Maximale winbedragen bij unibet en bwin
Na een tijdje kon ik bij bwin steeds maximaal honderd euro ofzo winnen. hierna ben ik naar unibet gegaan en nu heb ik hier hetzelfde. hebben meer mensen hier last van ?
zijn er nog andere sites die even goed zijn kwa Q etc,,
alvast bedankt!
zijn er nog andere sites die even goed zijn kwa Q etc,,
alvast bedankt!
in 26-05-2013 15:41 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bij bwin heb ik er inderdaad ook last van, zit nu op max 50 euro dacht ik, bij unibet kan ik nog steeds 1500 per single inzetten
Betfair
Enige waar je 100% zekerheid hebt dat je niet met limieten kan komen te zitten.
Enige waar je 100% zekerheid hebt dat je niet met limieten kan komen te zitten.
tjaklet21:
hoezo krijg je limieten opgelegd dan?
hoezo krijg je limieten opgelegd dan?
Te hoge ROI. Bookmakers hebben door dat ze op lange temrijn aan je zullen verliezen dus proberen ze je weg te limiteren.
Het hoeft niet alleen om een te hoge ROI te gaan, je kan ook alleen maar de (relatief t.o.v. andere bookmakers) hoge noteringen spelen, dit wordt bij de meeste bookmakers al snel opgemerkt en dan word je gelimiteerd. Als je niet gelimiteerd wilt worden zou ik op Betfair/SBObet/12Bet spelen of op Pinnacle, maar die bookmaker is niet voor Nederlanders..
Retarded gambler
12Bet , hebben die ongeveer zelfde odds als unibet of is dat lager?
denk dat 12 bet over het algemeen gezien veel hogere odds hebben dan unibet in ieder geval zijn ze vaak het hoogst met bv asian handicaps als je dat regelmatig wed dan is het een goede keus
unibet bwin enzo zijn eikels gewoon zodra je teveel wint over een langere periode wordt je gelimiteerd heel sluw.
stampert:
unibet bwin enzo zijn eikels gewoon zodra je teveel wint over een langere periode wordt je gelimiteerd heel sluw.
unibet valt nog wel mee, maar bwin is gewoon bagger
Ik speel nu zo'n 3/4 jaar bij bwin en moet zeggen dat t ook erg lekker gaat. € 70 gestort en sta nu op € 1.140! Sinds kort wordt ik ook gelimiteerd op enkelvoudige weddenschappen. Max winst € 60. Echt bezopen. Alsof ze al niet genoeg verdienen aan de rest... Ik ga denk ik maar eens een account openen bij Betfair ;-)