Maximale winbedragen bij unibet en bwin
Na een tijdje kon ik bij bwin steeds maximaal honderd euro ofzo winnen. hierna ben ik naar unibet gegaan en nu heb ik hier hetzelfde. hebben meer mensen hier last van ?
zijn er nog andere sites die even goed zijn kwa Q etc,,
alvast bedankt!
zijn er nog andere sites die even goed zijn kwa Q etc,,
alvast bedankt!
in 26-05-2013 15:41 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Retarded gambler
Bij interwetten heb ik limieten van max 20 euro per single weddenschap
Bij Betfair zit je na een tijdje natuurlijk wel met de Premium Charge.
thijspronk:
Het hoeft niet alleen om een te hoge ROI te gaan, je kan ook alleen maar de (relatief t.o.v. andere bookmakers) hoge noteringen spelen, dit wordt bij de meeste bookmakers al snel opgemerkt en dan word je gelimiteerd. Als je niet gelimiteerd wilt worden zou ik op Betfair/SBObet/12Bet spelen of op Pinnacle, maar die bookmaker is niet voor Nederlanders..
Het hoeft niet alleen om een te hoge ROI te gaan, je kan ook alleen maar de (relatief t.o.v. andere bookmakers) hoge noteringen spelen, dit wordt bij de meeste bookmakers al snel opgemerkt en dan word je gelimiteerd. Als je niet gelimiteerd wilt worden zou ik op Betfair/SBObet/12Bet spelen of op Pinnacle, maar die bookmaker is niet voor Nederlanders..
Kom je hier niet meer van af dan?
Heb nu namelijk een limiet op Unibet
Even oude topic omhoog halen, maar heeft er iemand een alternatief voor bwin?
Ik zit ook met die zever van limieten en kan single max 60€ winnen, dus op een odd 34 (ht/ft) mag ik max 1.76€ inzetten,
Man wat een afrippers, ppfff :-@
Ik zit ook met die zever van limieten en kan single max 60€ winnen, dus op een odd 34 (ht/ft) mag ik max 1.76€ inzetten,
Man wat een afrippers, ppfff :-@
Pinnacle, met afstand de beste bookie! Ook voor nederlanders. Even wat verder kijken dan je neus lang is :)
Bij welke bookmakers (uit België beschikbaar) kan je winstlimieten vermijden?
Hebben er nog mensen ervaring met limieten opgelegd bij William Hill?
ptuinenga:
Ook daar loop je het risico dat je vroeg of laat aan banden wordt gelegd. Tja, dat hoort er bij de Europese bookmakers nu eenmaal bij. Voor zover bij mij bekend doen alleen de Asians (Pinnacle, Dafabet, SBObet) niet aan limieten. Plus je kunt altijd terecht bij betting exchanges als Betfair en Smarkets.
"Todo bien , todo bien."