
Hakuna Matatttta.
Haha in alle enthousiasme ze moeten nog wel steeds winnen he ;-)
Ik zag hem op blogabet ook voorbij komen, zie dat je daar de info vandaan hebt van Betnova :) desalniettemin, goede info & goed dat je het hier ook gemeld hebt!