Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Jupiler League 2011/2012

Beste allen,
Gek genoeg ben ik nog geen topic voor deze prachtige competitie tegengekomen!
Ik zal me eerst even kort voorstellen;
Ik ben Tom Stevens, 20 jaar en zoals aan mijn naam te zien is, fan van FC Den Bosch.
Zo'n 4 jaar geleden ben ik begonnen met betten. Waar het me eerst vooral om zsm winst maken ging, probeer ik het nu wat professioneler aan te pakken dmv single betting.
Waar ik als supporter enorm baal dat we al jaren in de Eerste Divisie vertoeven, heeft het me wedgebied juist voordelen opgeleverd. Ik denk dat ik van mezelf kan zeggen dat ik de teams door en door ken. Wie zijn de talenten, welke spelers komen te kort voor het betaald voetbal en vooral wie is er geblesseerd of geschorst, twijfelachtig of wanhopig uit vorm?
Voor mijn gevoel nemen de bookies deze competitie wat minder serieus en worden odds vaak gesettled op basis van statistieken. Hierdoor is de value vaak makkelijker te vinden dan op grotere competities.
Afgelopen seizoenen heb ik hier mijn voordeel mee kunnen doen, waarna ik op een internationaal forum mijn picks + preview ben gaan posten (Voor sommige wel bekend, bettingadvice.com/forum). Hieruit heb ik een klein 'baantje' overgehouden en nu ik erachter gekomen ben dat er dus ook een Nederlandse community is, zal ik ook hier mijn picks + preview gaan posten in de hoop samen naar meer winst te gaan!
Voor de mensen die mij evt kennen van bettingadvice, ik zal hier en daar dezelfde preview posten, alleen daar Engels, hier Nederlands. Sta er dus niet van te kijken dat het precies hetzelfde is :P.
Ik speel overigens alleen de Aziatische markt, die zul je dus even moeten 'vertalen' naar gewone bets en odds;-).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtomfcdb in 17-08-2011 08:48 Voetbal
in 17-08-2011 08:48 Voetbal
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thisizloso:
Die wiki lijkt me duidelijk genoeg. Welke sites bieden asian handicaps aan?

betfair (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag geen uitgebreide voorbeschouwing, alleen een pick.
Willem II -0.25 speel ik.
Willem II veel meer kwaliteit, gesteund door zo'n 600 man tegen een vrij zwak Dordrecht dat (nog) te kwetsbaar is op sommige posities. De Tilburgers zullen de lijn ongetwijfeld voortzetten en zolang de odds voor hen tegen clubs als Dordrecht, voor uitwinst nog boven de 2.00 ligt moet je profiteren imo.
0 Vind ik leuk's
Goed weekend gehad, helaas viel Willem II tegen.
De odds zijn nog steeds niet uit, vorige week waren ze er op dinsdag al :s
Hoop toch echt dat ze er bijtijds zijn om op tijd m'n previews te schrijven!
M'n eerste gedachten gaan in ieder geval uit naar Zwolle winst, goals bij de wedstrijden van Telstar en Helmond.
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Goed weekend gehad, helaas viel Willem II tegen. De odds zijn nog steeds niet uit, vorige week waren ze er op dinsdag al :s Hoop toch echt dat ze er bijtijds zijn om op tijd m'n previews te schrijven! M'n eerste gedachten gaan in ieder geval uit naar Zwolle winst, goals bij de wedstrijden van Telstar en Helmond.

