EK Kwalificatie 2012 wedstrijden
Aanstaand weekend start de WK Kwalificatie voor het EK 2010 in Oekraine en Polen. Er zijn in totaal 9 poules met in totaal 51 landen die strijden om 14 deelname plaatsen (Oekraine en Polen zijn al geplaatst). Alle groepswinnaars plaatsen zich direct, en de beste nummers 2 ook. De overige nummers 2 maken in 3 playoff wedstrijden (thuis & uit) uit wie er ook naar het EK mogen.
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
De gastlanden hebben in het verleden niet al te vaak meegedaan aan een EK. Polen maakte haar debuut in 2008 (totaal 1 deelname) en Oekraine heeft zelfs nog nooit meegedaan.
De eerste wedstrijden van het weekend zijn:
donderdag 2 september
20:15 Israel Malta info
vrijdag 3 september
17:00 Armenie Ierland info
18:00 Kazachstan Turkije info
18:30 Andorra Rusland info
18:30 Moldavie Finland info
19:00 Faroer Eilanden Servie info
19:00 Portugal Cyprus info
19:30 Montenegro Wales info
20:00 Letland Kroatie info
20:00 Roemenie Albanie info
20:00 Zweden Hongarije info
20:15 Litouwen Schotland info
20:15 Luxemburg Bosnie-Herzegovina info
20:30 Estland Italie info
20:30 Slowakije Macedonie info
20:45 San Marino Nederland info
20:45 Liechtenstein Spanje info
20:45 Belgie Duitsland info
20:45 Griekenland Georgie info
20:45 Slovenie Noord-Ierland info
21:00 Engeland Bulgarije info
21:00 Frankrijk Wit-Rusland info
21:00 IJsland Noorwegen info
dinsdag 7 september
00:00 Servie Slovenie info
21:00 Groep D Frankrijk Roemenie
Meningen, tips, blessures, geouwehoer over het EK en meer over het EK plaats je dan ook in dit topic!
Laten we hopen dat het NL XI-tal ook geen problemen zal ondervinden tijdens haar eerste 'horde' die San Marino heet.
De odds van 1.01 bij Bwin (Nederland wint) moet iedereen, ik herhaal, iedereen vanaf blijven!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
faroer eilanden-n.ierland....handycap 1-0 : winst n.ierland 2.00
Dit is wel een goede tip. Denk dat ik die wel mee neem :)
Dit is wel een goede tip. Denk dat ik die wel mee neem :)
[quote]Goede middag.......Ben nieuw hier en ben benieuwd of jullie nog leuke weddenschappen hebben staan voor dinsdag?
Heb zelf een yankee:
Kazakhstan-duitsland........handycap 2-0 : winst duitsland 2,00
azerbaijan-turkije...........handycap 1-0 : winst turkije 2.06
schotland-spanje......handycap 1-0 : winst spanje 2,18
Trixie:
zelfde handycaps.......duitsland,turkije en Spanje
Wat vinden jullie ervan?
Ten eerste welkom op voetbalwedden.net! Verder vind ik je 4-combi wel aardig gevonden. Waar heb je deze afgesloten? Ook je trixie is zeker de moeite waard ;-)
Well done nu nog het resultaat afwachten!
Heb zelf een yankee:
Kazakhstan-duitsland........handycap 2-0 : winst duitsland 2,00
azerbaijan-turkije...........handycap 1-0 : winst turkije 2.06
schotland-spanje......handycap 1-0 : winst spanje 2,18
Trixie:
zelfde handycaps.......duitsland,turkije en Spanje
Wat vinden jullie ervan?
Ten eerste welkom op voetbalwedden.net! Verder vind ik je 4-combi wel aardig gevonden. Waar heb je deze afgesloten? Ook je trixie is zeker de moeite waard ;-)
Well done nu nog het resultaat afwachten!
Hakuna Matatttta.
