Paysafecard ruilen
Ik heb net een paysafecard twv 50 euro gekocht om iets op een webwinkel te kopen zonder creditcard. Nu blijkt dat het niet werkt op de betreffende site. Ik speel helemaal geen spellen dus ik heb er niks aan : )
Wie wil hem van me kopen/ruilen met paypal?
Groeten Louise
Wie wil hem van me kopen/ruilen met paypal?
Groeten Louise
in 15-03-2013 11:49 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik wil m wel kopen voor 25 euro. Tja, hij is wel 2e hands, dus...
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Hij is inderdaad wel tweedehands, daarom mag je hem voor 45 hebben
Hier moet nog wel bijgezegd worden dat ruilen van paysafecard ieder zijn eigen verantwoordelijk is want in het verleden gebleken dat dit soort deals ook oplichterij kan zijn.
Toto Sigarenboer
zeker met iemand die maar 2 posts heeft...
En dan de naam van een vrouw eronder zetten om geloofwaardiger en betrouwbaarder over te komen..
Dit is niet de plaats voor dit soort ongein
Nice try though :)
Dit is niet de plaats voor dit soort ongein
Nice try though :)
Haha serieus bel me maar, ik ben een vrouw en daarom heb ik waarschijnlijk ook zo'n domme actie begaan door een kaart te kopen waar ik niks aan heb : p. Ik heb hier vandaag een account aangemaakt omdat ik hoop dat ik hier er hier iemand wel mee blij kan maken. Maar goed, ik kan alleen maar bewijzen dat je me kan vertrouwen door je een werkende code kan geven.. : )
Is je paysafecard al weg?
Ik was van plan om er morgen eentje te gaan halen, dus als je wil koop ik deze wel over?
Mvg
Ik was van plan om er morgen eentje te gaan halen, dus als je wil koop ik deze wel over?
Mvg
Volgens mij bedoelt ze dat je die card alleen voor games kan gebruiken en niet om te wedden. Ik zou hier niet aan meedoen, je weet niet wie het is of waar ze woont. Daarom zou ik het alleen doen met mensen die ik ken, verder kan je zelf ook een paysafe kopen dus heeft het eigenlijk geen nut om het hier te kopen..
Retarded gambler
Pff, wat dacht je van omwisselen op Unibet en daarna direct laten overboeken naar je rekening, betaal je 1 euro omruilkosten ofzo.