Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hieronder de odds voor speelronde 2 in de Eredivisie:

Ajax - Vitesse 1,18 6,50 13,00
FC Twente - Heerenveen 1,57 3,81 6,76
PSV - De Graafschap 1,17 6,50 13,00
AZ Alkmaar - FC Groningen 1,60 3,75 5,26
VVV Venlo - Heracles Almelo 2,51 3,25 2,75
Excelsior - Feyenoord 6,00 3,75 1,60
FC Utrecht - NAC Breda 1,85 3,50 4,00
Willem II - NEC 2,56 3,25 2,88
ADO Den Haag - Roda JC 2,50 3,26 2,66

Tips voor komend weekend zo op het eerste oog:
- Excelsior-Feyenoord (2) 1.60
- FC Utrecht-NAC (1) 1.85
- Ado Den Haag - Roda JC (2) 2.66
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Feyenoord lijkt me zeker een zekerheid komend weekend. Utrecht zie ik thuis ook niet al te veel problemen hebben met NAC en PSV laat gaat spaan heel van de Graafschap.

Verder denk ik een gelijkspelletje bij Twente - Heerenveen en walst Ajax over Vitesse heen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ajax - Vitesse, lijkt me een typische over wedstrijd. Over 2.5 goals lijkt me een zekerheid, over 3.5 wordt het ook wel verwacht ik.

Psv - De Graafschap, No bet. Zou logisch wezen als psv wint maar zit geen value in. Ik geef onszelf nog wel een klein kansje, Youssouf Hersi heeft een contract getekend. Hij moet alleen nog door de Griekse bond vrij worden gegeven...

Excelsior - Feyenoord, twee onervaren teams. Maar de jonkies van Feyenoord moeten de jonkies van Excelsior weg kunnen spelen. Ik zeg Feyenoord rust en eindstand 2/2 of Feyenoord wint met 2 goals verschil.

Verder zegt me gevoel dat Den Haag thuis met 1-0 van Roda wint.
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor deze wedstrijden :

VVV Venlo - Heracles Almelo 2 (2.75)
Een notering van 2.75 vind ik toch wel mooi voor een aardig draaiend team dat tegen een degradatie kandidaat moet spelen. Daarom ga ik zeker voor winst Heracles.

Excelsior - Feyenoord 2 (1,60)
Feyenoord zal deze derby van Excelsior (satelliet club)zeker gaan winnen van het veel zwakkere Excelsior wat ook nog eens met de club belangen van Feyenoord te maken heeft.

FC Utrecht - NAC Breda 1(1,85)
Ik heb van FC Utrecht tot nu toe nog veel meer voetbal gezien dan van NAC. FC Utrecht zal thuis met Mertens zeker voor de winst gaan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Opletten waar de heer E. Janssen gaat fluiten, hij geeft onwijs makkelijk penalty's.(vasthouden) Zie Willem II - NEC. Misschien voor een 2,5+ goals dan.
0 Vind ik leuk's
Wel interessant om te vermelden is dat Vitesse overgenomen gaat worden door de steenrijke zakenman Merab Zjordania. Zal hij Vitesse kampioen van Nederland gaan maken ? En wat heeft dit voor invloed op het Nederlandse voetbal ? En als de zakenman veel geld investeert dan zal Vitesse vast ook mee gaan doen om het kampioenschap.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Heereveen - Nac breda, al was dit al een zekerheidje, nu de bezetting van de bank al mager was en de wedstrijd tegen FC Utrecht (3-1 verlies) maakte het zondag allemaal nog nijpender. Kees Kwakman viel uit met een kuitblessure, terwijl Jens Janse en Donny Gorter vanwege hun rode kaart een schorsing wacht.
0 Vind ik leuk's
[quote]Heereveen - Nac breda, al was dit al een zekerheidje, nu de bezetting van de bank al mager was en de wedstrijd tegen FC Utrecht (3-1 verlies) maakte het zondag allemaal nog nijpender. Kees Kwakman viel uit met een kuitblessure, terwijl Jens Janse en Donny Gorter vanwege hun rode kaart een schorsing wacht.

Heerenveen-NAC lijkt me prima om op in te zetten. Heerenveen laat goed voetbal zien en NAC valt me tegen. Met de hier bovengenoemde informatie kan het thuis voor Heerenveen gewoon niet misgaan. Voor 1.80 (Betclic) vind ik dit een erg interessante weddenschap.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
voor van het weekend alleen op ajax over 3.5 en op utrecht
0 Vind ik leuk's
Feyenoord gaat het dit seizoen weer erg moeilijk krijgen zeg nu weer moeizaam gelijkgespeeld bij Heracles.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.