Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Italiaanse Serie A 2013-2014

Napoli Top 3 Finish, 7/10 @2.00 (Betfred, Unibet, 888Sport)
Cavani was natuurlijk een geweldenaar, maar met het geld dat hij opleverde is flink geïnvesteerd. Met aankopen als Albiol, Callejon, Reina, Mertens en natuurlijk Higuain ben je er in mijn ogen over het geheel genomen zelfs op vooruit gegaan. Napoli lijkt nog allerminst uitgewinkeld, want een bod van 32 miljoen op de Colombiaan Jackson Ramirez werd onlangs afgewezen.
Al met al denk ik dat deze odd veel te hoog staat en dat Napoli net als vorig seizoen als tweede achter Juventus zal eindigen. AC Milan lijkt met Balotelli de geduchtste concurrent, maar die heeft op het halen van Zapata na eigenlijk nog niets noemenswaardigs gedaan op de transfermarkt en is in mijn ogen minder dan Napoli. En dat terwijl AC Milan bij de meeste bookies voor deze pick een odd van om en nabij de 1.4 krijgt. Wat mij betreft weet enkel BetVictor deze pick op de juiste waarde in te schatten. Die bieden 1.57 voor Napoli en 2.00 voor AC Milan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 28-07-2013 10:58 Voetbal
in 28-07-2013 10:58 Voetbal
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
+5 deze ronde. Erg slechte wedstrijd van Juventus zorgde ervoor dat het bij 3/4 bleef dit weekend. Gefeliciteerd voor degene die mee hebben gespeeld!
SerieAbettingadvice.blogabet.com
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
+ 14 tot nu toe. Bologna liet het een beetje afweten in eigen huis. Er staan nog twee bets open voor vanavond. Succes vanavond!
0 Vind ik leuk's
+17 dit weekend, iedereen gefeliciteerd die meespeelde!
0 Vind ik leuk's
Prima bezig (y)
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn
Tot nu toe staan we +1 voor deze ronde (+72 totaal). Voor vanavond alleen nog Torino - Internationale over, succes!
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
Tot nu toe staan we +1 voor deze ronde (+72 totaal). Voor vanavond alleen nog Torino - Internationale over, succes!

Ben vanaf deze week beginnen meespelen Joost, aangezien je de afgelopen weken een mooie profit hebt behaald. Heb niet alles meegespeeld (Aziatische handicaps kan ik niet bij mijn bookmakers), en heb een kleine winst voor deze eerste keer. Bedankt en doe zo voort!
PS: Torino - Inter BTS is ook al binnen ;-)
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
joostvwillegen:

Ben vanaf deze week beginnen meespelen Joost, aangezien je de afgelopen weken een mooie profit hebt behaald. Heb niet alles meegespeeld (Aziatische handicaps kan ik niet bij mijn bookmakers), en heb een kleine winst voor deze eerste keer. Bedankt en doe zo voort!
PS: Torino - Inter BTS is ook al binnen ;-)

Geen probleem Hypnotis, doe het graag. Inderdaad, Torino - Internationale was geen moeilijke wedstrijd om binnen te halen. +76 totaal en +5 deze ronde!
0 Vind ik leuk's
lekker bezig joost (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Tot nu toe +7 voor deze ronde van Serie A. Livorno en AS Roma vielen toch wel lichtelijk tegen waardoor het niet meer kon zijn. Voor vanavond nog Lazio - Cagliari over en dan de midweekse speelronde. Veel succes!
62 picks
+ 83 totaal
+ 7 ronde 9
+29% yield
0 Vind ik leuk's
Lekker bezig Joost, ik ga je toch maar wat meer volgen haha. Succes verder!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.