Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Jupiler League 2011/2012

Beste allen,
Gek genoeg ben ik nog geen topic voor deze prachtige competitie tegengekomen!
Ik zal me eerst even kort voorstellen;
Ik ben Tom Stevens, 20 jaar en zoals aan mijn naam te zien is, fan van FC Den Bosch.
Zo'n 4 jaar geleden ben ik begonnen met betten. Waar het me eerst vooral om zsm winst maken ging, probeer ik het nu wat professioneler aan te pakken dmv single betting.
Waar ik als supporter enorm baal dat we al jaren in de Eerste Divisie vertoeven, heeft het me wedgebied juist voordelen opgeleverd. Ik denk dat ik van mezelf kan zeggen dat ik de teams door en door ken. Wie zijn de talenten, welke spelers komen te kort voor het betaald voetbal en vooral wie is er geblesseerd of geschorst, twijfelachtig of wanhopig uit vorm?
Voor mijn gevoel nemen de bookies deze competitie wat minder serieus en worden odds vaak gesettled op basis van statistieken. Hierdoor is de value vaak makkelijker te vinden dan op grotere competities.
Afgelopen seizoenen heb ik hier mijn voordeel mee kunnen doen, waarna ik op een internationaal forum mijn picks + preview ben gaan posten (Voor sommige wel bekend, bettingadvice.com/forum). Hieruit heb ik een klein 'baantje' overgehouden en nu ik erachter gekomen ben dat er dus ook een Nederlandse community is, zal ik ook hier mijn picks + preview gaan posten in de hoop samen naar meer winst te gaan!
Voor de mensen die mij evt kennen van bettingadvice, ik zal hier en daar dezelfde preview posten, alleen daar Engels, hier Nederlands. Sta er dus niet van te kijken dat het precies hetzelfde is :P.
Ik speel overigens alleen de Aziatische markt, die zul je dus even moeten 'vertalen' naar gewone bets en odds;-).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtomfcdb in 17-08-2011 08:48 Voetbal
in 17-08-2011 08:48 Voetbal
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zwolle zal wel moeten. Het begin van Zwolle na de winterstop is bijna een kopie van dat van vorig jaar: matig voetbal en tegenvallend aantal behaalde punten. MVV Maastricht zou dan makkelijk te doen moeten zijn, maar in de voetballerij is alles mogelijk.
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Willem 2 staat wel hoog.
0 Vind ik leuk's
Wij gaan voor het nieuwe seizoen 2012-2013 verder in dit topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-nederlandse-jupiler-league-2012-2013-1238/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.