Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ik zou als ajax zijn spelers scouten zoals groningen en heereveen hebben gedaan. Een nieuwe jonge saurez. Ik weet dat dit een droom is maar toch. Ajax heeft ik verlies gemaakt. En daarom moeten ze de jeugd meer brengen. Mijn eigen club nac tjah, ik denk dat ik daar niet over moet gaan praten, want ze spelen zo slecht. Ze hebben een spits nodig zolang amoah er niet is. Misschien komt boukhari naar NAC. Even af wachten maar verwacht het niet. Het zal dit seizoen rechterrijtje bovenin worden maar je weet het nooit. Dit seizoen kan je makkelijk bij nac dikke verliezen verwachten. Ook zal ik dit seizoen veel op Ajax en psv wedden en twente, want die winnen gewoon veel waar je dan ook veel winst mee maakt.

ze hebben ook 2 punten mindering.. ik denk dat nac 9-12e eindigd..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]

ze hebben ook 2 punten mindering.. ik denk dat nac 9-12e eindigd..

Ik had zo'n speler van NAC nog in een interview horen zeggen dat NAC mee gaat doen voor een plek bij de eerste 5. Ik denk ook dat NAC het dit seizoen zeker niet goed gaat doen. Ik denk een plek 8 tm 12 en als ze toch hoger eindigen hebben ze gewoon flink geluk gehad.
0 Vind ik leuk's
Unibet
PSV heeft na Reis nu ook Berg binnen ik denk dat datwel een produktief sitsenkoppel gaat worden en mogelijk PSV hetlandskmpioenschap gaat bezorgen. Het is nog even afwachtenwat er allemaal bij Ajax gaat gebeuren zodra alle transfers bekend zijn kan ik beter een inschatting maken van wie kampioen gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
1. PSV
2. Twente
3. Feyenoord
4. AJAX.

Zou jol nu echt vertrekken naar fullham? Ajaz zegt van niets te weten.. maar mogen eigelijk ook niets zeggen, omdat het beursgenoteerd is tot maandag. Het wordt genoemt bij veel voetbalrelateerde websites (voetbalzone, VI http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112934)en een betrouwbare engelse krant: The guardian.

Ik hoop het niet voor ajax.. maar het rommelt wel erg daar nu allemaal

0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Mijn eindstand voor komend seizoen:

1. PSV
2. Ajax
3. Fc Twente
4. AZ
5. Feyenoord
6. Heerenveen
7. Fc Utrecht
8. Fc Groningen
9. Roda JC
10. Nac
11. Heracles
12. NEC
13. Vitesse
14. Willem 2
15. Ado den Haag
16. VVV
17. De Graafschap
18. Excelsior
0 Vind ik leuk's
@RobinNec:
Ik moet zeggen dat je lijstje aardig met mijn lijstje overeen komt. Ik zou Feyenoord iets lager willen plaatsen om vervolgens Utrecht & Groningen iets omhoog te plaatsen. Heerenveen zie ik op plaats 9 o.i.d.

@fc-wydad
Ik denk inderdaad dat hij weggaat bij Ajax. De commentator die vanavond op RTL7 verslag deed van de wedstrijd Porto - Ajax had het er de hele tijd over. Morgen zullen we meer weten inderdaad!

@wedden
Ik denk dat Berg een fantastische aankoop voor PSV is. Hij zou wel eens de nieuwe topscorer van Nederland kunnen worden. Bij Groningen deed hij het erg goed en met wat meer ballen legt hij ze er waarschijnlijk nog makkelijker in. Hopelijk laat hij zijn vieze overtredingen in Duitsland liggen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hier mijn voorspelling van de Eredivisie voor het seizoen 2010/2011 als er meer transfers bekend worden zal ik mijn voorspelling ook wel aanpassen. Momenteel denk ik toch echt het volgende :

1. PSV
2. Ajax
3. Fc Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. Heerenveen
7. Fc Utrecht
8. Fc Groningen
9. Roda JC
10. Nac
11. NEC
12. Heracles
13. Vitesse
14. Ado Den Haag
15. Willem II
16. De Graafschap
17. VVV
18. Excelsior
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jol zal daar wel een paar keer zoveel gaan verdienen. Ik zou in zijn geval hetzelfde doen denk ik.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Jol zal daar wel een paar keer zoveel gaan verdienen. Ik zou in zijn geval hetzelfde doen denk ik.

Als je een contract hebt moet je je daar aan houden, niet meer en niet minder. Fulham zal het contract van Jol wel afkopen lijkt me.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.