Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Heerenveen-NAC lijkt me prima om op in te zetten. Heerenveen laat goed voetbal zien en NAC valt me tegen. Met de hier bovengenoemde informatie kan het thuis voor Heerenveen gewoon niet misgaan. Voor 1.80 (Betclic) vind ik dit een erg interessante weddenschap.

Gefeliciteerd! 1.80 voor Heerenveen is inderdaad een leuke.

[quote]voor van het weekend alleen op ajax over 3.5 en op utrecht

Ajax had genoeg kansen om ook het vierde doelpunt te maken, helaas pindakaas :-(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Voor komend weekend zit ik te denken aan : 2,5+ goals bij Willem II - Groningen (1.6), 2,5+ NEC - Heerenveen (1.55), 2,5+ De Graafschap - Ajax (1.37), 2,5+ AZ - Excelsior (1.5)

Verder blijf ik van overwinningen voor teams af, vind de quotes niet bepaald hoog.
0 Vind ik leuk's
[quote]Voor komend weekend zit ik te denken aan : 2,5+ goals bij Willem II - Groningen (1.6), 2,5+ NEC - Heerenveen (1.55), 2,5+ De Graafschap - Ajax (1.37), 2,5+ AZ - Excelsior (1.5) Verder blijf ik van overwinningen voor teams af, vind de quotes niet bepaald hoog.

je bent al aardig op weg konego nog az en ajax (Y)
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Heb je die in een combi gespeeld Konegro13? Zo ja, leuk gedaan ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik had Willem II-FC Groningen goed (quote 2.16) FC Groningen won erg gemakkelijk zonder echt heel goed te voetballen.
en NEC-SC Heerenveen Quote(2.56) fout. Was een erg leuke wedstrijd met uiteindelijk een gelijkspel. NEC voetbalde toch beter dan ik had verwacht.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Heb je die in een combi gespeeld Konegro13? Zo ja, leuk gedaan ;-)

Nee niet bij elkaar, wel in andere combi's ;) Alleen AZ nog :)
0 Vind ik leuk's
Ik verwacht dat ajax kampioen word.
En willem 2 degradeert
0 Vind ik leuk's
Twente/psv kampioen, let op
0 Vind ik leuk's
100 % zeker dat NEC het NIET wordt
0 Vind ik leuk's
[quote]100 % zeker dat NEC het NIET wordt

Hahaha hier in nijmegen zijn we al bij als we 12e worden :P

Psv wordt kampioen..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.