1 combi voor vanavond:
Faroer Eilanden - Noord Ierland 2
Engeland - Montenegro Meer dan 1,5
Azerbeidjan - Turkije 2
Nederland - Zweden 1 DNB
Schotland - Spanje Meer dan 1,5
Succes iedereen met zijn bets (y)
Faroer Eilanden - Noord Ierland 2
Engeland - Montenegro Meer dan 1,5
Azerbeidjan - Turkije 2
Nederland - Zweden 1 DNB
Schotland - Spanje Meer dan 1,5
Succes iedereen met zijn bets (y)
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
leuke tips allemaal hier, want me wel opvalt is dat iedereen combi speelt. Wat is daar eigenlijk zo voordelig aan want je moet ze allemaal goed hebben. Waarom niet gewoon € 100,- op nederland bijvoorbeeld. Kans is groot dat ze winnen.
Ik hoor graag jullie tips wat een voordeel is van een combi.
Ik hoor graag jullie tips wat een voordeel is van een combi.
Niet iedereen heeft het geld over op 100 bv op Nederland te zetten ;)
En met combi's maak je de quotering hoger.. Wel een groter risico dat je de weddenschap verliest uiteraard
En met combi's maak je de quotering hoger.. Wel een groter risico dat je de weddenschap verliest uiteraard
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
Ten eerste welkom hier op voetbalwedden Mark veel spelen op een combi. Zelf heb ik het idee dat dit ook gestimuleerd wordt door de bookmakers zelf omdat als je bijv bij Bwin meerdere weddenschappen afsluit deze als je niet goed uitkijkt zomaar een combi worden. Het voordeel van een combi is dat je in 1x een heel groot bedrag kan winnen alleen is de kans ook vele malen groter dat de combi de mist in gaat. Ik denk dat combi's ook zo populair zijn doordat de te winnen bedragen veel hoger zijn dan bij normale weddenschappen.
Toto Sigarenboer
oke bedankt, ik heb dat bij bwin dus al idd keer gehad zonder dat ik het eigenlijk wist een combi heb afgesloten. Welke site heeft voor jullie een voorkeur ik zelf zit vaak bij bwin of Unitbet.
[quote]oke bedankt, ik heb dat bij bwin dus al idd keer gehad zonder dat ik het eigenlijk wist een combi heb afgesloten. Welke site heeft voor jullie een voorkeur ik zelf zit vaak bij bwin of Unitbet.
Voor mij hebben eigenlijk meerdere bookmakers de voorkeur. Dit omdat de quoteringen per wedstrijd en bookmaker erg van elkaar kunnen verschillen. Pak het quoteringen vergelijken systeem van deze website er maar eens bij dan kan je zien dat dat echt veel kan schelen. Als je bijv alleen maar bij 1 bookmaker ingeschreven staat dan ben je altijd gebonden aan de quoteringen die die bookmaker geeft.
Voor mij hebben eigenlijk meerdere bookmakers de voorkeur. Dit omdat de quoteringen per wedstrijd en bookmaker erg van elkaar kunnen verschillen. Pak het quoteringen vergelijken systeem van deze website er maar eens bij dan kan je zien dat dat echt veel kan schelen. Als je bijv alleen maar bij 1 bookmaker ingeschreven staat dan ben je altijd gebonden aan de quoteringen die die bookmaker geeft.
Toto Sigarenboer
[quote]Waarom niet gewoon € 100,- op nederland bijvoorbeeld. Kans is groot dat ze winnen.
Om nederland als voorbeeld te nemen, persoonlijk vind ik de quotes vaak aan de lage kant, en dan vind ik 100euro te veel geld(lees: risico) voor een "minimaal" winst bedrag.
Dan maak ik liever een leuke combinatie, waar ik minder geld aan besteed, en wat toch een mogelijk leuke uitkomst heeft.
Om nederland als voorbeeld te nemen, persoonlijk vind ik de quotes vaak aan de lage kant, en dan vind ik 100euro te veel geld(lees: risico) voor een "minimaal" winst bedrag.
Dan maak ik liever een leuke combinatie, waar ik minder geld aan besteed, en wat toch een mogelijk leuke uitkomst heeft.
[quote]Nederland - Zweden 1 DNB
Misschien een hele domme vraag, maar waar staat DNB voor? :-$ :-$
Misschien een hele domme vraag, maar waar staat DNB voor? :-$ :-$