Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Both teams to score Halftime & 2.5 Halftime

hallo zoals iedereen hier aanwezig heb ook ik al van alles geprobeert om lekkere winst te maken en soms lukt dat wel maar dikwijls ook niet.nu speel ik de laatste tijd dikwijls btts ht en 2.5 ht en wat blijkt ik maak tot nu toe wel degelijk winst met deze bets.odds zijn steeds rond de 4.8 voor btts ht en 6.3 voor 2.5 ht.zeker sinds de MLS opnieuw is begonnen gaat dit lekker je moet maar eens naar de uitslagen ht kijken.een voordeel is ook dat je bij 1/5 goed je inzet al terug hebt en ik zit momenteel bij 3/5 goed dus ruime winst.het is belangrijk om matchen te pakken in landen waar lekker gescoord word en ook nu er veel einde seizoens wedstrijden worden gespeeld woedt er meer gescoord dan anders. natuurlijk heb je ook een portie geluk nodig maar op dit moment wekt dit systeem bij mij.ik wou dit toch even delen en mss.is het ook even het proberen waard.veel geluk ermme.groeten Mats.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmats in 17-07-2020 13:50 Voetbal
in 17-07-2020 13:50 Voetbal
90 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Orense-Quito de volgende odds 6.8 en 4.4

0 Vind ik leuk's

1-0 na 3 min lekker begin

0 Vind ik leuk's

Orense 1.5 tg ht odd 3.2

0 Vind ik leuk's

montevideo-fenix odd 6.75 en 4.6

0 Vind ik leuk's

Orense 1-0 ht na 3 min goal en dan niks meer.

na een vroege goal kan je natuurlijk mooie winst uitcashen maar dat doe ik niet.

0 Vind ik leuk's

over 0.5 ht odd 3.5

0 Vind ik leuk's

0-0 ht niks tegen te beginnen jammer

0 Vind ik leuk's

NAC en PSV speel ik nu

0 Vind ik leuk's

beide matchen over 0.5 ht odd3

0 Vind ik leuk's

psv 1-0 ht

nac 0-1 ht

beide odd 3 binnen en inzet btts en 2.5 teruggewonnen

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.