Paysafecard ruilen
Ik heb net een paysafecard twv 50 euro gekocht om iets op een webwinkel te kopen zonder creditcard. Nu blijkt dat het niet werkt op de betreffende site. Ik speel helemaal geen spellen dus ik heb er niks aan : )
Wie wil hem van me kopen/ruilen met paypal?
Groeten Louise
Wie wil hem van me kopen/ruilen met paypal?
Groeten Louise
in 15-03-2013 11:49 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bartyk:
Pff, wat dacht je van omwisselen op Unibet en daarna direct laten overboeken naar je rekening, betaal je 1 euro omruilkosten ofzo.
Dat zou ik dus niet doen he, kan Unibet rare dingen van gaan denken....Pff, wat dacht je van omwisselen op Unibet en daarna direct laten overboeken naar je rekening, betaal je 1 euro omruilkosten ofzo.
mojos:
bartyk:
Pff, wat dacht je van omwisselen op Unibet en daarna direct laten overboeken naar je rekening, betaal je 1 euro omruilkosten ofzo.
Dat zou ik dus niet doen he, kan Unibet rare dingen van gaan denken....Pff, wat dacht je van omwisselen op Unibet en daarna direct laten overboeken naar je rekening, betaal je 1 euro omruilkosten ofzo.
Valt wel mee, kun je gewoon zeggen van:
Ja, ik had het gestort, maar ik vond het toch zonde, laatste tijd al teveel gebet bla bla bla, dus heb het maar teruggestort voordat ik er rare dingen mee ga doen.