Both teams to score Halftime & 2.5 Halftime
hallo zoals iedereen hier aanwezig heb ook ik al van alles geprobeert om lekkere winst te maken en soms lukt dat wel maar dikwijls ook niet.nu speel ik de laatste tijd dikwijls btts ht en 2.5 ht en wat blijkt ik maak tot nu toe wel degelijk winst met deze bets.odds zijn steeds rond de 4.8 voor btts ht en 6.3 voor 2.5 ht.zeker sinds de MLS opnieuw is begonnen gaat dit lekker je moet maar eens naar de uitslagen ht kijken.een voordeel is ook dat je bij 1/5 goed je inzet al terug hebt en ik zit momenteel bij 3/5 goed dus ruime winst.het is belangrijk om matchen te pakken in landen waar lekker gescoord word en ook nu er veel einde seizoens wedstrijden worden gespeeld woedt er meer gescoord dan anders. natuurlijk heb je ook een portie geluk nodig maar op dit moment wekt dit systeem bij mij.ik wou dit toch even delen en mss.is het ook even het proberen waard.veel geluk ermme.groeten Mats.
na een weekje rust heb ik weer een aantal matchen uitgezocht die mij leuk lijken voor dit systeem.
Rwdm-brugge u23 btts/ht odd 5.3 en 2.5/ht odd 8
cherno-ludogarets odd 5 en 8.5
brno-sparta praag odd 4.7en 6
rops-hjk odd 6.1 en 5.6
shimuzu-yokahama odd 3.9 en 5.8
cerro-12de octobre odd 4.5 en 6
djugardens-goteborg odd 5en 8
van brugge u23 weet je niet hoe die voor de dag gaan komen maar rwdm speelde een prima voorbereiding met goede uitslagen tegen 1a ploegen.
ludo-sparta en hjk zijn favoriet en hoop dat de thuisploeg toch 1x scoort tijden de 1ste helft dan zitten er wel een paar leuke odds aan te komen.
japan ging vorige speeldag helemaaal los vandaar de enige match die daar vandaag gespeeld word.
bij cerro altijd veel doelpunten als ze thuis spelen.
lekkere dag weer 350 inzet 730 gewonnen.
voor morgen ga ik het simpel houden speel alle 7 matchen van de J1 in japan en hopelijk scoren ze evengoed als vorige speeldag.
nagoya odd 4 btts/ht en odd 5.75 voor 2.5 ht
Osaka odd 4.9 en 7.5
Tokyo odd 4.5 en 6.1
Kashima odd 4.2 en 6.5
Oita odd 4.9 en 8
Urawa odd 4.3 en 6.75
Yokohama odd 3.7 en 5.6
succes voor die meespelen.
mss volgen er nog tips als deze matchen zijn afgelopen.
japan leverde maar 230 euro op verlies van 120 dus.
straks westerlo-lierse 5.5 btts en 7.5 voor 2.5
brugge-beerschot 4.8 btts en5.7 voor 2.5
girona-elche bts 7.5 over 2.5 odd 14 maar zal wel 0-0 ht zijn .gokje
Niet te gek doen mats, het is een mooi systeem als je rustig je potjes pickt
Niet te gek doen mats, het is een mooi systeem als je rustig je potjes pickt
Idd Szura dit was een bet uit verveling met maar 5 euro inzet al waren de odds niet mis maar zoals verwacht 0-0 ht . volgend weekend gaan we er weer tegenaan.
niet mijn gewoonte om in de week te spelen maar die cl voorrondematchen die in 1match beslist worden kunnen wel eens van in het begin losbarsten .
ludogorets-midtjylland odd 4.8 voor btts/ht en odd 8 voor 2.5/ht
celtic-ferencvaros odd 5.1 en 6.
Ik heb nu jong fc utrecht- fc eindhoven 2.5/ht eerste.
Odds 5.2.
Jong fc utrecht en eindhoven beide zwakke verdediging en eerste speelronde verwacht ik veel knullige goals in het begin..
Mats doe jij altijd op first half met 2.5 of soms ook second?