Both teams to score Halftime & 2.5 Halftime
hallo zoals iedereen hier aanwezig heb ook ik al van alles geprobeert om lekkere winst te maken en soms lukt dat wel maar dikwijls ook niet.nu speel ik de laatste tijd dikwijls btts ht en 2.5 ht en wat blijkt ik maak tot nu toe wel degelijk winst met deze bets.odds zijn steeds rond de 4.8 voor btts ht en 6.3 voor 2.5 ht.zeker sinds de MLS opnieuw is begonnen gaat dit lekker je moet maar eens naar de uitslagen ht kijken.een voordeel is ook dat je bij 1/5 goed je inzet al terug hebt en ik zit momenteel bij 3/5 goed dus ruime winst.het is belangrijk om matchen te pakken in landen waar lekker gescoord word en ook nu er veel einde seizoens wedstrijden worden gespeeld woedt er meer gescoord dan anders. natuurlijk heb je ook een portie geluk nodig maar op dit moment wekt dit systeem bij mij.ik wou dit toch even delen en mss.is het ook even het proberen waard.veel geluk ermme.groeten Mats.
Ik heb nu jong fc utrecht- fc eindhoven 2.5/ht eerste.
Odds 5.2.
Jong fc utrecht en eindhoven beide zwakke verdediging en eerste speelronde verwacht ik veel knullige goals in het begin..
Mats doe jij altijd op first half met 2.5 of soms ook second?
Altijd eerste helft 2de helft zijn de odds veel lager.
Mats, ik heb een vraagje.
Zet jij op de wedstrijden die je uitgezocht hebt 2 maal in. Dus 1maal op btts halftime en 1 maal op 2.5 halftime?
Mats, ik heb een vraagje.
Zet jij op de wedstrijden die je uitgezocht hebt 2 maal in. Dus 1maal op btts halftime en 1 maal op 2.5 halftime?
Ja
niet mijn gewoonte om in de week te spelen maar die cl voorrondematchen die in 1match beslist worden kunnen wel eens van in het begin losbarsten .
ludogorets-midtjylland odd 4.8 voor btts/ht en odd 8 voor 2.5/ht
celtic-ferencvaros odd 5.1 en 6.
ludo 0-0 ht was kansloos.
celtic na 5 min 0-1 was ideaal kon direckt 130 uitcachen met 50 inzet maar deed het niet omdat ik zeker was dat celtic minstens 1x ging scoren . kansen genoeg maar bleef 0-1.
tijd voor een paar winners in het weekend ga extra mijn best doen.
weinig aanbod vandaag maar toch 3 matchen het proberen waard.
seraing-deinze 4.8 voor btts/ht en 8.5 voor 2.5 ht
jong utrecht-eindhoven odd 3.5 en 5.2
cambuur-nec odd 3.4 en 4.8
seraing scoorde 5x in eerste match en deinze moet winnen na het thuisverlies vorige week.
Eerste divisie altijd veel goals.1/2 gaat wel lukken daar denk ik.
mss pak ik oostende -anderlecht ook wel omdat oostende zeker gaat scoren maar toch ff opstelling anderlecht afwachten om te zien hoe ze de match gaan aanvatten.
Jammer dat jongfc utrecht niet kan scoren. Had al 3-0 na 10 minuten kunnen staan...
Jammer dat jongfc utrecht niet kan scoren. Had al 3-0 na 10 minuten kunnen staan...
seraing hetzelfde zoveel kansen 1ste helft.2de helft scoorde ze wel 3x.
gelukkig oostende nog gepakt 3.8 en 5.6.
vannacht hartford-pittsburgh pak ik ook maar odds pas in de live.
seraing hetzelfde zoveel kansen 1ste helft.2de helft scoorde ze wel 3x.
gelukkig oostende nog gepakt 3.8 en 5.6.
vannacht hartford-pittsburgh pak ik ook maar odds pas in de live.
odd 3.9 en 5.75 bij hartford
cerro-olympia odd 4.25 btts/ht en 7.5 over 2.5 ht