Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Trustly: het alternatief voor iDEAL bij veel bookmakers

Aangezien iDEAL door steeds minder bookmakers wordt aangeboden, is Trustly steeds meer in opkomst. Lid Mangata schreef al een verhelderend artikel over deze manier van storten. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie bevindingen omtrent Trustly! Werkt het snel? Is het gemakkelijk? Ik ben benieuwd... :)

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagNewsflashNancy in 4-07-2019 13:38 Storten, inzetten en uitbetalen
in 4-07-2019 13:38 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

In combinatie met ING heb ik Trustly enkele keren gebruikt en nooit problemen ondervonden. Kwestie van secondes tot het erop staat, maar tegenwoordig overgestapt naar Apple Pay.

2 Vind ik leuk's

Ik had nog niet heel veel ervaringen met Trustly maar moet zeggen dat deze manier van storten wel een behoorlijke verbetering heeft ondergaan. Inloggen bij de bank met een QR code, duidelijke instructies en alles was in 10 seconden gepiept. Ze moeten het bij Trustly niet heel veel moeilijker maken *sarcasme aan*.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ach man hou op Trustly is drama je moet 2x die scan maken haha en dat programma laadt nog trager tussen wisselschermen dan de oude laptop van m'n pa.

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Op za. feb.. 2020, 17:43 schreef z3xtr4:

Ach man hou op Trustly is drama je moet 2x die scan maken haha en dat programma laadt nog trager tussen wisselschermen dan de oude laptop van m'n pa.

Ik was dus stom verbaasd dat het bij mij dus verdomd soepel verliep. Ik ga hier echt niet over liegen.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.