Odds Jupiler League:
https://www.voetbalwedden.net/odds/nederland-eerste-divisie/
Zwolle @ 2,20
Willem II @ 1,65
de moeite waard, rest blijft lastig volgens mij. Denk op Veendam - DB na alles wel over 2,5 goals.
0 Vind ik leuk's
FC Zwolle - Sparta Rotterdam
Zwolle lijkt vorig weekend echt los te zijn gekomen en heeft met 4 doelpunten vertrouwen kunnen tanken bij AGOVV.
Morgenavond staat een serieuze krachtmeting te wachten tegen concurrent Sparta.
Sparta zal deze wedstrijd starten zonder het sterke centrale duo Veldmate/Luirink. De eerste is geblesseerd, de tweede geschorst.
Bentem en Slijngard zullen daarom centraal achterin spelen. Vrij verassend, zeker de keuze op Slijngard. Maar wel te verklaren, gezien de wendbaarheid en lengte (ook klein dus) van Zwolle spits Mamedov.
Over Zwolle is nog vrij weinig teamnieuws te vinden en verwacht dus dat ik morgen nog een edit doe op deze post!
Wat ik wel over Zwolle kan vertellen is dat ze as usual een kleine voorsprong op Sparta hebben vanwege het kunstgrasveld waar ze op spelen.
Sparta mist imo nog altijd een echte spits en treed aan met een onervaren centrale duo wat kwetsbaar zal zijn.
Zwolle begint de vorm te vinden en het kunstgras veld is een pre voor de thuisclub, verwacht dan ook een thuiswinst.
Cambuur - Fortuna Sittard
Na een makkelijke overwinnig op AGOVV, volgde een terechte nederlaag thuis tegen Eindhoven en een gestolen punt in Den Bosch.
Het is duidelijk dat bij de Leeuwarders nog niet alle nieuwe spelers hun plek gevonden hebben en het ontbreekt duidelijk aan automatisme.
El Makrini (basis) is geblesseerd en zowel Bakker, De Vries en Barto zijn twijfelachtig.
Fortuna is verassend sterk gestart met een 'goede nederlaag' bij Sparta en daarna 2 ruime thuis overwinningen.
Men blaakt van het vertrouwen en wetende dat er nu nog iets te halen is in Leeuwarden, zal dit gevoel alleen maar sterker maken.
Er zijn geen geblesseerden en dus zal Dusseldorp geen wijzigingen aanbrengen in het elftal dat vorige week speelde.
Wanneer Barto en De Vries niet volledig fit zijn is hier iets te halen voor Fortuna. De odds zouden imo 2.00 - 3.50 moeten zijn.
Zelf speel ik de Aziatische handicap +1, voor degene die geen Aziatische handicap spelen raad ik X2 aan @ 2.40
Kom vanavond of morgenmiddag terug voor Telstar - Dordt en Helmond - Eindhoven.
0 Vind ik leuk's
Top! Verwijs dit topic door op mijn topic. Ga zo door! Hoest met de ROI!? :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Geen idee hoe dat allemaal werkt:P
Ik heb wel wat stats van de tijd dat ik begonnen ben @ punteam. Daar plaats ik 1 unit per bet (= 80 dollar).
35 units gebet, sta daar op +5.9 unit wat 471 dollar is. Daar staat dat mn ROI 16.84% is?
Verloor helaas m'n laatste 2 bets waardoor ik m'n mooie winst weer zie dalen. Stond een tijdje op 25% ongv.
Van de 35 bets (allemaal aziatische handicap) overigens 17x goed, 3x half goed (halve winst dus), 4x half fout (helft inleg terug), 2x void, 9x fout.
punteam betaald mij hier overigens voor, het is geen bookie ofzo, maar een goksyndicaat. Ik geef de tips, zij betten erop en als ik winst maak, krijg ik daar een deel van.
0 Vind ik leuk's
Voor een voorbeschouwing voor speelronde 4 in de NL Jupiler League heeft PSVKevin zojuist een voorbeschouwing geschreven:
- https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-nederlandse-jupiler-league-speelronde-4/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Helmond Sport - FC Eindhoven.
Dit is een kleine derby, beide teams hebben niet zo'n grote supportersschare maar het uitvak zal toch uitverkocht zijn en dat zal het derby gevoel toch wat opschroeven.
Helmond Sport is met 6 op 9 prima begonnen. Voetballend is het nog niet fantastisch, maar de resultaten zijn wel goed voor het moraal.
De overwinningen tegen Sparta en Eagles zijn knap, maar niet helemaal terecht. Sparta vergat 0-2 te maken en eindigde de wedstrijd met 9 man na flink wat persoonlijke fouten van de Roon. Uit bij de Eagles was wederom (een omstreden) rode kaart van grote invloed op het resultaat.
FC Eindhoven is de trotste koploper met 9 op 9.
Na 2 goede wedstrijden, was Telstar verrassend de sterkere ploeg in Eindhoven. Het ontbrak echter aan scherpte bij de Witte Leeuwen waardoor Eindhoven alsnog enigszins gelukkig met de winst ging lopen.
Van der Rijt en Van Kouwen zijn niet inzetbaar voor Eindhoven, verder zijn er geen ontbrekende spelers.
Bij Helmond ontbreekt Gijo-Velasco en is Nygaard twijfelachtig.
Ik ga hier voor een spectaculaire, open wedstrijd tussen 2 teams met vertrouwen en zoals gebleken is, scorend vermogen.
Pick: Over 3.5
0 Vind ik leuk's
Telstar - FC Dordrecht
Na 2 hele matige wedstrijden toonde Telstar toch progressie, uit bij Eindhoven.
Ze gingen met 0 punten weg, maar wisten wel hun 1e goal te maken en hadden recht op de volle 3 punten.
Via goede combinaties werden er flink wat kansen gecreëerd maar helaas voor hen, stond het vizier nog niet op scherp.
Jan Poortvliet (trainer Telstar) houd altijd vast aan zijn offensieve speelstijl wat vaak spectakel oplevert, maar vanwege gebrek aan kwaliteit vooral in defensief opzicht, komen daar vaak veel goals uit.
Telstar zal het moeten doen zonder de geblesseerde Varkevisser, Grootfaam en Sari. Fafiani is geschorst.
FC Dordrecht is voor mij een aardige verassing so far dit seizoen. Ik had ze erg laag ingeschaald, maar Theo Bos heeft het daar al aardig op de rit. Na 2 goede wedstrijden tegen Volendam en Emmen waar ze zichzelf vergaten te belonen, werd er afgelopen maandag met speels gemak gewonnen van titel favoriet Willem II.
Ze creëren kansen aan de lopende band en de overwinning van maandag zal enorm veel vertrouwen geven.
Post is geblesseerd, Kousemaker onzeker (zwangere vrouw op punt van bevallen) en Coster komt terug van een schorsing.
Dordrecht won afgelopen 4 jaar bij Telstar en heeft maandag geimponeerd. Dat vertrouwen + de open speelstijl van Telstar neigt mij ook in deze wedstrijd te betten op goals.
Over 3.0, Uit winst
Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.