Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Jupiler League 2011/2012

Beste allen,
Gek genoeg ben ik nog geen topic voor deze prachtige competitie tegengekomen!
Ik zal me eerst even kort voorstellen;
Ik ben Tom Stevens, 20 jaar en zoals aan mijn naam te zien is, fan van FC Den Bosch.
Zo'n 4 jaar geleden ben ik begonnen met betten. Waar het me eerst vooral om zsm winst maken ging, probeer ik het nu wat professioneler aan te pakken dmv single betting.
Waar ik als supporter enorm baal dat we al jaren in de Eerste Divisie vertoeven, heeft het me wedgebied juist voordelen opgeleverd. Ik denk dat ik van mezelf kan zeggen dat ik de teams door en door ken. Wie zijn de talenten, welke spelers komen te kort voor het betaald voetbal en vooral wie is er geblesseerd of geschorst, twijfelachtig of wanhopig uit vorm?
Voor mijn gevoel nemen de bookies deze competitie wat minder serieus en worden odds vaak gesettled op basis van statistieken. Hierdoor is de value vaak makkelijker te vinden dan op grotere competities.
Afgelopen seizoenen heb ik hier mijn voordeel mee kunnen doen, waarna ik op een internationaal forum mijn picks + preview ben gaan posten (Voor sommige wel bekend, bettingadvice.com/forum). Hieruit heb ik een klein 'baantje' overgehouden en nu ik erachter gekomen ben dat er dus ook een Nederlandse community is, zal ik ook hier mijn picks + preview gaan posten in de hoop samen naar meer winst te gaan!
Voor de mensen die mij evt kennen van bettingadvice, ik zal hier en daar dezelfde preview posten, alleen daar Engels, hier Nederlands. Sta er dus niet van te kijken dat het precies hetzelfde is :P.
Ik speel overigens alleen de Aziatische markt, die zul je dus even moeten 'vertalen' naar gewone bets en odds;-).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtomfcdb in 17-08-2011 08:48 Voetbal
in 17-08-2011 08:48 Voetbal
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok top. Zal het topic in de gaten houden.
GL.
Mvg,
Pipo
0 Vind ik leuk's
Altijd blijven lachen
Go Ahead Eagles - Telstar
Go Ahead startte het seizoen met een thuis overwinning tegen Telstar en haalde vrijdag een verdiend punt uit bij mijn uitgesproken favoriet voor de titel, Willem II. De 2e helft lieten de Eagles hun ware kracht zien en domineerde ze de partij waarna ze verdiend de gelijkmaker maakte.
Zoals ik in mijn seizoenspreview al aangaf (http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=64819) hebben de Eagles een team dat in balans is en waar het potentieel er onder de nieuwe trainer (Gall) uit lijkt te gaan komen. Met Overmars aan het roer wordt daar al jaren goed beleid gevoerd en het wordt nu tijd om te gaan oogsten.
Helmond Sport startte uit bij het terug gepromoveerde FC Oss en verloor daar vrij ongelukkig met 3-1. Vooral eind 2e helft miste Helmond kans op kans.
De 2e wedstrijd ging met 3-2 gewonnen tegen Sparta. Persoonlijk denk ik dat De Roon alles verpest heeft voor zijn team.
Sparta had de wedstrijd onder controle en kreeg wat kansen op de 0-2. De sterk spelende Bruinier raakte geblesseerd waarvoor De Roon in de plaats kwam. Die invalbeurt was zacht gezegd niet zo gelukkig.
Met 2 hele opzichtige, amateuristische fouten veroorzaakte hij zowel een gevaarlijke vrije trap en een penalty. Uit beide situaties viel een goal en voor beide overtredingen ontving hij geel en dus rood.
Voor mij zegt deze winst van Helmond op Sparta dus niet zoveel, terwijl de Eagles een goede, frisse 1e indruk op me achterlaten.
Daarom verwacht ik gewoon een thuis overwinning voor de Eagles.
FC Eindhoven - Telstar.
FC Eindhoven is als enigste gestart met 2 overwinning en is daarmee de verdiende en trotse koploper.
Thuis werd een zwak Emmen eenvoudig aan de kant gezet en uit bij Cambuur werd ook een verdiende overwinning geboekt. Ondanks een vroege rode kaart voor Cambuur (en de daaropvolgend benutte penalty) was Eindhoven ook met 11 tegen 11 al licht de bovenliggende partij. Het enige wat ze zichzelf kwalijk kunnen nemen is het feit dat ze de wedstrijd niet eerder op slot gooide, waardoor Cambuur af en toe nog gevaarlijk kon worden.
Telstar startte met een nederlaag in Deventer en konden daar geen vuist maken.
De 2e wedstrijd van de witte leeuwen was afgelopen maandag, thuis tegen Den Bosch. Deze pot kunnen we al noteren voor slechtste en meest slaapverwekkende wedstrijd van het seizoen.
Telstar was niet bij machten een voetballende kans te creëeren, alleen corners en afstandsschoten leverden enigszins gevaar op. Den Bosch speelde in een veel te laag tempo en was erg slordig in de passing waardoor Telstar zelf ook niet vaak in de problemen kwam.
De moraal is ongetwijfeld hoog in Eindhoven na 2 overwinningen en het veldspel wat ze laten zien ziet er nu al degelijk uit. Telstar komt scorend vermogen en kwaliteit om druk te zetten op andermans defensie te kort en zal naar mijn mening simpel met 0 punten huiswaarts gestuurd worden.
Eindhoven -0.75 is mijn bet.
