Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Italiaanse Serie A 2013-2014

Napoli Top 3 Finish, 7/10 @2.00 (Betfred, Unibet, 888Sport)
Cavani was natuurlijk een geweldenaar, maar met het geld dat hij opleverde is flink geïnvesteerd. Met aankopen als Albiol, Callejon, Reina, Mertens en natuurlijk Higuain ben je er in mijn ogen over het geheel genomen zelfs op vooruit gegaan. Napoli lijkt nog allerminst uitgewinkeld, want een bod van 32 miljoen op de Colombiaan Jackson Ramirez werd onlangs afgewezen.
Al met al denk ik dat deze odd veel te hoog staat en dat Napoli net als vorig seizoen als tweede achter Juventus zal eindigen. AC Milan lijkt met Balotelli de geduchtste concurrent, maar die heeft op het halen van Zapata na eigenlijk nog niets noemenswaardigs gedaan op de transfermarkt en is in mijn ogen minder dan Napoli. En dat terwijl AC Milan bij de meeste bookies voor deze pick een odd van om en nabij de 1.4 krijgt. Wat mij betreft weet enkel BetVictor deze pick op de juiste waarde in te schatten. Die bieden 1.57 voor Napoli en 2.00 voor AC Milan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 28-07-2013 10:58 Voetbal
in 28-07-2013 10:58 Voetbal
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mee eens Jeroen! Napoli heeft denk ik een prima slag geslagen. Ook denk ik dat we volgend seizoen met Fiorentina nog wel een leuke hebben. Met onder andere de aankopen van Gomez, Llicic en Cuadrado hebben ze op elke linie aardige aanwinsten. Een gooi naar de titel vind ik totaal geen gek idee, helemaal niet na vorig seizoen.
Aan de kant van Juventus zijn Llorente, Ogbonna en Tevez natuurlijk de grote namen. Al ben ik benieuwd of er nog meer gaat komen.
En als laatste ben ik benieuwd hoe Strootman het gaat doen bij onze Romeinse vrienden. In de laatste oefenwedstrijd vond ik hem verre van goed en miste die ook nog wat aardige kansen..
Denk sowieso dat we weer een spannend seizoen Serie A krijgen! Met meer dan 250 nieuwe spelers tot nu toe lijkt het weer een interessant seizoen te worden :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Vanaf dit adres post ik alle tips over de Serie A voor komend seizoen; http://serieabettingadvice.blogabet.com/
Staan er momenteel al twee op!
0 Vind ik leuk's
Ik volg u joost lets make money (y)
0 Vind ik leuk's
Nieuwe tip voor de eerste speelronde;
Verona - AC Milan
Pick: Under 2,5 goals @ 1.92

