Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe komt de belastingdienst erachter dat je winst maakt

vanaf wat voor een bedrag dat je op de bank gestort krijgt kan de belastingdienst inzage krijgen.
Mijn vraag is dus heb al heel wat maanden heel veel verloren en nu ineens iets gewonnen stort 1 week op rij 400 euro terug op maijn rekening komt de belasting hier nu achter ???????????????????????
Want ik heb ze ook nooit gehoord de dagen dat ik elke dag 500/600 euro verloor
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaganiel1977 in 4-02-2014 06:38 Storten, inzetten en uitbetalen
in 4-02-2014 06:38 Storten, inzetten en uitbetalen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aniel1977:
vanaf wat voor een bedrag dat je op de bank gestort krijgt kan de belastingdienst inzage krijgen.
Mijn vraag is dus heb al heel wat maanden heel veel verloren en nu ineens iets gewonnen stort 1 week op rij 400 euro terug op maijn rekening komt de belasting hier nu achter ???????????????????????
Want ik heb ze ook nooit gehoord de dagen dat ik elke dag 500/600 euro verloor

Hier zullen ze zich niet zo gauw druk om maken.. het lijk me alleen nooit zo verstandig om dit soort dingen te roepen.. :) Nooit verkondigen hoeveel je heb gewonnen etc...
0 Vind ik leuk's
oke maar het lijkt mij dat wanneer je het laat uitbetalen dit in bedragen onder de 500 moet doen of maakt dat niet zo veel uit
0 Vind ik leuk's
aniel1977:
oke maar het lijkt mij dat wanneer je het laat uitbetalen dit in bedragen onder de 500 moet doen of maakt dat niet zo veel uit

Ja dat wel.. hoe hoger en vaker hoe meer het opvalt...
0 Vind ik leuk's
De belastingdienst kan volgens mij gewoon altijd kijken, pas ergens gelezen
0 Vind ik leuk's
de bank is VERPLICHT een melding te doen bij de belastingdienst vanaf 10.000 !
Toch is t raadzaam om bijvoorbeeld SKRILL of NETELLER te gebruiken...zo kun je geld rondsluizen en/of aankopen doen als je bv. zo n skrill-card
hebt...Heeft veel voordelen!
0 Vind ik leuk's
mootje1509:
Toch is t raadzaam om bijvoorbeeld SKRILL of NETELLER te gebruiken...zo kun je geld rondsluizen en/of aankopen doen als je bv. zo n skrill-card
hebt...Heeft veel voordelen!

+1
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Yep.. gewoon Neteller of Skrill gebruiken en niemand zal er ooit achter komen.
0 Vind ik leuk's
Dit vroeg ik mij toevallig al laatst af:
Heeft de Belastingdienst geen toegang tot de gegevens van Skrill en Paypal etc?
0 Vind ik leuk's
sportstradernl:
Dit vroeg ik mij toevallig al laatst af:
Heeft de Belastingdienst geen toegang tot de gegevens van Skrill en Paypal etc?
Ergens in de voorwaarden staat dat ze zullen mee werken als er om die gegevens word gevraagd. Dus ook daar kunnen ze als ze willen gewoon bij.
0 Vind ik leuk's
Ik denk niet dat bedrijven zoals Neteller meewerken als de belastingsdienst achter mensen aan zit die af en toe een paar 100 euro uitcashen. Die medewerking is denk ik voor extreme gevallen. Daarnaast als je Neteller gebruikt kun je ook het geld in plaats van rechtstreeks over te boeken naar je bookmaker eerst via Neteller en dan naar je bookmaker, dan komen ze er ook niet snel achter aangezien er geen link is van je bankrekening naar de bookmaker.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.