Zal later deze week nog meerdere picks posten, ziet er naar uit dat er deze speelronde veel bets mogelijk zijn:)
0 Vind ik leuk's
jij bent idd een bekende ;-)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Welkom op voetbalwedden Tom. Het topic voor dit seizoen was idd nog niet aangemaakt en echt super dat hier nu iemand te vinden is met zoveel kennis van de Jupiler League. Zal met grote belangstelling jou tips blijven volgen (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
als het goed is hebben we nu twee kenners van de JL: Mario weet er ook aardig wat van kan ik me herinneren
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
AGOVV Apeldoorn - FC Zwolle
AGOVV startte het seizoen met een 2-4 nederlaag tegen Cambuur en een 5-1 nederlaag in Sittard.
In eigen huis konden ze het Cambuur niet echt lastig maken en de vroege rode kaart nekte ze al vroeg in Sittard, al speelde ze met 10 man ook heel dom waardoor ze op zo'n grote nederlaag getrakteerd werden.
Spits Hemmen (vorig seizoen 20 goals, nu ook weer 2 erin liggen) ligt een beetje in de clinch met het bestuur. Voor 150k mocht hij vertrekken, het bedrag wat Zwolle op hem bood. Echter kwam er een club uit Oekraine, wat de voorkeur had voor Hemmen. Gek genoeg vroeg AGOVV toen ineens 250k, wat ze te gortig was. Zwolle had inmiddels Ketting aangetrokken waardoor ook een transfer naar Zwolle afketste.
Wat is nou m'n punt? Hemmen dacht waarschijnlijk te transfereren en door een vreemde move van het bestuur, zit hij nog altijd bij AGOVV en zal hij dat waarschijnlijk tot de winter blijven. Gevoelsmatig lijkt het mij dat hij vanwege deze frustraties, niet 100% gefocused is op de wedstrijd. Vele zullen dit afschrijven als bullshit, maarja...
Zwolle startte met een gelijkspel in Den Bosch en een overwinning op FC Oss.
Tegen Oss was het niet allemaal geweldig, wat stroef zelfs. Maar ondanks dat, hebben ze totaal geen problemen gehad met Oss.
De eerste competitiewedstrijden had Zwolle nog niet de beschikking over een echte spits, maar morgen zal de nieuwe spits, Jeroen Ketting (53 goals in 100 wedstrijden, Belgische 2e divisie), hoogstwaarschijnlijk zijn opwachting maken.
Dit zal voor Zwolle een positieve boost zijn, omdat ze nu een aanspeelpunt hebben, een afmaker en de 'invalspitsen' nu naar hun geliefde posities kunnen.
Beide spelen ze op kunstgras, waardoor AGOVV niet het thuisvoordeel heeft wat het normaal heeft.
AGOVV heeft een smalle, matige selectie en de beste speler, Hemmen, lijkt niet op het mentale niveau waar hij zou moeten zijn. Zwolle heeft zijn broodnodige spits binnen en zal met zijn snelle buitenspelers, de trage AGOVV verdediging moeten verslaan.
odds stonden gisteren nog op 2.05 avg, helaas is dat nu nog maar 1.75 avg (gewone uitwinst).
Zelf speel ik Zwolle -0.75 @ 2.02.
FC Oss - Almere City
Het gepromoveerde FC Oss startte met een verrassende 3-1 overwinning op Helmond en een krappe 2-1 nederlaag bij Zwolle.
Op papier 2 prima resultaten voor een gepromoveerd team, maar de resultaten weergeven de daadwerkelijke krachtsverschillen niet.
Tegen Helmond Sport hadden ze wel 8 goals tegen moeten krijgen, terwijl ze in Zwolle niet in staat waren kansen te creëeren. De goal die viel, kwam uit een dramatische persoonlijke fout van Zwolle.
Almere City speelde erg matig in Sittard, maar herpakte zich met een prima wedstrijd tegen Veendam. Alleen uit standaard situaties kon Veendam gevaarlijk worden. Morgen zijn hoogstwaarschijnlijk sterspeler Burgzorg en een ander belangrijke speler, De Lange, terug in de basis. Kwalitatief wordt Almere er hier een stuk sterker op.
FC Oss heeft een matig team en zal wederom tegen degradatie vechten. Almere moet dit imo makkelijk kunnen ontlopen.
In eigen huis zal Oss proberen het initiatief te nemen, wat naar mijn mening in het voordeel van Almere is.
Ook hier al enorme odd drop (3.30 avg naar 2.88 avg voor uit winst).
Helaas ook de handicap hierdoor gezakt, maar Almere +0.25 @ 1.92 ziet er nog steeds prima uit.
Ik verwacht dat zowel Sittard als MVV hun thuispot winnen, en FCDB - Cambuur en open wedstrijd met veel goals wordt.
Momenteel even genoeg geschreven, misschien dat ik hier vanavond op morgen nog een preview over maak, succes alvast met deze iig!
0 Vind ik leuk's
Wat denk je dat de top ploegen zijn in de jupiler dit jaar? Sparta willem 2 zwolle? en Den bosch ;)
0 Vind ik leuk's
Daar verwijs ik je graag hier naartoe;
http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=64819
Een korte voorbeschouwing op het seizoen die ik eind Juli schreef (y)
0 Vind ik leuk's
bedankt! ik blijf dit topic in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Atijd handig zo'n kenner van de jupiler league !! Ik kom zelf ook uit den bosch :)
Ik zal je tips zeker volgen, zelf zie ik soms ook vaak vreemde odds bij de jupiler league.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.