Seizoensweddenschappen 2015/2016
Ik ben er vroeg bij dit jaar, maar na snel even kijken vond ik al een mooie seizoensweddenschap.
1. Bardet eindigt niet in top 6 van de Tour @ +/- 1,55
2. Atletico voor Sevilla @ 1,40
3. Juventus kampioen @ 1,50
4. Club Brugge hoogste gemiddeld aantal supporters bij thuiswedstrijden @ 3,00
5. Stoke City in top 10 @ 2,10
€46,40 @ 20,55
Motivatie:
1. Voor de eerste tip verwijs ik door naar het topic van de Tour de France. Deze heb ik overgenomen van ChefSpijker.
2. Dit lijkt mij gewoon te moeten lukken. Atletico is de afgelopen jaren steeds voor Sevilla geëindigd. Ze verkochten dit jaar wel onder meer Mandzukic, maar met Jackson Martinez haalden ze in mijn ogen een betere speler binnen. Sevilla verkocht daarentegen Bacca, hun topscorer. Met Konoplyanka haalden ze weliswaar een goede speler in huis, maar hij is niet de doelpuntenmaker die Bacca voor hun was. Voor mij heeft Atletico gewoon een sterkere ploeg. Ik hoop wel dat Griezmann blijft.
3. Juve is de afgelopen jaren onbetwist leider in de Serie A en daar zie ik nog geen verandering in komen. De rest zal moeten strijden voor de tweede plaats.
4. Anderlecht staat hier als favoriet, maar het is Club Brugge die de meeste en trouwste supporters heeft. Deze weddenschap is trouwens exclusief de playoffs. Vorig seizoen had Club na de reguliere competitie gemiddeld het meeste thuissupporters. Ook dit jaar maken ze weer kans op de titel en de supporters van Club zijn hoe dan ook altijd op post, of het nu goed of slecht gaat. Ik geef hun dan ook het meeste kans om deze weddenschap te winnen.
5. Stoke City had ik vorig jaar ook in de top 10 gezet en dit hebben ze waargemaakt. Ik denk niet dat de deal al rond is, maar Shaqiri gaat misschien naar Stoke. Dat zou natuurlijk een zeer goede versterking zijn. Hoe dan ook is het een zeer stabiele club die elk jaar simpel meedraait in de Premier League.
Dit wordt het voor mij. Salzburg, Lillestrom Vrouwen, Southampton en Young Boys zijn volgens mij zo goed als zeker. Gazélec is voor het eerste naar Ligue 1 gepromoveerd, en ik ze meteen weer degraderen, ze hebben een zwakke ploeg voor dit niveau en hebben ook geen geld om betere spelers binnen te halen. Ik zie ze alleen maar punten thuis pakken op hun akker, maar dat zal niet voldoende zijn vrees ik.
Ferencvaros is wel een gokje, maar ze hebben een goed team voor volgend seizoen. Hun grootste concurrent Videoton, die vorig de titel pakte, hebben hun beste speler en topscorer Nikolic verkocht aan Legia Warsaw. Zonder die man zal het wat moeilijker worden voor Videoton, en Ferencvaros wacht al 11 jaar op een landstitel. Met Thomas Doll als coach en oude routiniers zoals Zoltan Gera of Tamas Hajnal moet het dit jaar gebeuren. Mooie odd van 4.00, is het proberen waard vind ik. De andere tips heb ik van hypnotist overgenomen, die zijn ook heel interessant.
De kans acht ik vrij klein, maar wat een waanzinnige odd.
Edit: was een fout van unibet. er stond 51 ipv 15, wat er nu staat. Toch even die hoge odd meegepakt
1. Bournemouth to be relegated YES @2.15
2. De Graafschap team to finish in bottom 3 @1.60
3. Granada CF to be relegated @5.00
4. Carpi FC to be relegated @1.50
5. FC Ingolstadt to be directly relegated @1.95
Totale combi odd @50.31
Frankrijk Ligue 1: Lille eindigt in top 10 @ 1.55
Nederland Eredivisie: NEC eindigt boven RODA JC @ 1.70
Duitsland DFB Pokal: Bayern Munchen wint de beker @ 2.50
Belgie Jupiler Leauge: Club Brugge eindigt boven Gent exclusief play-offs @ 1.72
Engeland Premier Leauge: Stoke City eindigt boven Leicester / West Brom / Aston Villa @ 1.90
Odd 21,53
Bookmaker: unibet