Verona is een van nieuwkomers van het komende seizoen Serie A. De ploeg, die vorig jaar tweede werd in de Serie B, kwam doormiddel van play-offs in de Serie A terecht. Hellas Verona staat te boek als een verdedigend goede ploeg. Het zegt genoeg dat vorig jaar het grootste verlies ook niet meer dan 2-0 bedroeg. Het wist maarliefst 19 ‘clean sheets’ te houden en kreeg maar 32 tegendoelpunten te verwerken, het laagste in de Serie B. Doel van dit seizoen is overleven. Ze zullen het verdedigende aspect gaan brengen dit seizoen en hopen op snelle counters waar het soms eens een goaltje kan meepikken. Ook is het opvallend dat het vorig jaar ‘maar’ 67 keer wist te scoren, dit is het laagste in de top 5 van vorig seizoen.
Een hoop spelers kwamen en een stuk minder gingen er weg. Luca Ceccarelli ging naar Spezia, Pesoli ging naar Carpi, Zampano ging Juve Stabia en Kiakis ging naar Carpi. Er mag toch wel gesteld worden dat de ploeg grotendeels intact is gebleven. Dit waren overigens geen spelers uit de vaste basiself van vorig jaar.
Er kwamen een stuk meer spelers. Omdat er over veel spelers niet te vinden is zal het zich uit moeten wijzen hoe ze presteren in de eerste rondes. Slechts een aantal spelers doen er toe; verdediger Cacciatore van Sampdoria, middenvelder Sala van HSV. Opvallend is dat er maarliefst acht nieuwe verdedigers werden aangetrokken en slechts twee aanvallers. Ook hieruit is af te leiden dat ze het vooral op overleven gaan zetten.
Slechts twee vriendschappelijke wedstrijden werden gespeeld. Dat waren de wedstrijden tegen Feyenoord en tegen Levante. Tegen Feyenoord werd knap gewonnen met 1-0 terwijl ze tegen Levante onderuit gingen met 2-1. Ook moet gezegd worden dat Hellas een groot stadion heeft. Er kunnen maarliefst 45.000 mensen in, het kan daar dus best kolken!
Aan de andere kant hebben we AC Milan. De ploeg, die vorig jaar derde werd achter Napoli en Juventus, zal ook dit seizoen weer voor een top 3 notering gaan en hopelijk meer druk op de Scudetto kunnen uitoefenen dan afgelopen jaar. Het verhaal van Milan afgelopen seizoen begon niet goed. Het verloor voor de winterstop nog wel eens wat onnodige wedstrijden en de druk was groot bij de ploeg. Pas na de winterstop, mede door Balotelli, kwam de ploeg steeds meer richting de bovenkant van de ranglijst en verloor het slechts een keer; 1-0 tegen Juventus.
AC Milan is niet erg actief geweest op de transfermarkt. Zapata kwam over Villareal, Poli kwam over van Sampdoria en Constant kwam van Genoa. Weinig spelers vertrokken ook dusver. Er blijkt vergaande interesse te zijn in Ljajic die over moet komen van Fiorentina. Maar Fiorentina weigert vooralsnog mee te werken en vraagt meer dan er betaald wilt worden. Ook Honda leek te komen maar dat ketste ook af. Met dit team (Balotelli, Ronbinho, Boateng, Pazzini) moet het wel degelijk mogelijk zijn om te CL te halen, alleen versterkingen zijn nooit mis.
Het is voor AC Milan te hopen dat het beter begint in de eerste seizoenshelft dan dat het vorig jaar deed. Met 12 goals in de laatste 13 wedstrijden zullen ze het weer van Balotelli moeten hebben om CL plaatsen af te dwingen. Dat moet te halen zijn, mits de ploeg scherp begint. Met Fiorentina, Napoli en Juventus die allemaal versterkingen haalde moet AC Milan aanpoten om niet achter te raken. Hellas Verona speelt de eerste wedstrijd thuis wat natuurlijk goed voor ze is. Met 45.000 man kan AC Milan het wel eens lastig krijgen en moet het presteren. Hellas zal alles op alles zetten om niet groot te verliezen en niet meteen eraf te gaan. Denk wel dat AC Milan wint, maar het zal niet makkelijk gaan. Value ligt hierin zeker op Hellas en doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Parma - Chievo
Een typische thuisploeg tegen een zwakke uitploeg. En zoiezo heeft Parma meer kwaliteit op het veld staan dan Chievo, denk aan een Biabany of Cassano die Parma in de gelederen heeft. En dan ook nog eens de eerste thuiswedstrijd voor Parma van het nieuwe seizoen. Extra motivatie dus voor Parma om deze pot te winnen. En dat gaan ze doen ook!

Mijn wedtip: Parma wint @ 1,85
0 Vind ik leuk's
Helaas de pick van Milan verloren. Value was, zoals vermeld, sowieso op Hellas. Dit lieten ze dan ook in de tweede helft vooral zien. Milan begon goed, overheerste en scoorde al snel de 0-1. Toch kwam Hellas nog terug (door Toni) en na de rust ging het goed door met kansen creeeren en Milan kwam er niet meer aan te pas. Door alweer een goal van Toni werd het 2-1 en werd de pick verloren. Met live spelen nog klein beetje goed gemaakt maar toch jammer! Volgende keer weer beter.
SerieAbettingadvice.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd voor wie mee heeft gedaan deze ronde met de tips, bijna +18 units winst deze ronde! :) Er staan al enkele picks online voor komend weekend, succes voor degene die meedoen!
Serieabettingadvice.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
goed bezig joost (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Alweer gefeliciteerd voor diegene die meegespeeld hebben dit weekend. +19 units dit weekend! :) wat een totaal maakt van +37 tot nu toe.
Serieabettingadvice.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
Laatste grote transfers in de Serie A;
Kaka naar Milan! Goed nieuws voor de ploeg uit Milaan. Werd 4 jaar geleden verkocht voor bijna 70 miljoen, wist niet de indruk achter te laten in Madrid en gaat nu transfervrij terug naar Milaan. Gaat ongeveer 4 miljoen per jaar verdienen en hoopt 15 september weer te spelen, uit tegen Torino.
Matri ook naar Milan. De 29 jarige aanvaller komt over voor ongeveer 11 miljoen van Juventus. Wist hier 27 keer te scoren in 69 duels voor de ploeg uit Turijn. Speelde vroeger al bij de ploeg en heeft ook al met Allegri gewerkt bij Cagliari.
Ook vertrok Boateng van Milan naar Schalke 04, een flink verlies als je het mij vraagt. Toch vangen ze het aardig op tot nu toe met de bovenstaande aanwinsten, waaronder ook Birsa onder valt.
Rebic naar Fiorentina. Met het vertrek van Ljalic naar AS Roma (scoorde overigens afgelopen weekend in de 3-0 overwinning tegen Verona) voor ongeveer 11 miljoen hebben ze meteen een vervanger ervoor binnengesleept. Ljalic dient als vervanging voor Lamela die naar Tottenham ging voor 30 miljoen euro.

Zapata naar Napoli.
Kwam over van de argentijnse ploeg Club Estudiantes de La Plata waar de 22 jarige aanvaller 19 keer wist te scoren in 44 duels.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.