Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Premier League:
Everton - Newcastle United @ 1.61 bij Titan Bet [winst everton]


Hallo dit is even wat voor de admin denk ik. Op de odds vergelijken pagina https://www.voetbalwedden.net/quotes-vergelijken/engeland-premier-league/ staan regelmatig Russische wedstrijden tussen de andere wedstrijden terwijl dat die sectie eigenlijk alleen voor wedstrijden uit de Premier League bedoeld is.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Voor het weekend afgesloten:
- Manchester City - Chelsea [2] 2.16 @ TitanBet 5/10

Chelsea heeft nog geen wedstrijd verloren en zal ook in de wedstrijd tegen City voor het beste resultaat gaan. Er is geen Champions League wedstrijd gespeeld die de fitheid van Chelsea kan beinvloeden. Ondanks dat verloor het van Newcastle met een veredeld B-team met 4-3.

- West Ham Utd - Tottenham Hotspur [2] 2.12 @ TitanBet 4/10
West Ham staat stijf onderaan de Premier League en heeft weinig uitzicht op betere tijden. Thuis wist het dit seizoen alleen te winnen van Oxford City (league two) met 1-0. Erg mager dus.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Aston Villa vs. Chelsea. De nummer negen krijgt de koploper op bezoek. De ploeg van trainer Ancelotti is in goede doen maar mist wel een hoop spelers.

Aanvoerder Frank Lamperd, Benayoun, Kalou en Bosingwa doen niet mee voor de club uit London.

Ondertussen staat de club wel weer souverein bovenaan en weet de nummer twee Manchester City met 4 punten achter zich te houden. Het doelsaldo staat na zeven wedstrijden al weer op +21.

Indrukwekkende cijfers!

Vorig jaar werd het 0-3 en ik verwacht ook gewoon dat Chelsea deze wedstrijd wel zal gaan winnen.

succes! ;)
Wedstrijd datum & tijd: 16-10-2010 18:30
Bookmaker: BetClic, gratis 20 euro wedden bij BetClic.
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Aston Villa - Chelsea
Quote: €1.80
Aantal ratings: 1, gemiddelde rating: 3 van de 5
Competitie: Engelse Premier League
Geplaatst door: vonloite
Keren bekeken: 22

0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Blackpool vs. Manchester City. Een ontmoeting tussen de nummer negen en de nummer twee. Manchester City staat eindelijk een keer aan de top en zal dit ook zo willen houden.

Op bezoek bij promovendus Blackpool verwacht ik niet al te veel problemen. De ploeg speelde afgelopen week uit tegen Liverpool en won knap met 1-2. Ik denk persoonlijk dat City toch een maatje te groot zal zijn.

De ploeg van trainer Manchini is bezig aan een indrukwekkende reeks. Het versloeg vorig week New Castle United, versloeg Chelsea en speelde gelijk tegen Juventus.

Verwachte winst Manchester City. Zij willen nu blijven staan waar ze voor het seizoen voor getekend hebben. Overigens is Nigel de Jong niet bestraft voor zijn 'horror tackle'. Of hij opgesteld zal worden door de trainer is een ander verhaal :)!

suc6 VW'ers!
Wedstrijd datum & tijd: 17-10-2010 17:00
Bookmaker: Titan Bet, gratis 250 euro wedden bij Titan Bet.
Type weddenschap: 2
Wedstrijd: Blackpool - Manchester City
Quote: €1.65
Aantal ratings: 1, gemiddelde rating: 3 van de 5
Competitie: Engelse Premier League
Geplaatst door: vonloite
Keren bekeken: 24
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
wat denken jullie van:

West Bromwich A. ? - ? Fulham
Fullham heeft een waslijst aan geblesseerden

Roma, maar zie Parma daar wel winnen thuis tegen het super slechte Roma

Sunderland - Aston Villa
Tottenham - Everton



tips?
0 Vind ik leuk's
[quote]wat denken jullie van:

West Bromwich A. ? - ? Fulham
Fullham heeft een waslijst aan geblesseerden

Roma, maar zie Parma daar wel winnen thuis tegen het super slechte Roma

Sunderland - Aston Villa
Tottenham - Everton



tips?

Ik zie West Bromwich Albion thuis echt wel winnen. Helemaal met de kennis dat Fulham een waslijst aan geblesseerden heeft. Wel opmerkelijk is dat Fulham tot nu toe alle vier de uitwedstrijden gelijkgespeeld heeft die waren wel tegen wat mindere ploegen. West Bromwich Albion wist 2 vd 4 thuis te winnen . De notering staat momenteel op 2.10 dat is zeker een valuebet omdat ik de kans toch zeker 50% schat dat West Bromwich Albion gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
voorlopig na 24min spelen manchester nog 0-0 tegen arsenal
volgens mien mening ist dat arsenal minstens gaat gelijkspelen, jawel dames en heren, U leest het goed, minstens, als ze verliezen, betaal ik iedereen een leffe bruin op cafe
0 Vind ik leuk's
Drama op Old Trafford
Rafael haalt foutief Chamakh neer, de scheidsrechter verroert geen vin en legt de bal, onterecht niet op de stip
0 Vind ik leuk's
Ha nice we hebben een live verslaggever :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
[quote]Ha nice we hebben een live verslaggever :)

Ik doe al niex meer:)
Dit was Jack van Gelder voor voetbalwedden.net in Manchester
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.