Seizoensweddenschappen 2017-2018
Ik heb zelf bijvoorbeeld al staan:
Brighton & Hove degradeert
Fulham promoveert
Legia Warschau word kampioen
Mijn rijtje waar ik o phoop voor dit seizoen:
Ziyech most assist Eredivisie
Cassierra topscorer Eerste Divisie
Real Madrid Kampioen
Lewandowski topscorer
De Bruyne (of Mkhitaryan) most assist
Hamilton F1 kampioen
PSG kampioen
odds 402
Leuke weddenschap! Betwijfel wel of Cassierra een heel seizoen bij de beloften van Ajax speelt. Er hoeven maar een paar blessures voorin bij Ajax zijn en hij schuift weer door.
Aan de andere kant heeft tino23 nu al drie van de zeven weddenschappen (Lewa, Hamilton en PSG) zo goed als binnen. Leuke odd en wie niet waagt, wie niet wint. ;)
Het is speelronde 7, met (bij winst) 3 punten voorsprong voor PSG. Hoe kun je zoiets zeggen?
Lewandowski binnen zelfde verhaal....2 goals voor met een wedstrijd meer en wellicht gaat hij wel weg in Januari.
Zo goed als binnen.. Kom op Jeroen, ben beter van je gewend.
ff leven inde brouwerij brengen. Hoe staat het hiermee bij jullie?
Ik ben dit seizoen er echt voor gaan zitten en heb besloten om er dikke winst mee te gaan pakken. Afgelopen jaren bleef ik hangen tussen de 1 en 3k, nu ga ik voor minimaal 5k.In de seizoens bet zitten dikke value in waar je een heel seizoen wekelijks plezier aan kunt beleven. Vorige week heb ik alles in excel ingevoerd zodat ik er een betere overzicht uit kan halen. Zo zit ik geen onnodige dubbele betjes meer te plaatsen, en achteraf niet voor de verkeerde bet te juichen. Na elk voetbal weekend maak ik een nieuwe tussenstand score.
Qua inleg zit ik nu op 3981,25 en een totale netto winst van 4875,75. Er is nog een lange weg te gaan, maar haal hier echt veel meer plezier uit dan die wekelijkse betjes.
Mijn bets die ik op dit moment al heb doorgestreept zijn Real Kampioen, Ronaldo topscorer, Fey kampioen en Jorgensen topscorer. Mijn jokers zijn Huntelaar most goals voor Ajax, Lozano voor PSV, en Lozano en of Neres most assist.
ff leven inde brouwerij brengen. Hoe staat het hiermee bij jullie?
Ik ben dit seizoen er echt voor gaan zitten en heb besloten om er dikke winst mee te gaan pakken. Afgelopen jaren bleef ik hangen tussen de 1 en 3k, nu ga ik voor minimaal 5k.In de seizoens bet zitten dikke value in waar je een heel seizoen wekelijks plezier aan kunt beleven. Vorige week heb ik alles in excel ingevoerd zodat ik er een betere overzicht uit kan halen. Zo zit ik geen onnodige dubbele betjes meer te plaatsen, en achteraf niet voor de verkeerde bet te juichen. Na elk voetbal weekend maak ik een nieuwe tussenstand score.
Qua inleg zit ik nu op 3981,25 en een totale netto winst van 4875,75. Er is nog een lange weg te gaan, maar haal hier echt veel meer plezier uit dan die wekelijkse betjes.
Mijn bets die ik op dit moment al heb doorgestreept zijn Real Kampioen, Ronaldo topscorer, Fey kampioen en Jorgensen topscorer. Mijn jokers zijn Huntelaar most goals voor Ajax, Lozano voor PSV, en Lozano en of Neres most assist.
Begrijp ik goed dat je alleen maar seizoensweddenschappen plaatst? Of plaats je daarnaast ook nog gewone weddenschappen? Best een grote inleg, stukje groter dan ik kan missen haha. Over hoeveel verschillende weddenschappen is dat verdeeld?
Nee, denk vrijwel elk weekend wel. Seizoensbets doe ik er naast. Rond de 300 op Unibet en rond de 50 op William Hill gericht op de Engelse competitie. Ik wed niet op één paar, vandaar de vele combinaties.
Ah, je gooit ze dus allemaal in combi's? Interessante benadering. Moet ik me ook maar eens in gaan verdiepen. Helaas is het seizoen al een tijdje aan de gang. :p
Je kunt nog steeds mooie rijtjes maken, al zijn de odds natuurlijk wel ietsie lager.
Interessant om te volgen Tino, ik heb dit jaar ook drie seizoenscombis gemaakt omdat ik het vorig jaar erg leuk vond om bij te houden en één succesvol was
Ik heb dit jaar drie bets van 50 euro, één is al verloren, de tweede loopt niet op schema
Nummer 3: Lozano most goals PSV (op schema maar Locadia en v Ginkel ook)
Huesca best in Aragon (hier getipt, staat 7 punten voor op Zaragoza)
Sevilla top 6 (momenteel 6e)
Kroatie top 2 poule (binnen)
Inter meeste thuissupporters gemiddeld per wedstrijd (momenteel 5.000 gemiddeld meer dan de nr2)
West Ham boven Newcastle (5 punten achter momenteel)
Return 2500
Vooral West Ham zal dus lastig worden, maar er is nog lang te gaan!
Prima weddenschap Donny, al wordt West Ham wel spannend. Het is daar een beetje een puinhoop volgens mij.
Dat is inderdaad een spannende! West Ham heeft nog tijd genoeg om de boel te keren, maar vorig jaar ging het ook al moeizaam. En dan komen ze met David Moyes aanzetten...