Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nee heel goed! Zijn genoeg die dit willen horen :)! matte pot trouwens tot nu toe..
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Deze teleurstellende topper zonder een uitgespeelde mogelijkheid tussen 2 voetballende (?) ploegen lijkt naar de rust af te stevenen op 0-0, 41 minuten onderweg...
0 Vind ik leuk's
wel 1-0! Kan alle kanten op gaan....veel fouten over en weer toch reporter?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen:(
2de Drama op Old Trafford
Park scoort de 1-0, onverdiend, onverdiend, maar het staat 1-0 en dus Manchester op titelkoers
0 Vind ik leuk's
Manchester leidt met de rust met 1-0, maar het creëert weinig tot geen doelkansen
ik vind de voorsprong dus ook gestolen , arsenal speelt heel slordig en ondermaats, on-arsenals dus, maar arsenal kan uit het niets beginnen à la barca, en daar moet Man.Utd. mee opletten...

ik geef de hoop niet op, Bendtner er straks in hoop ik, samen met Chamakh gaan pompen
0 Vind ik leuk's
Vanavond is/was Man Utd - Arsenal. Mensen hier nog op ingezet?
Verder denk ik dat Man united kampioen wordt. Chelsea zakt steeds verder weg en Arsenal, tja.. kunnen die kampioen worden? Het beste voetbal hebben ze vaak, de resultaten niet.
0 Vind ik leuk's
[quote]Vanavond is/was Man Utd - Arsenal. Mensen hier nog op ingezet? Verder denk ik dat Man united kampioen wordt. Chelsea zakt steeds verder weg en Arsenal, tja.. kunnen die kampioen worden? Het beste voetbal hebben ze vaak, de resultaten niet.

Ik heb Arsenal afgelopen week zien spelen en ze zijn het lek van het begin van het seizoen aardig te boven aan het komen en van Persie speelt ook al weer wat voor Arsenal een hele verbetering is. Vandaag verloren van Manchester, een beste aderlating voor Arsenal. Anders hadden ze de koppositie over kunnen nemen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Heb de wedstrijd ook gezien. Was niet best. Veel strijd dat wel.
Arsenal kwam ook niet echt aan hun eigen voetbal toe. Wel jammer maar zelf had ik dat verwacht. Daarom mijn geld ingezet op MAnU terwijl ik een echte arsenal fan ben. Maar ben ook realistisch :)
0 Vind ik leuk's
Heren,

Vanavond Arsenal vs Chelsea. Wat gaat het worden ?
Ik heb in ieder geval over 1.5 goals. Denk verder dat Arsenal dit keer gaat winnen!
0 Vind ik leuk's
Geweldig dat Arsenal gisteren heeft gewonnen :)
Ze speelden ook goed en Chelsea heeft geen moment in de wedstrijd gezeten. Ook goed voor mijn Bets. Vanavond nog QPR en Watford over 1.5 goals.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.