Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Griekse Super League 2013/2014

Dag allemaal, ik zou graag een tip posten uit Griekenland en zag dat er nog geen topic over het Griekse voetbal bestond dus die heb ik bij deze even geopend (y)
Levadiakos - Panionios 25.11.2013 - 18:30, Levadiakos to win @ 2.15 BetVictor of @ 2.10 BWin.
De belangrijkste reden voor deze bet is dat de Panionios spelers al maanden geen salaris hebben ontvangen en daarvoor zijn ze gister (18/11) als protest niet komen opdagen bij de training. Slechte motivatie bij de uitspelende ploeg. Bovendien is Levadiakos in eigen huis een team dat lastig te verslaan is. De laatste 12 thuiswedstrijden werden niet verloren (7 winst, 5 gelijk, 0 verlies). Een van de dragende spelers van Levadiakos, Kompotis, heeft aangekondigd Levadiakos dit seizoen niet te zullen verlaten om zijn ploeg daarmee te behoeden voor degradatie of eventuele playoffs. Al met al een goede motivatie voor mij om een 5/10 stake op de thuisploeg te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat de odds nog zullen gaan zakken dus wees er snel bij!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjuventus in 19-11-2013 12:27 Voetbal
in 19-11-2013 12:27 Voetbal
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bakkertje999:
Haha in alle enthousiasme ze moeten nog wel steeds winnen he ;-)

Oneens. Dit is en blijft een goede pick, ongeacht het resultaat. Het gaat om het spotten van value. Die lag er absoluut, hoe wil je anders de enorme oddsverschuiving verklaren?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Eens (y) (maar om het feest compleet te maken dan zou het mooi zijn als....)
0 Vind ik leuk's
Wat een drop. Quotering bedraagt nog maar 1.40 of minder!
Klasse! (y)
0 Vind ik leuk's
2-0 FT. Thanks voor deze pick, heb hem nog op 1.90 kunnen pakken.
0 Vind ik leuk's
Deze tip is niet van mij, maar wil hem toch met jullie delen.
Aris Thessaloniki - Olympiakos Piraeus 1X Aris @ 4,25 // Aris +2 @ 2,25
Aris is one of Olympiakos team.Last years , Olympiakos help Aris by sending players on loan so to help Aris,stay in League .
This year ,Aris is doing very bad and he is in 17th place out of 18 teams . He has nice roster and i can't understand why he is in that position.
Maybe ,Olympiakos give something to Aris so to help him ,maybe not .
But with clearly agonistic facts , Aris can hit Olympiakos too.I saw last matches of Olympiakos and they didn't play that well. At 3-0 against Ergotelis is magical score , because Ergotelis lost many chances to score , even at 1-0 . In that match , Ergotelis had 14 shots !
At match against Asteras , Olympiakos wanted referree's help so to gain the 3-points , because he scored with penalty kick at 83' .
Even in match against Anderlecht , Olympiakos didn't play well .
Aris can even take 1X but i ll go with high stakes and 2 for Aris .
Moreover Aris never losses at Kleanthis Vikelidis(Aris's stadium) from Olympiakos with 2 goals or more last ten years ! Last defeat for Aris with 2 or more on season 14.12.2013 http://www.betexplorer.com/soccer/greece/super-league/aris-olympiakos-piraeus/IiaqJ5Rh/
GL in your picks !!!
Bron: http://www.betrush.com/pick,Aris___Olympiakos,69450.html
0 Vind ik leuk's
Vandaag een tip uit Griekenland.

Aiginiakos - Iraklis

Ik snap de odds niet voor de thuisploeg dit om de volgende redenen.

1 ) Aiginiakos heeft al zijn spelers beschikbaar . l Iraklis mist : GK Kolici ( 11 / 0 ) , df Papasterianos ( 26 / 0 ) , mf Siatravanis ( 25/3 ) , mf Sarafoglou ( 5 / 0 ) , mf Vitor Lima ( 27 / 0 ) en spits Onwuachi ( 24/4 )

2 ) Aiginiakos heeft een nieuwe coach, dus er zal nieuwe motivatie zijn voor de thuisploeg

3 ) Aiginiakos is een gezond team met veel geld , terwijl Iraklis helemaal geen geld heeft . Daarnaast de Aiginiakos president beloofde spelers dat als ze zouden promoveren hun salaris verdubbeld zal gaan worden

4 ) Aiginiakos heeft in dit seizoen ook al met 1-0 van Iraklis

5 ) Iraklis zal geen uitsupporters meenemen waardoor er alleen maar fans van Aignaikos op de tirbune zullen zitten vandaag.

De odds voor deze wedstrijd zijn te mooi om te laten liggen, de odd voor Aignaikos was 3.10 en is nu gedaald naar 2.80

Mijn wedtip: Aignaikos to win @ 2.80 // DNB Aignaikos 1.92
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Vandaag een tip uit Griekenland.

Aiginiakos - Iraklis

Ik snap de odds niet voor de thuisploeg dit om de volgende redenen.

1 ) Aiginiakos heeft al zijn spelers beschikbaar . l Iraklis mist : GK Kolici ( 11 / 0 ) , df Papasterianos ( 26 / 0 ) , mf Siatravanis ( 25/3 ) , mf Sarafoglou ( 5 / 0 ) , mf Vitor Lima ( 27 / 0 ) en spits Onwuachi ( 24/4 )

2 ) Aiginiakos heeft een nieuwe coach, dus er zal nieuwe motivatie zijn voor de thuisploeg

3 ) Aiginiakos is een gezond team met veel geld , terwijl Iraklis helemaal geen geld heeft . Daarnaast de Aiginiakos president beloofde spelers dat als ze zouden promoveren hun salaris verdubbeld zal gaan worden

4 ) Aiginiakos heeft in dit seizoen ook al met 1-0 van Iraklis

5 ) Iraklis zal geen uitsupporters meenemen waardoor er alleen maar fans van Aignaikos op de tirbune zullen zitten vandaag.

De odds voor deze wedstrijd zijn te mooi om te laten liggen, de odd voor Aignaikos was 3.10 en is nu gedaald naar 2.80

Mijn wedtip: Aignaikos to win @ 2.80 // DNB Aignaikos 1.92

Nog even live gezet bij 0-0 na 40min @3,5
0 Vind ik leuk's
0-1 na 45+4min shit.. :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.