Aanmaakdatum (oplopend)
10
Op Bwin krijgt Arsenal morgen 2.75 op bezoek bij Liverpool... Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk
[quote]Op Bwin krijgt Arsenal morgen 2.75 op bezoek bij Liverpool... Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk
Waarschijnlijk zonder Fabregas en v. Persie.
Waarschijnlijk zonder Fabregas en v. Persie.
Klopt, maar dat spelen ze heel de voorbereiding al.. Wellicht toch maar geen gokje wagen :)
1-1, liverpool viel me mee ondanks de 10 man, Arsenal zonder Fabregas is toch wel matig hoor!! Geen creativiteit, misschien ook omdat Arshavin zijn dag niet had, verder viel v. Persie wel redelijk in, maar had te weinig tijd en ruimte om zich te onderscheiden tegen het toen natuurlijk verdedigend spelend Liverpool.
Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze 2 ploegen hebben niet de kwaliteiten die Manchester en Chelsea wel hebben.
Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze 2 ploegen hebben niet de kwaliteiten die Manchester en Chelsea wel hebben.
[quote]Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze 2 ploegen hebben niet de kwaliteiten die Manchester en Chelsea wel hebben.
Huh?
Huh?
Hakuna Matatttta.
Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze ploegen hebben meer kwaliteit dan Arsenal en Liverpool, correctie ;)
Klopt ben ik het helemaal mee eens ik ga dit jaar met een lichte voorkeur voor Manchester maar het zal een nek aan nek race worden.
Toto Sigarenboer
Ik denk zelf dat het Chelsea weer gaat worden.. Ik hoop op Liverpool maar dat zou een verrassing zijn.
Nee het wordt gewoon: new castle united..
Forza Inter
[quote]Nee het wordt gewoon: new castle united..
Haha ja dat zou wat zijn. Wel eens een keer wat anders dan de traditionele kampioenen.
Haha ja dat zou wat zijn. Wel eens een keer wat anders dan de traditionele kampioenen.
Toto Sigarenboer