Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2017-2018

Aangezien het nieuwe seizoen weer voor de deur staat en iedereen z'n eigen gedachtes heeft over wie er kampioen gaat worden / top 4 haalt / degradeert / topscorer word etc is het wellicht leuk om hier wat tips te delen. Leuke seasonbet combi maken met z'n allen voor wat leuke odds.

Ik heb zelf bijvoorbeeld al staan:

Brighton & Hove degradeert
Fulham promoveert
Legia Warschau word kampioen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwoutrr91 in 2-07-2017 11:42 Voetbal
in 2-07-2017 11:42 Voetbal
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 8 nov. 2017, 12:24 schreef donnynedved:

Interessant om te volgen Tino, ik heb dit jaar ook drie seizoenscombis gemaakt omdat ik het vorig jaar erg leuk vond om bij te houden en één succesvol was

Ik heb dit jaar drie bets van 50 euro, één is al verloren, de tweede loopt niet op schema

Nummer 3: Lozano most goals PSV (op schema maar Locadia en v Ginkel ook)

Huesca best in Aragon (hier getipt, staat 7 punten voor op Zaragoza)

Sevilla top 6 (momenteel 6e)

Kroatie top 2 poule (binnen)

Inter meeste thuissupporters gemiddeld per wedstrijd (momenteel 5.000 gemiddeld meer dan de nr2)

West Ham boven Newcastle (5 punten achter momenteel)

Return 2500

Vooral West Ham zal dus lastig worden, maar er is nog lang te gaan!

Leuke bets Donny. Lozano heb ik ook. Waar heb je dit rijtje gespeeld trouwens? Inter meeste thuissupporters is wel een soort bet die je niet veel ziet staan.

0 Vind ik leuk's

Op Unibet! Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook op unibet in een seizoenscombi gebruikt. De odd dit jaar was 1.40

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Goed te weten ja, het zijn vaak juist dat soort betjes die het waard zijn te spelen. :)

0 Vind ik leuk's

Iemand al mooie weddenschappen voor aankomend seizoen op het oog? Zat zelf te denken aan:

juve kampioen @1,4

barca kampioen @ 1,8

0 Vind ik leuk's

Misschien beter om een nieuw topic te openen hiervoor.

Juve kampioen 1.40 is laag, kun je misschien beter live spelen als die rond de 1.80 komt.

Barca kampioen 1.80 lijkt mij wel een mooie.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.